 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
K&K Wojtanowicz Gdynia opinie |
Autor |
Wiadomość |
betka17
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Space Star 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 28 Wrz 2014 Posty: 73 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 23-08-2016, 08:24 K&K Wojtanowicz Gdynia opinie
|
|
|
Witam, czy ktoś już tam był? Wiem,że się świeżo otworzyli, ale pod koniec września coś muszę zrobić z Gwiazdeczką (gdzieś ją przejrzeć), a skoro Plichta się zwinął, to trzeba się przenieść do innego serwisu.
Proszę o opinie.
Beata
[ Dodano: 25-08-2016, 09:26 ]
Nikt nic nie pisze, więc ja napiszę- umówiłam się na przegląd na 17 września. Po przeglądzie napiszę, jak było,ale jako baba będę zwracać pewnie uwagę na głupoty - że np. obsługa jest miła, a czy fachowa to już nie będę w stanie zbyt dobrze ocenić. Na razie z rabatami nic nie wiadomo, oni raczej Suzuki i Kia, a Mistubishi to dla nich nowa marka. |
|
|
|
 |
crazylino
Nowy Forumowicz 4321
Auto: Mitsubishi Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-10-2016, 14:28
|
|
|
I jak wyglądał przegląd? Jestem ciekaw , bo zbliża mi się data pierwszej wizyty w ASO... |
|
|
|
 |
raddex
m3m&mitsumaniak

Auto: Lancer GT, 2016 r., 2,4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1239 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21-11-2016, 21:49
|
|
|
Miałem przyjemność się wybrać do nowo otwartego salonu trzech marek: Suzuki, KIA, Mitsubishi.
Wiele osób pracujących tam nie miała nigdy styczności z "naszą" marką, ale uczą się dopiero, więc nie można im niczego zarzucić. Obsługa miła i stara się pomóc.
Na serwisie pracuje jeden mechanik, który pracował wcześniej u Plichty (jak długo tam będzie to się okaże).
Serwis Mitsubishi - +48 58 628 42 33
Panowie specjaliści od części zamiennych są bardzo pomocni, chociaż nie znają naszej ulubionej marki, ale chętnie rozmawiają i słuchają. Zajmują się doborem części do wszystkich trzech marek, które salon sprzedaje.
Można się swobodnie z nimi kontaktować:
Franciszek Pranga, Rafał Żywicki - +48 58 628 42 43
Salon odwiedzałem w sobotę, tak więc nie było za wielu pracowników (jest na 1 piętrze), ale pani Dorota wywarła na mnie pozytywne wrażenie.
Wszystkim poleciłem zajrzenie na forum, żeby poznali trochę Mitsubishi od strony użytkownika.
Czy to zrobią, zobaczymy, życzę Im jak najlepiej. |
_________________ Mitsubishi Lancer GT 2,4 MIVEC - 2016 US ver.
Mitsubishi Galant Kombi 2,0 elegance - 2001r. - LPG - sprzedany
Mitsubishi Lancer Kombi 1,6 16V 113KM, 1997r. - sprzedany 05.07.2010
 |
|
|
|
 |
Firebee
admin mitsumaniak

Auto: A160, Space Gear,
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 4107 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 22-11-2016, 07:25
|
|
|
i możecie tam kupić nasz MitsuManiakowy kalendarz
a wkrótce będą też zapewne rabaty dla Klubowiczów |
|
|
|
 |
KandK GDYNIA
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsuibishi Outlander 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2016 Posty: 1 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 02-12-2016, 17:39 K&K Wojtanowicz
|
|
|
Na początku chciałbym się przywitać, pewnie to nie jest odpowiednie miejsce ale lepsze takie niż żadne.
I jednocześnie zapraszam do salonu, kalendarze faktycznie już są
Gdyby ktoś miał jakieś pytania o nowe auta chętnie pomogę |
|
|
|
 |
rejestrator
Nowy Forumowicz
Auto: vitara, astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2019 Posty: 3 Skąd: wejherowo
|
Wysłany: 14-06-2019, 16:03
|
|
|
Witam forumowiczów,
ODRADZAM Wojtanowicza ! Podam mój przykład – bieżący, w toku, nierozwiązany od 4 miesięcy. Suche fakty:
1-23 stycznia żony Vitarę przytarł gość na parkingu. Okolice przedniej lampy.
