 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 29-02-2024, 13:19 |
[II 2.4 MIVEC] Jaka może być przyczyna? |
Autor |
Wiadomość |
Marcinos96
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2024 Posty: 2 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 29-02-2024, 12:12 [II 2.4 MIVEC] Jaka może być przyczyna?
|
|
|
Witam posiadam Mitsubishi Outlander po lifcie 2010r 2,4 CVT (automat)
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem z rozruchem przy zimnym silniku, silnik kręci ale dopiero po drugim razie odpalenia zaskoczy i odpala. Mechanik mi czyścił układ paliwowy i normalnie pracuje ale problem ponownie się pojawia. Posiadam również instalacje LPG ale byłęm u gazownika i wszystko jest ustawione tip top. Potrzebuje pomocy co może się psuć bo jak czytałem tu na forum że albo reduktor albo mieszanka paliwa ale tankuje od tego roku paliwo pb98. Jeśli ktoś może mi pomóc proszę o pomoc. |
Ostatnio zmieniony przez Bzyk_R1 29-02-2024, 14:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 29-02-2024, 15:01
|
|
|
Częsty przypadek w pierwszej generacji Outlandera. Zacznij od najprostszego rozwiązania. Zatankuj pod korek benzynę, dolej maksimum ile wejdzie. To spowoduje odpowietrzenie systemu evap, czyli odpowietrzania par paliwa. Bardzo często to wystarczy by auto zaczęło palić z rana na dotyk. Główny objaw tej usterki to właśnie długi i ciężki rozruch rano na zimnym, po zgaszeniu od razu silnika, drugi raz odpala na dotyk.
Drugie rozwiązanie jeżeli pierwszy patent nie pomoże to jak skończysz jazdę i zaparkujesz auto, zakręć mu zawór lpg w butli i pozwól wypalić cały gaz z układu aż zgaśnie / przełączy na benzynę. Wtedy zgaś i zostaw do rana. Jeżeli rano pomoże to masz problem z nieszczelnym reduktorem który upuszcza gaz w dolot i ciężko zapala.
Zrób to i daj znać czy pomoże. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Marcinos96
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2024 Posty: 2 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 01-03-2024, 15:13
|
|
|
Narazie pomogło faktycznie zatankowałem do pełna zatankowałem nawet ja pistolet od benzyny odbił i jest całkiem spoko. DZIĘKI !!! Jak będzie jakiś problem nadal to dam znać |
|
|
|
|
 |
|
|