 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Krzyzak 17-05-2007, 10:37 |
gasnący lancerek nie fajna sprawa |
Autor |
Wiadomość |
pl3x [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2007, 22:19 gasnący lancerek nie fajna sprawa
|
|
|
sluchajcie mam ja duzo paliwa, silnik chodzi nie równo na niskich obrotach skacze i caly samochod sie trzesie, mam 113 konikow ale zbiera się jak by miał 60 ( jak moj polonez z 85r ) dodatkowo nie wiedzieć czemu czasem sie sam wyłancza, naweyt jak jade na wysokich obrotach... co mam zrobić pare osob mpowiedziało że to komputer ale nie wiem jak i gdzie to sprawdzic i ile mnie taka przyjemność bedzie kosztować mieszkam w Nowym Targu 80 km od krakowa. poradźcie co i jak Błagam bo mam dość tej menczarni z silnikiem i mało kasy =(( ma 150 tyś na liczniku, silnik nie był nigdy żyłowany ) POMOCY! |
|
|
|
 |
maxkata [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2007, 22:43
|
|
|
kolego a swiece sprawdzone ? przewody WN ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-05-2007, 00:17
|
|
|
Zacznij od tego co napisał maxkata, a jak nie pomoże to:
- wymiana kondensatorów w ECU (instrukcję znajdziesz na forum),
- czyszczenie i sprawdzenie silniczka krokowego (też poszukasz na forum),
-jak zrobisz w/w czynności bez skutku to pomyślimy dalej, |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2007, 09:34
|
|
|
Radzę zacząć od sprawdzenia ECU. Jeżeli są w nim wylane kondenstatory, to mogły jakieś ścieźki polecieć. Jest na forum użytkownik Bartek, który bez problemu naprawia ECU. Robi z nimi cuda. Polecam sprawdzenie kable i przewody. Najlepiej jak podłączysz Palma i odczytasz błędy z ECU oraz sprawdzisz paramentry pracy silnika. Jakbyś był w Wawce służę pomocą. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2007, 10:01
|
|
|
Temat wałkowany setki razy. Do sprawdzenia (w poniższej kolejności):
1. świece/przewody wn (wolne obroty, osiągi)
2. filtr powietrza (wolne obroty, osiągi)
3. czyszczenie przepustnicy (wolne obroty, osiągi)
4. regulacja obrotów (wolne obroty, osiągi)
5. kopułka i palec rozdzielacza (wolne obroty, osiągi)
6. kąt wyprzedzenia zapłonu (osiągi)
7. komputer (wszystko)
Wszystko było opisywane na forum, sa instrukcje. Wystarczy odwiedzić dział FAQ&How to do oraz opcję Szukaj. |
|
|
|
 |
|
|