|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer 2010 1.8 LPG |
Autor |
Wiadomość |
bolerano
Nowy Forumowicz
Auto: Poszukujący
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 20-02-2020, 18:45 Lancer 2010 1.8 LPG
|
|
|
Jako że nowy samochód, to nowy temat:
https://www.otomoto.pl/of...html#a3551cec3e
dodatkowo parę pytań, czego można się spodziewać przy przebiegu prawie 200k?
Byłem samochód oglądać, ma kilka wgnieceń i poprawek lakierniczych, ale silnik pracuje ładnie i komfort jazdy wysoki. Osobiście nie zauważyłem większych wad, ale przed zakupem wolę zapytać (a jestem raczej laikiem ).
Na gazie przejechane 40kkm, instalacja LPG Lovato. Jeśli ktoś dostrzeże jeszcze jakieś wady, lub ma pomysł co jeszcze sprawdzić to chętnie się poduczę |
Ostatnio zmieniony przez bolerano 20-02-2020, 20:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 20-02-2020, 20:09
|
|
|
Instalacja LPG to włoski budżetowy system, jeśli będą problemy to tylko specjalista od tej włoszczyzny pomoże. |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 20-02-2020, 20:22
|
|
|
Ja widzę, że auto jest po dzwonku ¯\_(ツ)_/¯