Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z immobilizerem
Autor Wiadomość
BartekZ76 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2021
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-2021, 17:51   problem z immobilizerem

Cześć
Mam problem z odpaleniem mojego Lancera Sportback rocznik 2010 1,8
Po nocy chciałem go odpalić ale wymiękł akumulator, po podłączeniu kabli rozrusznik zaczął kręcić ale po przekręceniu kluczyka w stacyjce włączył się dioda od imobilizera i jest taki efekt że kręci ale nie odpala bo nie dostaje paliwa. Dioda zapala się po zamknięciu auta lub podaczas przekręcania kluczyka w stacyjce. Jak jest otwarty to dioda gaśnie, Próbowałe róznych kombinacji, drugi kluczy itp i nic. Samochód z salonu ,od nowości w rodzinie bez żadnych "przeróbek"
może ktoś coś takiego miał ?
z góry dzięki
pozdrawiam
Bartek
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-01-2021, 20:47   

A gdzie jest zamontowana ta dioda od immobilisera? Z Twojego opisu wynika że to dodatkowe immo dokładane w salonie, możliwe że jest gdzieś jakiś wyłącznik serwisowy.
 
 
BartekZ76 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2021
Posty: 6
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 04-01-2021, 10:03   

Tak, dokładnie masz racje to immobilizer dodany w salonie. Nie obejdzie się bez pomocy speca.
dzięki za podpowiedź.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-01-2021, 10:42   

Jeśli zaczyna się to knocić to najlepiej wywalić i połączyć przewody które przecięto podczas montażu. Już kilka razy coś takiego wywalałem i w praktycznie każdym przypadku te zabezpieczenia były karygodnie zamontowane mimo faktu że montaż był w autoryzowanym serwisie. Przeważnie przecięte obwody w których przewody są dość grube czyli minimum 4mm2 są łączone z immo przewodami max 2,5mm2 co nawet w skrajnym przypadku może spowodować pożar.
 
 
BartekZ76 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2021
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2021, 13:47   

dzięki za odpowedz.
właśnie był u mnie "spec" od alarmów, półtorej godziny i nic. Musze poszukać kogoś poważnego.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-01-2021, 15:48   

Te dokładane bardzo prosto się odpina. Najczęściej centralka siedzi gdzieś koło skrzynki bezpiecznikowej nad nogami kierowcy. Jak ją znajdziesz to idziesz po przewodach do miejsc gdzie przerwane są odcinane obwody. Wystarczy odpiąć przewody idące od centralki i połączyć rozcięte oryginalne przewody.
A sterownik od immo łatwo znaleźć idąc po przewodzie od diody od tego immo.
 
 
BartekZ76 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2021
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2021, 11:02   

znalazłem i będę działał ,sam lub z pomocą.
dzięki!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-01-2021, 07:30   

Nie ma za co. Tylko dobrze połącz rozcięte przewody, najlepiej porządnie zlutuj.
 
 
BartekZ76 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2021
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-01-2021, 17:49   

cześć ponownie
właśńie dostałem info od warsztatu że na 3 cylindrach brak kompresji i że ogólnie silnik "sie skończy" :(
czy to możliwe ?? samochód ma 10 lat 130 tys i od nowości ja nim jeżdże. zero przeróbke, problemów napraw itp .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-01-2021, 06:44   

To raczej może kończyć się głowica lub tylko wymaga regulacji luzu zaworowego. Te silniki mają regulację manualną gdzie co około 100 tys km powinno się sprawdzać i ewentualnie regulować luz zaworowy. Jeśli masz LPG to zmniejszamy ten dystans o połowę.
 
 
BartekZ76 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2021
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-01-2021, 10:14   

dzięki za odpowiedź. mechanik już nad tym pracuje.

[ Dodano: 14-01-2021, 18:35 ]
dziś kolejny zwrot akcji :) okazało się że to jednak wina alarmu dodatkowego. robił zwarcie i wywalało rózne błędu itp. mechanik sie troche zagubił ale w końcu wyszedł na prostą.
wszystko gra i śmiga
DZIEKI za wsparcie i pomoc.
pozdrawiam i kończe temat
Bartek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.