Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
alternator :(
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 23-04-2007, 22:40   alternator :(

Witam! Mam znowu problem z alternatorem, co to kurcze może być? :| Wygląda na to że znowu nie ładuje, najpewniej jest ten sam problem co kiedyś - ostatnim razem jak mi siadł alternator okazało się że jeden z mostków w regulatorze napięcią był walnięty i alternator bardzo ale to bardzo słabo ładował a na dodatek podczas spoczynku rozładowywał akumulator. Dzisiaj właśnie stało się to samo, dobrze że już pod domem (i nie stanąłem na środku drogi) ale nie mam nawet prostownika więc będe musiał u kogoś żebrać :| . Najgorsze jest to dlaczego sie takie coś dzieje. Mam co prawda drugi alternator na wymianę ale znowu będzie grzebanie :| . Tylko dlaczego to się dzieje?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-04-2007, 22:50   

Prawdopodobnie jedno z dwoch
1. Pada aku i alternator nie daje rady go naladowac wiec chodzi na maksymalnym obciazeniu i pali mostek
2. Kable slabo prad przewodza (zasniedziale styki) i skutek jak wyzej.

Najpierw sprawdz aku.

Zreszta bylo o tym ze 4 razy jak nie lepiej ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 24-04-2007, 08:41   

Hubeeert napisał/a:
Prawdopodobnie jedno z dwoch
1. Pada aku i alternator nie daje rady go naladowac wiec chodzi na maksymalnym obciazeniu i pali mostek
2. Kable slabo prad przewodza (zasniedziale styki) i skutek jak wyzej.

Najpierw sprawdz aku.

Zreszta bylo o tym ze 4 razy jak nie lepiej ;-)


1) akumulator był wymieniany, co prawda samochód długo stał więc mógł być rozładowany
2) kable od akumulatora są w dość dobrym stanie więc raczej to wkluczam ale na wszelki wypadek jeszcze sprawdze

Nie chciałbym zeby to samo stało się z kolejnym alternatorem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.