Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
K&K Wojtanowicz Gdynia opinie
Autor Wiadomość
betka17 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Space Star 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 28 Wrz 2014
Posty: 73
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23-08-2016, 08:24   K&K Wojtanowicz Gdynia opinie

Witam, czy ktoś już tam był? Wiem,że się świeżo otworzyli, ale pod koniec września coś muszę zrobić z Gwiazdeczką (gdzieś ją przejrzeć), a skoro Plichta się zwinął, to trzeba się przenieść do innego serwisu.
Proszę o opinie.
Beata

[ Dodano: 25-08-2016, 09:26 ]
Nikt nic nie pisze, więc ja napiszę- umówiłam się na przegląd na 17 września. Po przeglądzie napiszę, jak było,ale jako baba będę zwracać pewnie uwagę na głupoty - że np. obsługa jest miła, a czy fachowa to już nie będę w stanie zbyt dobrze ocenić. Na razie z rabatami nic nie wiadomo, oni raczej Suzuki i Kia, a Mistubishi to dla nich nowa marka.
 
 
crazylino 
Nowy Forumowicz
4321

Auto: Mitsubishi Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 5
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-10-2016, 14:28   

I jak wyglądał przegląd? Jestem ciekaw , bo zbliża mi się data pierwszej wizyty w ASO...
 
 
raddex 
m3m&mitsumaniak


Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1239
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-11-2016, 21:49   

Miałem przyjemność się wybrać do nowo otwartego salonu trzech marek: Suzuki, KIA, Mitsubishi.
Wiele osób pracujących tam nie miała nigdy styczności z "naszą" marką, ale uczą się dopiero, więc nie można im niczego zarzucić. Obsługa miła i stara się pomóc.
Na serwisie pracuje jeden mechanik, który pracował wcześniej u Plichty (jak długo tam będzie to się okaże).
Serwis Mitsubishi - +48 58 628 42 33
Panowie specjaliści od części zamiennych są bardzo pomocni, chociaż nie znają naszej ulubionej marki, ale chętnie rozmawiają i słuchają. Zajmują się doborem części do wszystkich trzech marek, które salon sprzedaje.
Można się swobodnie z nimi kontaktować:
Franciszek Pranga, Rafał Żywicki - +48 58 628 42 43
Salon odwiedzałem w sobotę, tak więc nie było za wielu pracowników (jest na 1 piętrze), ale pani Dorota wywarła na mnie pozytywne wrażenie.
Wszystkim poleciłem zajrzenie na forum, żeby poznali trochę Mitsubishi od strony użytkownika.
Czy to zrobią, zobaczymy, życzę Im jak najlepiej.
_________________
Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 
 
Firebee 
admin mitsumaniak


Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 4107
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 22-11-2016, 07:25   

i możecie tam kupić nasz MitsuManiakowy kalendarz :)

a wkrótce będą też zapewne rabaty dla Klubowiczów :)
 
 
KandK GDYNIA 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsuibishi Outlander 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2016
Posty: 1
Skąd: Rumia
Wysłany: 02-12-2016, 17:39   K&K Wojtanowicz

Na początku chciałbym się przywitać, pewnie to nie jest odpowiednie miejsce ale lepsze takie niż żadne.

I jednocześnie zapraszam do salonu, kalendarze faktycznie już są :)

Gdyby ktoś miał jakieś pytania o nowe auta chętnie pomogę
 
 
rejestrator 
Nowy Forumowicz

Auto: vitara, astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: wejherowo
Wysłany: 14-06-2019, 16:03   

