Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Z36A 1.5] 1.5 Benz 109km odpala po długim kręceniu
Autor Wiadomość
Antoś 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.5 109km LPG 2006r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 16-12-2024, 01:01   [Z36A 1.5] 1.5 Benz 109km odpala po długim kręceniu

Witam wszystkich.
Mam problem z odpalaniem colta 1.5 109km2006r Po rozgrzaniu auta i pozostawieniu go na około 15 minut auto odpala po bardzo długim kręceniu czasami za 10 razem to znaczy rozrusznik kreci auto nie odpala.(Jakiś czas temu po prostu padł rozrusznik został wymieniony na nowy dodatkowo dałem alternator do regeneracji i nowe Aku.(Wymiana nie miała nic wspólnego z opisana usterka związana z odpalaniem)nie powstała też po naprawie .
Moze ktoś coś doradzi ?bo jak na razie to koniec pomysłów
Pompa paliwa w zbiorniku nowa kpl .wymieniona
Czujnik temp płynu chłodniczego nowy wymienione
Cewki świece nowe
Czujnik obrotów wału nowy wymieniony
Przekaźnik pompy nowy
PrZepustnica wyczyszczona
Auto jeździ normalnie nie szarpie nie gaśnie brak usterek w sterownikach spr różnymi testerami
Trudności z odpalaniem występują też po postoju dłuższym ale nie zawsze .Podczas odpalania auta po nocy auto odpala ale tak jakby bez ssania(drak podwyższonych obrotów)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-12-2024, 07:32   

Jak masz możliwość, to wymień wszystkie wtryski.
I jeszcze zrób test jazdy na samej benzynie - zdejmij wtyczkę od elektrozaworu gazu, żeby na pewno się nie przełączył i sprawdź czy jak nie używasz LPG to też się tak dzieje.
  
 
 
Antoś 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.5 109km LPG 2006r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 16-12-2024, 08:24   

Bez LPG też sprawdzono to znaczy bezpieczniki od gazu wyjęte butla zakręcona nic nie pomaga jeździłem tak parę dni i nic się nie zmienia
Mam jedno pytanie po włączeniu kluczyka z przepustnicy dochodzi dźwięk tykania czy to normalne?przekręcam klucz do zapalenia kontrolek i słychać kilkukrotnie tyk tyk tyk
Dodatkowo podałem masę na przekaźnik pompy paliwa tak żeby działała od razu po włączeniu kluczyka bo zauważyłem że pracowała dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem ale to też nie zmieniło nic przy odpalaniu
Niestety w mojej instalacji LPG nie ma możliwości odpalenia auta awaryjnie na LPG(instalacja prinsa)co wykluczałoby układ paliwowy pb
Przy podpiętym testerze patrzę na temp płynu i jest tak że temp bardzo szybko rośnie a węże zimne czyli np pokazuje 80 a węże zimne , auto się nie przegrzewa czujnik nowy odpalanie bez podłączonego czujnika też nic nie zmienia po za pokazywana temp
Zaznaczę. Że podczas odpalania na zimnym potrafi przez kilka dni być ok na ciepłym jeżeli odpalam powiedzmy do 5min postoju też normalnie ale postoi dłużej i problem za każdym razem ostygnie do 20stopni i pali normalnie
  
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1926
Skąd: Staniszów
Wysłany: 16-12-2024, 11:18   

Luzy zaworowe sprawdzone?
 
 
Antoś 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.5 109km LPG 2006r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 16-12-2024, 14:09   

A jest możliwość regulacji?czy tylko sprawdzenie i wymiana popychaczy?czy w przypadku złych luzów występowałyby jeszcze jakieś objawy??ok dzięki za pomysł na usterkę.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-12-2024, 14:31   

Antoś napisał/a:
<pompa> pracowała dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem
tak ma być
Antoś napisał/a:
patrzę na temp płynu i jest tak że temp bardzo szybko rośnie a węże zimne
też ok - mały obieg i duży, węże się rozgrzeją, czujnik pokazuje temp. silnika a nie węży

sprawdź te luzy jak pisał Andrzej i jak będą do regulacji, to zrób
potem wtryski do podmiany - zmierzam do tego, że zalewają paliwem cylindry i ciężko się odpala
 
 
Antoś 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.5 109km LPG 2006r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2024
Posty: 4
Skąd: Polska
Wysłany: 16-12-2024, 16:42   

Ale czy jest możliwość regulacji czy tylko spr i wymiana popychaczy??
Wyjmę listwę z wtryskami sprawdzę czy któryś nie przecieka a przy okazji podczas kręcenia jak rozpylato szybsze jak spr luzu zaworowego

[ Dodano: 16-12-2024, 16:51 ]
Ale czy jest możliwość regulacji czy tylko spr i wymiana popychaczy??
Wyjmę listwę z wtryskami sprawdzę czy któryś nie przecieka a przy okazji podczas kręcenia jak rozpylato szybsze jak spr luzu zaworowego
Temp płynu chyba jednak się nie zgadza bo w redaktorze jest też czujnik temp i wg czujnika temp 80a gaz nie załącza węże zimne
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-12-2024, 07:34   

jak zimne, to nie mają 80 stopni
sprawdź te luzy i czujnik temp. - ten w reduktorze to raczej do wymiany jest w takim przypadku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.