  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		K&K Wojtanowicz Gdynia opinie | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 betka17  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Mitsubishi Space Star 2014 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączyła: 28 Wrz 2014 Posty: 73 Skąd: Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-08-2016, 07:24   K&K Wojtanowicz Gdynia opinie
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, czy ktoś już tam był? Wiem,że się świeżo otworzyli, ale pod koniec września coś muszę  zrobić z Gwiazdeczką (gdzieś ją przejrzeć), a skoro Plichta się zwinął, to trzeba się przenieść do innego serwisu.
 
Proszę o opinie.
 
Beata 
 
 
[ Dodano: 25-08-2016, 09:26 ]
 
Nikt nic nie pisze, więc ja napiszę- umówiłam się na przegląd na 17 września. Po przeglądzie napiszę, jak było,ale jako baba będę zwracać pewnie uwagę na głupoty -  że np. obsługa jest miła, a czy fachowa to już nie będę w stanie zbyt dobrze ocenić. Na razie z rabatami nic nie wiadomo, oni raczej Suzuki i Kia, a Mistubishi to dla nich nowa marka. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 crazylino  		  
		 
         Nowy Forumowicz 4321
  
                  Auto: Mitsubishi Outlander III 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 5 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-10-2016, 13:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | I jak wyglądał przegląd? Jestem ciekaw , bo zbliża mi się data pierwszej wizyty w ASO... | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 raddex  		  
		 
         m3m&mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1239 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-11-2016, 21:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Miałem przyjemność się wybrać do nowo otwartego salonu trzech marek: Suzuki, KIA, Mitsubishi.
 
Wiele osób pracujących tam nie miała nigdy styczności z "naszą" marką, ale uczą się dopiero, więc nie można im niczego zarzucić. Obsługa miła i stara się pomóc.
 
Na serwisie pracuje jeden mechanik, który pracował wcześniej u Plichty (jak długo tam będzie to się okaże).
 
Serwis Mitsubishi - +48 58 628 42 33
 
Panowie specjaliści od części zamiennych są bardzo pomocni, chociaż nie znają naszej ulubionej marki, ale chętnie rozmawiają i słuchają. Zajmują się doborem części do wszystkich trzech marek, które salon sprzedaje.
 
Można się swobodnie z nimi kontaktować:
 
Franciszek Pranga, Rafał Żywicki - +48 58 628 42 43
 
Salon odwiedzałem w sobotę, tak więc nie było za wielu pracowników (jest na 1 piętrze), ale pani Dorota wywarła na mnie pozytywne wrażenie.
 
Wszystkim poleciłem zajrzenie na forum, żeby poznali trochę Mitsubishi od strony użytkownika.
 
Czy to zrobią, zobaczymy, życzę Im jak najlepiej. | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
 
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
 
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Firebee  		  
		 
         admin mitsumaniak
  
  
                  Auto: A160, Space Gear, 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4114 Skąd: Grudziądz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-11-2016, 07:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               i możecie tam kupić nasz MitsuManiakowy kalendarz   
 
 
a wkrótce będą też zapewne rabaty dla Klubowiczów    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 KandK GDYNIA  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Mitsuibishi Outlander 2.0 CVT 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 02 Gru 2016 Posty: 1 Skąd: Rumia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-12-2016, 17:39   K&K Wojtanowicz
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Na początku chciałbym się przywitać, pewnie to nie jest odpowiednie miejsce ale lepsze takie niż żadne.
 
 
I jednocześnie zapraszam do salonu, kalendarze faktycznie już są   
 
 
Gdyby ktoś miał jakieś pytania o nowe auta chętnie pomogę | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 rejestrator  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: vitara, astra 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 11 Cze 2019 Posty: 3 Skąd: wejherowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-06-2019, 15:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam forumowiczów, 
 
ODRADZAM Wojtanowicza ! Podam mój przykład – bieżący, w toku, nierozwiązany od 4 miesięcy. Suche fakty:
 
1-23 stycznia żony Vitarę przytarł gość na parkingu. Okolice przedniej lampy.
 