2-po wszystkich formalnościach ubezpieczeniowych z compensą, odwiedziliśmy serwis Wojtanowicza na Kcyńskiej, gdzie pracownica p. Tomasza Głuszko zrobiła z 20 zdjęć i podpisaliśmy zlecenie dla tego dealera o prowadzenie dalszych formalności i naprawy,
3-19 lutego otrzymaliśmy -my i p. Głuszko– wycenę. (żeby było jasne -chodzi o nową VITARĘ 2017 kupioną U TEGOŻ DEALERA !)
4-żona dzwoni (mnie już nie było na miejscu) z zapytaniem kiedy będzie coś wiedział – p. Głuszko informuje że jak coś będzie wiedział to napisze i zadzwoni
5-to samo w drugim tygodniu…
6-to samo w trzecim tygodniu..
7-to samo w drugim miesiącu…,
8-to samo w trzecim miesiącu..
9- po moim powrocie ze zdziwieniem zorientowałem się że auto nie jest naprawione ?!? W maju otrzymaliśmy maila z compensy (z wiadomością do KK Wojtanowicza) , że kasa jest już u niego !!
10-napisałem maila na trzy adresy kierownictwa Wojtanowicza. Potwierdzono dojście, ale pan Krzysztof właśnie wyjechał na urlop, sprawę przekazano kierownikowi serwisu -zwierzchnikowi p. Głuszko.
11- mamy 14 czerwca, mijają trzy tygodnie. Żadnego maila, żadnego telefonu od kierownictwa, zero PRZETRZYMYWANEJ kasy. Prawie 4 miesiące zwodzenia i unikania kontaktu przez p. Głuszko.
Tak wygląda serwis Suzuki, Kia i Mitsubishi, marek na które pracują tysiące ludzi na świecie. Dwóch znajomych znając mój przypadek zrezygnowało już z chęci nabycia Swifta i Sportaga.
Żeby nie było, że jestem spamerem z konkurencji podaję nr sprawy – 2264736. |
|
|
|
 |
Wiatrowa
Nowy Forumowicz kwiatowa
Auto: Outlander3
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Cze 2019 Posty: 1 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 15-06-2019, 11:59
|
|
|
Co do zachowania opisanego przez rejestratora, to linki przesłane do znajomków. Radze atakować fejsa i wykopa. Napisz jak będzie się sprawa toczyć, |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-06-2019, 14:52
|
|
|
Zapytam delikatnie auto zastępcze żona dostała na to 4 miesiące? |
|
|
|
 |
rejestrator
Nowy Forumowicz
Auto: vitara, astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2019 Posty: 3 Skąd: wejherowo
|
Wysłany: 16-06-2019, 11:29
|
|
|
Zastępczego nie dostała, bo auto może jeździć. Serwis nie odebrał auta, tylko kasę z ubezpieczalni, więc blokuje naprawę. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-06-2019, 12:51
|
|
|
A to niezrozumiałemu.
Czyli kasa wzięta, a naprawy nie ma. Ja bym zapytał ubezpieczyciela czy przedstawili FV za naprawę, jeśli tak to zapytać się urzędu skarbowego dlaczego firma X wystawia faktury za nie wykonane usługi... |
|
|
|
 |
rejestrator
Nowy Forumowicz
Auto: vitara, astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2019 Posty: 3 Skąd: wejherowo
|
Wysłany: 23-10-2019, 16:09
|
|
|
WYJAŚNIENIE
1- Okazuje się, że sytuacja nie jest winą KKWojtanowicz, a ubezpieczyciela- Compensy
2- Próbowaliśmy się skontaktować z Compensą by przesłali nam wycenę-kosztorys. Przez miesiąc (!)pisania, maili, Compensa nie mogła znaleźć go. Dopiero kontakty bezpośrednie i pośrednie skutkowały iż przesłali kosztorys.
3- Bez niego- jak wyjaśnił p.Głuszko- także serwis nie mógł ruszyć z naprawą.
4- Niniejszym więc PRZEPRASZAM serwis KK Wojtanowicz jak i p. Głuszko, za to iż im przypisałem winę.
5- Wydaje się, że nie ma już przeszkód ze strony Compensy i Serwis Wojtanowicza będzie mógł naprawić Vitarę, o czym poinformuję i zamknę sprawę. |
|
|
|
 |
|
|