 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 2.2 DID] Problem z rozruchem silnika. |
Autor |
Wiadomość |
Lukaniko
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2022 Posty: 1 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 23-07-2022, 18:13 [II 2.2 DID] Problem z rozruchem silnika.
|
|
|
Witam. Wszystko zaczęło się po wymianie filtra paliwa .Moze to zbieg okoliczności 🤔Dodam że filtr jest z górnej półki. Samochód już trzy razy wszedł w tryb awaryjny. Pierwszy raz wszystko odcięło po prostu zgasł. Długa lista błędów z dwóch lat się nazabierała tak więc nie wiadomo co to było. Później dwa razy tryb awaryjny i brak mocy. Po usunięciu błędów samochód zapala bez problemu parę dni. Po czym znowu wywala długą listę błędów. Najgorzej jest gdy mam do przejechania krótki odcinek i muszę go zapalić. Rozrusznik kręci po czym wyłącza się i za chwilę kręci.Czasami gdy poczekam 15 minut zapala po czym gaśnie i ciężko ale zapala Nowy rozrusznik, alternator. Ale trzy błędy zawsze się powtarzają tj. P0606-
P1700
P0131. Ma ktoś może pomysł co to może być bo mechanikowi brakuje już pomysłów. |
|
|
|
 |
jakobi78
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2010 2.2 156 kW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2021 Posty: 21 Skąd: Fyllingsdalen
|
Wysłany: 08-08-2022, 14:04
|
|
|
Trochę dziwne błędy, ale ja bym zaczął od powietrza.
- Czy DPF nie jest zapchany jeśli jeździsz na krótkich trasach, możesz mieć też podniesiony stan oleju.
- Może przy wymianie filtra jakieś paprochy poszly dalej do układu, spróbuj płynem do czyszczenia wtryskiwaczy,
- jeśli masz błędy na OBD, to znaczy że coś większego się dzieje, bo nie powinny się normalnie pojawiać.
- problemy mogą być też jeśli masz jakąś przerwę albo zwarcie w obwodzie od czujnika.
- mi dłużej kręcił jak świece były popalone, ale latem nie powinno być problemu.
- jesli wymieniałeś olej i filtr oleju to trzeba odbic wymiane w kompie, bo bedzie sie pojawial blad DPFu. |
|
|
|
 |
konradkry
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-08-2022, 21:21
|
|
|
Pytanie czy to 2,2 francuskie czy japońskie. |
|
|
|
 |
|
|