Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
16-08-2009, 15:35
skaczące OBROTY
Autor Wiadomość
maxkata
[Usunięty]

  Wysłany: 22-02-2007, 19:33   skaczące OBROTY

Może ktoś coś poradzi ???

Skaczace obroty przy niskich obrotach i na wolnych .
Jak dam gazu to problem znika. Poziom płynu ok
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 22-02-2007, 21:16   

Więcej informacji poproszę :!: . Skaczą na ciepłym silniku, na zimnym? Są oprócz tego jakieś inne problemy? Opisz wszystko, ale bardzo dokładnie.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 22-02-2007, 21:42   

maxkata napisał/a:

Skaczace obroty przy niskich obrotach i na wolnych .


1. napisz jaki masz silnik
2. jaki jest zakres tych obrotów na wolnych?

[ Dodano: 23-02-2007, 10:36 ]
maxkata w PW napisał/a:
motor 1,6 16V
na wolnych obrotach z ok 1000 spdek do ok 700, ale nie gasnie, kontrolk sie nie zaswiecają. świece zmienione , przewody WN też, kopolka czyszczona.
Takie szarpanie czuć....


możliwe że za niskie wolne obroty (wtedy podnosi i stwierdza że za wysokie i spadają), spróbuj wyczyścić przepustnicę i wyreguluj
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
kamilex189
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2007, 12:59   

mam podohbnie ;(d
 
 
madar88
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2007, 15:26   

U mnie kiedyś też tak się zachowywał, i było to przez silnik krokowy a dokładniej to sam silnik działał poprawnie lecz czasem nie wracały do kompa impulsy kontrolne z silnika krokowego, skończyło się na wymianie całego elementu wraz z przepustnicą,
ale u ciebie może być coś innego, polecam zaopatrzenie się w manuala, miernik a najlepiej
oscyloskop, przedzwonienie przewodów i obserwacja przebiegów na silnik krokowy i tych zwrotnych, a na początek to chociaż odczytaj kody błędów.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-04-2007, 15:35   

madar88 napisał/a:
a na początek to chociaż odczytaj kody błędów.
Przy tej awarii krokowego zapalało Ci się Check Engine?
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 03-04-2007, 17:14   

A ja może się wypowiem a propo problemu maxkata, czyli było nie było autora tematu. Kombinowaliśmy na różne sposoby, a przyczyna była prostsza, niż by mogło się wydawać: przebicie na kablach WN. Owszem, kable były nówki, ale z JC. Po wymianie na nowe i sprawne problem ustąpił.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
maxkata
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2007, 12:27   

Tak było drogi Kamilku, ale do wczoraj !!! I znów to samo ??? nie mam juz pomysłów co to morze być. Mechanicy tez mówia ze znalezienie przyczyny to nie łatwa sprawa ! I co tu robić ??? przyzwyczajić się pozostaję.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-04-2007, 12:34   

podjedz do nas (Krzyzak & Josie) - moze cos sie wykombinuje :)
 
 
maxkata
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2007, 13:19   

A gdzie sie dokladnie mieścicie ??? Podaj dokladny adres po świętach się zgłosze.
 
 
madar88
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2007, 15:57   

CE się zapalało- kod o ile dobrze pamiętam 53 był. Po resecie kompa wszystko było ok do momentu rozgrzania silnika a potem znów CE, i na słuch zmieniała się praca krokowca po włączeniu zapłonu, przy sprawnym (lub tym gdy był zimny ) po przekręceniu kluczyka było słychać 2x takie krótkie bzz.. bzz.. z krokowca natomiast po rozgrzaniu te bzz.. bz.. było o wiele dłuższe i tak ze 4x.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.