 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Konsekwencje remontu silnika |
Autor |
Wiadomość |
Marcinlodz [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2007, 23:13 Konsekwencje remontu silnika
|
|
|
Witam! Mam pytanie: jakie moga by komplikacje po wymianie glowicy, zaworow, co tu duzo mowic praktycznie calego silnika. Myslicie, ze remont/wymiana silnika ma sens?
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-04-2007, 00:22
|
|
|
Marcinlodz napisał/a: | Myslicie, ze remont/wymiana silnika ma sens? | To w końcu co: remont czy wymiana? Wszystko zależy od tego co i w jakim stopniu uległo awarii. Marcinlodz napisał/a: | jakie moga by komplikacje po wymianie glowicy, zaworow, co tu duzo mowic praktycznie calego silnika. | Głowica kompletna traktowana jest często jako osprzęt silnika. A już napewno nigdy jako cały silnik. |
|
|
|
 |
Marcinlodz [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2007, 01:22
|
|
|
No nie tylko glowica jest do wymiany. M.in. popychacze jeszcze,caly rozrzad do naprawy. Mechanik mowi, ze to naprawi, ale nie wiem jak to sie odbije na aucie i czy za miesiac nie daj Boze znowu sie wszystko popsuje. |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2007, 01:43
|
|
|
A co sie z ta glowica stalo,pękła? Czy moze tylko uszczelka pod nią?Jeśli juz masz glowice na wymiane i przechodzi test szczelnosci oraz płaskość jej powierzchni bazowych mieści sie w tolerancji (ewentualne planowanie) to nic sama z siebie nie powinna zaszkodzic.Reszta podzespołów takze jest normalizowana i musi pasowac jesli jest od tego modelu i jest sprawna.Majac caly ten zestaw,machanik paskiem rozrzadu "zgra" wszystkie wałki pompki, itp. Jesli masz zaufanie do mechanika to nic sie nie bój.
Mała przestroga: ja kiedys naprawialem glowice tzn trzeba bylo zrobic nowe gwinty na swiece,najpierw zlecilem to mechanikowi (polecanemu)-nie mialem czasu.Ktoregos dnia zadzwonil ze juz glowica jest splanowana,dwa gwinty( takie specjalne sprężyny) zrobione tylko jak juz to wszystko bylo zrobione to gosc zauwazyl ze glowica jest pęknieta............250zł w d.pę. W końcu kupilem glowice i sam se przelozylem.Chodzi mi o to zebys zwrócil uwage na części (głównie uzywane) i fachowca.
Powodzenia. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-04-2007, 20:27
|
|
|
Marcinlodz napisał/a: | nie tylko glowica jest do wymiany. M.in. popychacze jeszcze,caly rozrzad do naprawy | Coś mi się wydaje kolego, że chyba w tym silniku pękł pasek rozrządu, co??? |
|
|
|
 |
Marcinlodz [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2007, 20:33
|
|
|
Prawie masz racje... Pekla rolka i zsunal sie z niej pasek... 10 km po wymianie... Co ciekawe rozrzad tej samej firmy co poprzedni, na ktorym wyjechal z fabryki SS. W sumie ja grosza nie wloze w to,bo mechanik ma ze swoich kosztow to naprawic i on ma sie bic o odszkodowanie od producenta. |
|
|
|
 |
|
|