Fura sie grzeje ,Help |
Autor |
Wiadomość |
OLO [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2007, 12:26 Fura sie grzeje ,Help
|
|
|
Problem tego typu.Kiedys wskazowka od temp silnika byla ciut nizej polowy ,teraz jest tak na rowno w polowie ,ale mu dam troszke w pizd.....lub stane w korkach to mi temp strasznie rosnie .Co to moze byc_
Plyn w chlodniczy wymieniony(nie ubywa go , ani nie przybywa) ,czujniki temp wymienione.Jezdzilem rowniez bez termostatu ,pompa wymieniana w tamtym roku.Wentylator sie wlacza ale jakos tak za pozno i nie zabardzo mu idzie schladzanie ,dopiero jak wlacze klime to chodza dwa wentylatory i temp spada ,ale jak pisalem wczesniej do polowy wskaznika,co kiedys mialem troche ponizej.Gorny i dolny przewod goracy,takze termostat sprawny.Odlaczalem rowniez wtyke od drugiego czujnika temp i wentylator chodzil non stop ,ale tez nie dawalo to jakiegos dobrego rezultatu i na dodatek dolny przewod robil sie zimny,do tego wyminilem uszczelke pod glowica (niepotrzebnie) bo dalej to samo,uklad caly byl czyszczony lacznie z chlodnica
Czy mial ktos podobny przypadek,bo w takim samym temacie na MEKP chlopaki juz nie maja pomyslow |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 01-05-2007, 15:10
|
|
|
Sprawdź, czy przewody z płynem idące od chłodnicy do silnika są twarde, czy miękkie. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2007, 15:51
|
|
|
U brata w fiescie byla zasyfiona chlodnica. Tyle ze on ja kupil uzywana na gieldzie. A dzialo sie wlasnie tak jak u Ciebie. Jak sie jechalo spokojnie to bylo ok, ale jak sie troche depnelo to sie grzal. |
|
|
|
 |
OLO [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2007, 16:42
|
|
|
Przewody sa dosyc twarde,a co do chlodnicy to byla czyszczona |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 01-05-2007, 19:31
|
|
|
Zmień korek od chłodnicy ew. odpowietrz układ. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2007, 20:26
|
|
|
A czy uklad sam sie nie powinien odpowietrzyc? Zreszta jezeli jest zapowietrzony to tez nie bedzie cieplego ogrzewania. |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 01-05-2007, 21:07
|
|
|
mozliwe ze masz chlodnice od inego modelu,pozniej sprawdze i podam ci wymiary jakie powiana miec. |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
OLO [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2007, 22:52
|
|
|
Fakt chlodnica jest od 1G ,ale jezdze na niej prawie 4 lata i 3,5 roku wszystko bylo OK.Korka na chlodnicy nie ma tylko jeden za termostatem ,rowniez wymieniony na nowy.Ogrzewanie jak najbardziej jest OK |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-05-2007, 22:55
|
|
|
Ja bym jednak wymienił termostat. Niby oba węże gorące, ale padaczka tego ustrojstwa potrafi się bardzo różnie objawiać. |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2007, 23:10
|
|
|
a ze tak zapytam z ciekawowsc... co by bylo gdyby plynu chlodniczego przybywalo? |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 01-05-2007, 23:54
|
|
|
OLO napisał/a: | Korka na chlodnicy nie ma |
To gdzie wlewasz płyn?
OLO napisał/a: | tylko jeden za termostatem |
A który to?
Aha, i jeszcze coś:
OLO napisał/a: | czujniki temp wymienione |
Czy czujnik od wentylatora też?
OLO napisał/a: | Jezdzilem rowniez bez termostatu |
I jaki efekt to przyniosło? |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2007, 00:30
|
|
|
Cytat: | To gdzie wlewasz płyn? |
Do zbiorniczka wyrownawczego. W carismie 1.9TD tez w chlodnicy nie ma korka, wiec to nic dziwnego. |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 02-05-2007, 06:35
|
|
|
Dziwne są te nowe auta...
Ale to w takim razie korek od zbiorniczka ma za zadanie utrzymywać odpowiednie ciśnienie w układzie? Czy jak to jest? |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
OLO [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2007, 14:40
|
|
|
to gdyby Ci sie olej dostawal do ukladu chlodzenia |
|
|
|
 |
OLO [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2007, 15:25
|
|
|
Wiec tak jak pisalem wczesniej jezdzilem wczesniej bez termostatu i efektu nie przynioslo.Czujniki wszystkie tzn.ten co daje impuls do ECU i dalej idzie na wentylator ,a takze ten co daje impuls na wskazowke na desce.
Kamilek wlasnie tak ,ten korek utrzymuje cisnienie w ukladzie
PS.juz sam nie mam pojecia co to moze byc,mechanik rowniez |
|
|
|
 |
|