Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa wtryskowa 3,2
Autor Wiadomość
Eko Driver 
Forumowicz

Auto: Pajero 3 ,3,2did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Cze 2020
Posty: 34
Skąd: Wodzislaw sl
Wysłany: 18-11-2020, 16:13   Pompa wtryskowa 3,2

Witam,panowie wymieniłem zbiornik paliwa wlew i filtr...No i w zbiorniku było sporo tych opiłków,w filtrze paliwa również były..Czy muszę się obawiać awari? Co na tą chwilę mogę jeszcze zrobić by zminimalizować ryzyko?.Dodam ze tą chwilę silniczek chodzi jak marzenie :biggrin: Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam
 
 
PawełG 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2001 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Wrz 2017
Posty: 13
Skąd: Zgierz/Łódź
Wysłany: 19-11-2020, 12:10   Re: Pompa wtryskowa 3,2

Eko Driver napisał/a:
Witam,panowie wymieniłem zbiornik paliwa wlew i filtr...No i w zbiorniku było sporo tych opiłków,w filtrze paliwa również były..Czy muszę się obawiać awari? Co na tą chwilę mogę jeszcze zrobić by zminimalizować ryzyko?.Dodam ze tą chwilę silniczek chodzi jak marzenie :biggrin: Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam


Czołem,

Na mój rozum - jak wymieniłeś i już Ci nic nie opiłkuje, to zmniejszyłeś mocno poziom ryzyka, a pompa jak działa, to niech działa - jak się zepsuje, to się będziesz martwić. :dontknow:

Pytasz, co jeszcze możesz zrobić...

Pompa w moim robiona była po ok. 450tkm, zbiornik był wymieniony wcześniej (na ori z ASO), teraz wymieniałem po raz kolejny (ori ASO zaczeło parszywieć na spawie plus opiłki), więc mam od sierpnia nowy stalowy zbiornik, wlew robiłem raz (ze 3 lata temu, albo 4?), natomiast od wymiany pompy, czyli od ok 150tkm mam z nią spokój... Mimo - jak widać - fabrycznych wlewu (podgnitego) i zbiornika (który w środku też parszywiał) Nie bawiłem się w dodatkowe filtry czy inne patenty, zostawiłem fabrykę, filtr paliwa wymieniałem jak mi się przypomniało przy wymianie oleju co 15tkm :P , odpukać nie zauważam problemów...

Ot, ruletka, trochę rosyjska :D
 
 
kutyb 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2019
Posty: 18
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-11-2020, 12:34   

Zawsze można dać pompe na czyszczenie i sprawdzenie - koszt bedzie nizszy niz w momencie gdy juz bedzie do naprawy. Ale to już zależy jak bardzo chcesz inwestować ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.