[II 2.0 DID] Outlander 2 2007 rok hak z możliwością otwieran |
Autor |
Wiadomość |
ml0dy90
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2021 Posty: 3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 09-11-2021, 12:22 [II 2.0 DID] Outlander 2 2007 rok hak z możliwością otwieran
|
|
|
Witam, szukam haka do OUT 2 z całkowita możliwością otwierania burty przy zapiętym haku. |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 09-11-2021, 19:30
|
|
|
nie ma takiego
wysokosc kuli jest stala w kazdym rodzaju haka |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
ml0dy90
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2021 Posty: 3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 09-11-2021, 19:59
|
|
|
No wlasnie występuje tylko ciezko z dostępnością |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 09-11-2021, 20:12
|
|
|
to w takim razie kula musi wystawac daleko do tylu |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
Potargany
Forumowicz Potargany
Auto: Outlander 2.0 DID 2010'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2018 Posty: 55 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-11-2021, 00:28
|
|
|
kajos napisał/a: | to w takim razie kula musi wystawac daleko do tylu |
jak kula będzie daleko wystawała do tyłu zmniejszysz sobie maksymalne obciążenie że leniej poszukaj haka z dopinaną kulą i dobierz zaczep od innego auta żeby niżej kula była, tyle że przyczepa będzie nurkowała
Na FB komuś odpisywałem i dokładne wymiary kuli do Brinka podawałem |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 24-08-2022, 13:16
|
|
|
kajos, montowałeś Brinka 530000? Gdzieś tu na forum przeczytałem, że można go wpiąć wtyczką do oryginalnej wiązki pojazdu. Mowa o tej, schowanej po lewą częścią zderzaka, od której odchodzi tylko przewód przeciwmgłowego? Czy może montowałeś bez modułu pod przewody z lamp?
[ Dodano: 24-08-2022, 16:08 ]
Dobra, zajrzałem pod zderzak i widzę, że do tamtej wtyczki mimo wielu pinów wchodzą i wychodzą tylko dwa przewody, więc wiadomo już, że trzeba ciągnąć przewody z samochodu...
1. Zastanawiam się, czy starczy mi tam miejsca...? Czy belka brinka 530000 jest gruba?
między dolną częścią zderzaka, a butlą LPG mam tylko 7cm miejsca... wiem, że część uchwytu haka wystaje po wycięciu otworu w zderzaku poza niego, no i sama belka haka jest powyżej krawędzi plastiku zderzaka, co daje kolejny 1-1,5 cm. Butlę mogę przesunąć o jakieś 3 cm.
Czy to wystarczy?
2. Jak jest oryginalnie odległość dojazdówki od krawędzi zderzaka?
3. Montaż jest w podłużnice od dołu? Jaki tam jest rozmiar gwintu? M10? Gwint tak pordzewiał, że nie wiem czy uda się tam coś wkręcić... Jakiś patent na to? |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
Potargany
Forumowicz Potargany
Auto: Outlander 2.0 DID 2010'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2018 Posty: 55 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 26-08-2022, 08:54 Hak Brink
|
|
|
Ja montowałem Brinka z wiską niemieckiej firmy dedykowaną i dwa przewody były ciągnięte do przodu zasilające z tego jeden do prądu do kempingu wtyczka 13pinowa i wszystko było na zasadzie wypnij wepnij żadnego cięcia czyli wypinałeś kostkę z lampy i wpinałeś do wiązki Brinka z z wiązki dedykowanej wpinałeś do lampy.
Zerknij sobie czy butla nie zakrywa ci miejsca uchwytu kosza koła dojazdowego i sam będziesz wiedział czy wejdzie bo koło przy haku dalej jest na swoim miejscu jak i wszystkie uchwyty zaczepy. |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 26-08-2022, 09:05
|
|
|
Potargany, dziękuję za odpowiedź. Gaziarze użyli uchwytu kosza koła dojazdowego do montażu butli, zatem musiałbym ją odsunąć w przód pojazdu, ale mam tylko jakieś 3 - 4 cm miejsca... Potargany, a czy był byś tak uprzejmy i sprawdził ile cm jest u Ciebie od konstrukcji haka do koła dojazdowego?
Ta odległość + odległość którą mogę przesunąć butlę, być może zapewni mi możliwość zamontowania... Ta butla ma średnicę 680mm, czyli taką jak koło dojazdowe. Jest jedynie ciut grubsza.
Nieciekawie wyszło by kupować hak i nie móc go później założyć... No chyba że wymiana butli, ale ta i tak na Outlandera 2.4 ma mały zasięg...
[ Dodano: 04-09-2022, 11:43 ]
Ściągnąłem zderzak, wydaje się że wejdzie bez przesuwania butli LPG. Okazało się, że nie mam odpowiedniego gwintownika do poprawienia zardzewiałych gwintów w podłużnicy, więc nowy termin montażu - kolejny weekend.
Wiecie może, gdzie i czy w ogóle da się dokupić wtyczki tą ze schematu w gniazdo D-105 SPARE CONNECTOR FOR SWITCH BOX (nad prawym tylnym nadkolem) oraz tą w gniazdo A-40 SPARE CONNECTOR FOR TRAILER HARNESS (przy aku)?
Instalacja z wtyczkami bardziej do mnie przemawia, niż te szybkozłączki z zestawu haka...
Chodzi o te:
 |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
robert66602
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2, 2.0did, 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2020 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-09-2022, 23:02
|
|
|
Udało się znaleźć te kostki do podlaczenia haka, o których mowa wyżej?
Potrzebny jest moduł haka do podlączenia wiązki? |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 27-09-2022, 17:45
|
|
|
robert66602, Kostek na naszym rynku nie znalazłem. Widziałem dostępne u ruskich i w USA, w kompletach z modułem.
Ja moduł montowałem, tym bardziej, że ta właśnie kostka w nadkolu jest przewidziana pod moduł, no ale podłączałem wpinając się w przewody. Czy jest potrzebny na 100%? Nie wiem - mamy ledowe światła, i gdyby tylko podłączyć pod nie bezpośrednio, to będzie o wiele większe obciążenie na nich. Nasz CAN nie zgłasza uszkodzonych żarówek, więc większego poboru prądu pewnie też nie.... Postanowiłem kupić z modułem, kasa nie wiele większa.
Tu: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=114868 masz kilka fotek z instalowania. |
_________________ Outlander II 2010 CW5W 2.4 + BRC
był: Galant EA2A 1998 + Vialle |
|
|
|
 |
|