 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Obroty do 2 tys i czarny dym + check engine |
Autor |
Wiadomość |
Tsutom
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2020 Posty: 4 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 27-06-2020, 21:47 [3.2 DID] Obroty do 2 tys i czarny dym + check engine
|
|
|
Dobry wieczór for all:)
Grzecznie przywitałem się w odpowiednim dziale forum ale na tym nie koniec.
Dostałem w spadku pajero.3 DID 3.2 z.2001 roku. Ale autko nie chce współdziałać ;(
Zapaliła się kontrolka (check engine),.silnik zaczął kopcić na czarno i mocno szarpać. Mając niewielką.wiedze zacząłem od tego, ze.skurpulatnie wyczyściłem zawór EGR. Niestety problem nie został usunięty. Pajero odpala od kopa ale strasznie dymi.na czarno i kręci się maks do.2.tys obrotów:(
Pomożecie?
Jeśli.potrzeba dodatkowe info to z chęcią dopowiem tylko prpsze pytajcie jak.samochodową blondynkę lub podpowiedzcie co zrobić.i jakżeby odpowiedzieć.na.Wasze pytania. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-06-2020, 09:43 Re: Obroty do 2 tys i czarny dym + check engine
|
|
|
Tsutom napisał/a: | Dobry wieczór for all:)
Grzecznie przywitałem się w odpowiednim dziale forum ale na tym nie koniec.
Dostałem w spadku pajero.3 DID 3.2 z.2001 roku. Ale autko nie chce współdziałać ;(
Zapaliła się kontrolka (check engine),.silnik zaczął kopcić na czarno i mocno szarpać. Mając niewielką.wiedze zacząłem od tego, ze.skurpulatnie wyczyściłem zawór EGR. Niestety problem nie został usunięty. Pajero odpala od kopa ale strasznie dymi.na czarno i kręci się maks do.2.tys obrotów:(
Pomożecie?
Jeśli.potrzeba dodatkowe info to z chęcią dopowiem tylko prpsze pytajcie jak.samochodową blondynkę lub podpowiedzcie co zrobić.i jakżeby odpowiedzieć.na.Wasze pytania. |
1 . zaślep EGR--- jesli nic sie nie zmieni to
2. pompa wtryskowa (zabrudzony nastawnik)
zdejmij filtr paliwa i wytrzep go dokładnie z dwóch stron do kuwety, zaświec latarką i zobacz czy sa opiłki? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Tsutom
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2020 Posty: 4 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 29-06-2020, 22:26
|
|
|
Dzięki za info.
Jutro ogarnę zaślepkę do.EGRa (wcześniej wyczyściłem, ze świeci się.jak psu jaj..:)
Ale to nie przyniosło oczekiwanego efektu
Jeśli wcześniej wrócę z roboty to może uda.mi się wyczyscisc filtr paliwa.
Dam znać o efektach.
[ Dodano: 11-07-2020, 14:23 ]
EGR zaślepiony, filtr paliwa wyczyszczony, pajero się odbraził i śmiga jak nowy.
Dzięki za sugestie |
|
|
|
 |
|
|