2-po wszystkich formalnościach ubezpieczeniowych z compensą, odwiedziliśmy serwis Wojtanowicza na Kcyńskiej, gdzie pracownica p. Tomasza Głuszko zrobiła z 20 zdjęć i podpisaliśmy zlecenie dla tego dealera o prowadzenie dalszych formalności i naprawy,
 
3-19 lutego otrzymaliśmy -my i p. Głuszko– wycenę. (żeby było jasne -chodzi o nową VITARĘ 2017 kupioną U TEGOŻ DEALERA !)
 
4-żona dzwoni (mnie już nie było na miejscu) z zapytaniem kiedy będzie coś wiedział – p. Głuszko informuje że jak coś będzie wiedział to napisze i zadzwoni 
 
5-to samo w drugim tygodniu…
 
6-to samo w trzecim tygodniu..
 
7-to samo w drugim miesiącu…,
 
8-to samo w trzecim miesiącu..
 
9- po moim powrocie ze zdziwieniem zorientowałem się że auto nie jest naprawione ?!? W maju otrzymaliśmy maila z compensy (z wiadomością do KK Wojtanowicza) , że kasa jest już u niego !!
 
10-napisałem maila na trzy adresy kierownictwa Wojtanowicza. Potwierdzono dojście, ale pan Krzysztof właśnie wyjechał na urlop, sprawę przekazano kierownikowi serwisu -zwierzchnikowi p. Głuszko.
 
11- mamy 14 czerwca, mijają trzy tygodnie. Żadnego maila, żadnego telefonu od kierownictwa, zero PRZETRZYMYWANEJ kasy. Prawie 4 miesiące zwodzenia i unikania kontaktu przez p. Głuszko.
 
 
Tak wygląda serwis Suzuki, Kia i Mitsubishi, marek na które pracują tysiące ludzi na świecie. Dwóch znajomych znając mój przypadek zrezygnowało już z chęci nabycia Swifta i Sportaga.
 
Żeby nie było, że jestem spamerem z konkurencji podaję nr sprawy – 2264736. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Wiatrowa  		  
		 
         Nowy Forumowicz kwiatowa
  
                  Auto: Outlander3 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączyła: 10 Cze 2019 Posty: 1 Skąd: Koszalin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-06-2019, 10:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Co do zachowania opisanego przez rejestratora, to linki przesłane do znajomków. Radze atakować fejsa i wykopa. Napisz jak będzie się sprawa toczyć, | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 krzychu  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12611 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-06-2019, 13:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zapytam delikatnie auto zastępcze żona dostała na to 4 miesiące? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 rejestrator  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: vitara, astra 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 11 Cze 2019 Posty: 3 Skąd: wejherowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-06-2019, 10:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zastępczego nie dostała, bo auto może jeździć. Serwis nie odebrał auta, tylko kasę z ubezpieczalni, więc blokuje naprawę. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 krzychu  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12611 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-06-2019, 11:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A to niezrozumiałemu. 
 
 
Czyli kasa wzięta, a naprawy nie ma. Ja bym zapytał ubezpieczyciela czy przedstawili FV za naprawę, jeśli tak to zapytać się urzędu skarbowego dlaczego firma X wystawia faktury za nie wykonane usługi... | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 rejestrator  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: vitara, astra 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 11 Cze 2019 Posty: 3 Skąd: wejherowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-10-2019, 15:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               WYJAŚNIENIE
 
1- Okazuje się, że sytuacja nie jest winą KKWojtanowicz, a ubezpieczyciela- Compensy
 
2- Próbowaliśmy się skontaktować z Compensą by przesłali nam wycenę-kosztorys. Przez miesiąc (!)pisania, maili, Compensa nie mogła znaleźć go. Dopiero kontakty bezpośrednie i pośrednie skutkowały iż przesłali kosztorys.
 
3- Bez niego- jak wyjaśnił p.Głuszko- także serwis nie mógł ruszyć z naprawą.
 
4- Niniejszym więc PRZEPRASZAM serwis KK Wojtanowicz jak i p. Głuszko, za to iż im przypisałem winę.
 
5- Wydaje się, że nie ma już przeszkód ze strony Compensy i Serwis Wojtanowicza będzie mógł naprawić Vitarę, o czym poinformuję i zamknę sprawę. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |