Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Krzyzak
17-05-2007, 10:37
gasnący lancerek nie fajna sprawa
Autor Wiadomość
pl3x
[Usunięty]

  Wysłany: 16-05-2007, 22:19   gasnący lancerek nie fajna sprawa

sluchajcie mam ja duzo paliwa, silnik chodzi nie równo na niskich obrotach skacze i caly samochod sie trzesie, mam 113 konikow ale zbiera się jak by miał 60 ( jak moj polonez z 85r ) dodatkowo nie wiedzieć czemu czasem sie sam wyłancza, naweyt jak jade na wysokich obrotach... co mam zrobić pare osob mpowiedziało że to komputer ale nie wiem jak i gdzie to sprawdzic i ile mnie taka przyjemność bedzie kosztować mieszkam w Nowym Targu 80 km od krakowa. poradźcie co i jak Błagam bo mam dość tej menczarni z silnikiem i mało kasy =(( ma 150 tyś na liczniku, silnik nie był nigdy żyłowany ) POMOCY!
 
 
maxkata
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2007, 22:43   

kolego a swiece sprawdzone ? przewody WN ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-05-2007, 00:17   

Zacznij od tego co napisał maxkata, a jak nie pomoże to:
- wymiana kondensatorów w ECU (instrukcję znajdziesz na forum),
- czyszczenie i sprawdzenie silniczka krokowego (też poszukasz na forum),
-jak zrobisz w/w czynności bez skutku to pomyślimy dalej,
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2007, 09:34   

Radzę zacząć od sprawdzenia ECU. Jeżeli są w nim wylane kondenstatory, to mogły jakieś ścieźki polecieć. Jest na forum użytkownik Bartek, który bez problemu naprawia ECU. Robi z nimi cuda. Polecam sprawdzenie kable i przewody. Najlepiej jak podłączysz Palma i odczytasz błędy z ECU oraz sprawdzisz paramentry pracy silnika. Jakbyś był w Wawce służę pomocą.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2007, 10:01   

Temat wałkowany setki razy. Do sprawdzenia (w poniższej kolejności):
1. świece/przewody wn (wolne obroty, osiągi)
2. filtr powietrza (wolne obroty, osiągi)
3. czyszczenie przepustnicy (wolne obroty, osiągi)
4. regulacja obrotów (wolne obroty, osiągi)
5. kopułka i palec rozdzielacza (wolne obroty, osiągi)
6. kąt wyprzedzenia zapłonu (osiągi)
7. komputer (wszystko)

Wszystko było opisywane na forum, sa instrukcje. Wystarczy odwiedzić dział FAQ&How to do oraz opcję Szukaj.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.