Witam forumowiczów,
ODRADZAM Wojtanowicza ! Podam mój przykład – bieżący, w toku, nierozwiązany od 4 miesięcy. Suche fakty:
1-23 stycznia żony Vitarę przytarł gość na parkingu. Okolice przedniej lampy.
2-po wszystkich formalnościach ubezpieczeniowych z compensą, odwiedziliśmy serwis Wojtanowicza na Kcyńskiej, gdzie pracownica p. Tomasza Głuszko zrobiła z 20 zdjęć i podpisaliśmy zlecenie dla tego dealera o prowadzenie dalszych formalności i naprawy,
3-19 lutego otrzymaliśmy -my i p. Głuszko– wycenę. (żeby było jasne -chodzi o nową VITARĘ 2017 kupioną U TEGOŻ DEALERA !)
4-żona dzwoni (mnie już nie było na miejscu) z zapytaniem kiedy będzie coś wiedział – p. Głuszko informuje że jak coś będzie wiedział to napisze i zadzwoni
5-to samo w drugim tygodniu…
6-to samo w trzecim tygodniu..
7-to samo w drugim miesiącu…,
8-to samo w trzecim miesiącu..
9- po moim powrocie ze zdziwieniem zorientowałem się że auto nie jest naprawione ?!? W maju otrzymaliśmy maila z compensy (z wiadomością do KK Wojtanowicza) , że kasa jest już u niego !!
10-napisałem maila na trzy adresy kierownictwa Wojtanowicza. Potwierdzono dojście, ale pan Krzysztof właśnie wyjechał na urlop, sprawę przekazano kierownikowi serwisu -zwierzchnikowi p. Głuszko.
11- mamy 14 czerwca, mijają trzy tygodnie. Żadnego maila, żadnego telefonu od kierownictwa, zero PRZETRZYMYWANEJ kasy. Prawie 4 miesiące zwodzenia i unikania kontaktu przez p. Głuszko.

Tak wygląda serwis Suzuki, Kia i Mitsubishi, marek na które pracują tysiące ludzi na świecie. Dwóch znajomych znając mój przypadek zrezygnowało już z chęci nabycia Swifta i Sportaga.
Żeby nie było, że jestem spamerem z konkurencji podaję nr sprawy – 2264736.
 
 
Wiatrowa 
Nowy Forumowicz
kwiatowa

Auto: Outlander3
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Cze 2019
Posty: 1
Skąd: Koszalin
Wysłany: 15-06-2019, 11:59   

Co do zachowania opisanego przez rejestratora, to linki przesłane do znajomków. Radze atakować fejsa i wykopa. Napisz jak będzie się sprawa toczyć,
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-06-2019, 14:52   

Zapytam delikatnie auto zastępcze żona dostała na to 4 miesiące?
 
 
rejestrator 
Nowy Forumowicz

Auto: vitara, astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: wejherowo
Wysłany: 16-06-2019, 11:29   

Zastępczego nie dostała, bo auto może jeździć. Serwis nie odebrał auta, tylko kasę z ubezpieczalni, więc blokuje naprawę.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-06-2019, 12:51   

A to niezrozumiałemu.

Czyli kasa wzięta, a naprawy nie ma. Ja bym zapytał ubezpieczyciela czy przedstawili FV za naprawę, jeśli tak to zapytać się urzędu skarbowego dlaczego firma X wystawia faktury za nie wykonane usługi...
 
 
rejestrator 
Nowy Forumowicz

Auto: vitara, astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: wejherowo
Wysłany: 23-10-2019, 16:09   

WYJAŚNIENIE
1- Okazuje się, że sytuacja nie jest winą KKWojtanowicz, a ubezpieczyciela- Compensy
2- Próbowaliśmy się skontaktować z Compensą by przesłali nam wycenę-kosztorys. Przez miesiąc (!)pisania, maili, Compensa nie mogła znaleźć go. Dopiero kontakty bezpośrednie i pośrednie skutkowały iż przesłali kosztorys.
3- Bez niego- jak wyjaśnił p.Głuszko- także serwis nie mógł ruszyć z naprawą.
4- Niniejszym więc PRZEPRASZAM serwis KK Wojtanowicz jak i p. Głuszko, za to iż im przypisałem winę.
5- Wydaje się, że nie ma już przeszkód ze strony Compensy i Serwis Wojtanowicza będzie mógł naprawić Vitarę, o czym poinformuję i zamknę sprawę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.