Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Fura sie grzeje ,Help
Autor Wiadomość
OLO
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 12:26   Fura sie grzeje ,Help

Problem tego typu.Kiedys wskazowka od temp silnika byla ciut nizej polowy ,teraz jest tak na rowno w polowie ,ale mu dam troszke w pizd.....lub stane w korkach to mi temp strasznie rosnie .Co to moze byc_

Plyn w chlodniczy wymieniony(nie ubywa go , ani nie przybywa) ,czujniki temp wymienione.Jezdzilem rowniez bez termostatu ,pompa wymieniana w tamtym roku.Wentylator sie wlacza ale jakos tak za pozno i nie zabardzo mu idzie schladzanie ,dopiero jak wlacze klime to chodza dwa wentylatory i temp spada ,ale jak pisalem wczesniej do polowy wskaznika,co kiedys mialem troche ponizej.Gorny i dolny przewod goracy,takze termostat sprawny.Odlaczalem rowniez wtyke od drugiego czujnika temp i wentylator chodzil non stop ,ale tez nie dawalo to jakiegos dobrego rezultatu i na dodatek dolny przewod robil sie zimny,do tego wyminilem uszczelke pod glowica (niepotrzebnie) bo dalej to samo,uklad caly byl czyszczony lacznie z chlodnica

Czy mial ktos podobny przypadek,bo w takim samym temacie na MEKP chlopaki juz nie maja pomyslow
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 01-05-2007, 15:10   

Sprawdź, czy przewody z płynem idące od chłodnicy do silnika są twarde, czy miękkie.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 15:51   

U brata w fiescie byla zasyfiona chlodnica. Tyle ze on ja kupil uzywana na gieldzie. A dzialo sie wlasnie tak jak u Ciebie. Jak sie jechalo spokojnie to bylo ok, ale jak sie troche depnelo to sie grzal.
 
 
OLO
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 16:42   

Przewody sa dosyc twarde,a co do chlodnicy to byla czyszczona
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 01-05-2007, 19:31   

Zmień korek od chłodnicy ew. odpowietrz układ.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 20:26   

A czy uklad sam sie nie powinien odpowietrzyc? Zreszta jezeli jest zapowietrzony to tez nie bedzie cieplego ogrzewania.
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 01-05-2007, 21:07   

mozliwe ze masz chlodnice od inego modelu,pozniej sprawdze i podam ci wymiary jakie powiana miec.
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
OLO
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 22:52   

Fakt chlodnica jest od 1G ,ale jezdze na niej prawie 4 lata i 3,5 roku wszystko bylo OK.Korka na chlodnicy nie ma tylko jeden za termostatem ,rowniez wymieniony na nowy.Ogrzewanie jak najbardziej jest OK
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-05-2007, 22:55   

Ja bym jednak wymienił termostat. Niby oba węże gorące, ale padaczka tego ustrojstwa potrafi się bardzo różnie objawiać.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 01-05-2007, 23:10   

a ze tak zapytam z ciekawowsc... co by bylo gdyby plynu chlodniczego przybywalo?
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 01-05-2007, 23:54   

OLO napisał/a:
Korka na chlodnicy nie ma

To gdzie wlewasz płyn?
OLO napisał/a:
tylko jeden za termostatem

A który to?

Aha, i jeszcze coś:
OLO napisał/a:
czujniki temp wymienione

Czy czujnik od wentylatora też?
OLO napisał/a:
Jezdzilem rowniez bez termostatu

I jaki efekt to przyniosło?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 00:30   

Cytat:
To gdzie wlewasz płyn?

Do zbiorniczka wyrownawczego. W carismie 1.9TD tez w chlodnicy nie ma korka, wiec to nic dziwnego.
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 02-05-2007, 06:35   

:shock: Dziwne są te nowe auta...
Ale to w takim razie korek od zbiorniczka ma za zadanie utrzymywać odpowiednie ciśnienie w układzie? Czy jak to jest?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
OLO
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 14:40   

to gdyby Ci sie olej dostawal do ukladu chlodzenia
 
 
OLO
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 15:25   

Wiec tak jak pisalem wczesniej jezdzilem wczesniej bez termostatu i efektu nie przynioslo.Czujniki wszystkie tzn.ten co daje impuls do ECU i dalej idzie na wentylator ,a takze ten co daje impuls na wskazowke na desce.

Kamilek wlasnie tak ,ten korek utrzymuje cisnienie w ukladzie

PS.juz sam nie mam pojecia co to moze byc,mechanik rowniez
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.