 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pompa wtryskowa 3,2 |
Autor |
Wiadomość |
Eko Driver
Forumowicz
Auto: Pajero 3 ,3,2did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Cze 2020 Posty: 34 Skąd: Wodzislaw sl
|
Wysłany: 18-11-2020, 16:13 Pompa wtryskowa 3,2
|
|
|
Witam,panowie wymieniłem zbiornik paliwa wlew i filtr...No i w zbiorniku było sporo tych opiłków,w filtrze paliwa również były..Czy muszę się obawiać awari? Co na tą chwilę mogę jeszcze zrobić by zminimalizować ryzyko?.Dodam ze tą chwilę silniczek chodzi jak marzenie Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam |
|
|
|
 |
PawełG
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2001 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2017 Posty: 13 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: 19-11-2020, 12:10 Re: Pompa wtryskowa 3,2
|
|
|
Eko Driver napisał/a: | Witam,panowie wymieniłem zbiornik paliwa wlew i filtr...No i w zbiorniku było sporo tych opiłków,w filtrze paliwa również były..Czy muszę się obawiać awari? Co na tą chwilę mogę jeszcze zrobić by zminimalizować ryzyko?.Dodam ze tą chwilę silniczek chodzi jak marzenie Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam |
Czołem,
Na mój rozum - jak wymieniłeś i już Ci nic nie opiłkuje, to zmniejszyłeś mocno poziom ryzyka, a pompa jak działa, to niech działa - jak się zepsuje, to się będziesz martwić.
Pytasz, co jeszcze możesz zrobić...
Pompa w moim robiona była po ok. 450tkm, zbiornik był wymieniony wcześniej (na ori z ASO), teraz wymieniałem po raz kolejny (ori ASO zaczeło parszywieć na spawie plus opiłki), więc mam od sierpnia nowy stalowy zbiornik, wlew robiłem raz (ze 3 lata temu, albo 4?), natomiast od wymiany pompy, czyli od ok 150tkm mam z nią spokój... Mimo - jak widać - fabrycznych wlewu (podgnitego) i zbiornika (który w środku też parszywiał) Nie bawiłem się w dodatkowe filtry czy inne patenty, zostawiłem fabrykę, filtr paliwa wymieniałem jak mi się przypomniało przy wymianie oleju co 15tkm , odpukać nie zauważam problemów...
Ot, ruletka, trochę rosyjska |
|
|
|
 |
kutyb
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2019 Posty: 18 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-11-2020, 12:34
|
|
|
Zawsze można dać pompe na czyszczenie i sprawdzenie - koszt bedzie nizszy niz w momencie gdy juz bedzie do naprawy. Ale to już zależy jak bardzo chcesz inwestować |
|
|
|
 |
|
|