Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Piszczy pasek od wspomagania
Autor Wiadomość
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 22:47   [EAxx] Piszczy pasek od wspomagania

normalnie szok:) co ja sie mam z tym paskie.. na jesien piszczal to go poluznilem i gralo ladnie.. teraz znow piszczal to go musialem troche przycisnac.. i co? wlaczam klime to piszczy a kierownica dziala jak w traktorze i w dodatku obroty lataja:)

jak sie klima zalacza to naciag paska sie zmienia? bo przeciez dodatkowe obciazenie paska spowodowane klima nie powinno zmianiac naciagu paska nie?;] oswieccie mnie:)
Ostatnio zmieniony przez robertdg 14-09-2014, 09:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
taisho
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 23:22   

oooooooo to bardzo dobry temat. u mnie na jesieni piszczał na zimnym silniku. na lato po ogledzinach stwierdzilem ze jest do wymiany. byl juz popekany. kupilem pasek dobrej firmy , sprawdzonej w niejednym aucie i ???? dupa na poczatku naciagnelem i bylo oki. potem zaczal piszczec, mysle sobie za luzny to do naciagnelem Z DEKA. kurs do wa-wy i spowrotem(600 km) i znow piszczy to go poluznilem i bylo oki na chwile. juz sam nie wiem o co biega. teraz go naciagnelem i popiskuje lekko a na KLIMIE milknie. sprawdzalem sposobem wodnym (moze to i glupie ale wyklucza łożysko napinacza- czyli polanie kilku kropli na wewnętrzną strone paska w czasie pracy, jak milknie-pasek jak piszczy-łożysko)

PANOWIE SPECE OD TYCH AUT HELP :!:
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2007, 09:32   

no z tym paskiem to normalnie magia;) i tak zle i tak nie dobrze:) tylko dziwi mnie ta klima:)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-06-2007, 10:45   

Pasek ma to do siebie, że albo piszczy albo nie, i choćbyś na uszach stanął to tak bedzie - szczególnie gdy chłodno i wilgotno. Pewnie zależy to od jakości materiału z jakiego wykonane. Na pewno nie kombinuj z naciągiem. Jeśli jest tak jak trzeba i pasek w dobrym stanie to raczej wskazuje na następujące przyczyny:
- piszczy bo materiał paska, z którego jest zrobiony, zmienia właściwości - szczególnie gdy jest zimno przy dużej wilgotności powietrza (okes jesienno-wiosenny)
- piszczy bo któreś łożysko od kółek może być już podpieczone (słabe smarowanie - inny opór) - wilgoć zmienia właściwości naciągu.
To moje doświadczenia. sam ponad rok temu niemal rozebrałem w proch cały zestaw, bo piszczenie mnie wkurzało, że szału dostawałem. Okazało się że wszystko jest w najlepszym porządku, a piszczało dalej. Potem skojarzyłem to z warunkami wilgotności i temperatury, stąd powyższe uwagi.

Tutaj myślę że łożysko z klimy się zapiekło (częściej używać klimy na przyszłość... :wink: ). Chyba bez wymiany tego modułu się nie obejdzie, ale lepiej sprawdź wszystkie i drobiazgi.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2007, 01:16   

znaczy teraz podkrecilem pasek i jest okej.. wszystko dziala.. klima tez.. jedynie czasem jak skrecam gdzies na parkingu kola pasek potrafi sliznac sie.. tak mi sie wydaje..

[ Dodano: 09-06-2007, 01:18 ]
i teraz pytanie.. czy to od mocnego czy slabego naciagu?;]
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 09-06-2007, 11:34   

Noo, teraz doczytałem twoje posty dokładnie... Sorry, ale skupiłem się na klimie, a tu raczej opisujesz problemy z pompą od wspomagania. To samo: moim zdaniem masz już zjechane łozysko od pompy. Przy pewnym oporze na kole pasek się zacznie ślizgać, szczególnie przy maksymalnych skrętach. Po jakimś czasie naciąg paska ulega "samoczynnemu" zluzowaniu. Póki jest to tylko i wyłącznie przy dokręceniu kołami do końca, to jeszcze mały problem, natomiast jak piszczy ci już na łuku np. 45 stopni to juz bym się brał za pompę - nastepnym etapem jest wyciek płynu z pompy przez uszczelniacze łożyska i jej zatarcie.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2007, 20:26   

przydatna informacja:) bede musial myslec nad tym.. z tego co czytalem na forum te te pompy lubia sie psuc :(
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 10-06-2007, 00:23   

Po wlączeniu klimy piszczy bo jest wieksze obciążenie na pasku, tak ze naciagniecie pomogło.
Co do pompy to moja tez dość głośno chodzi, ale jest to cos w rodzaju wycia. Czy ktoś orientował się gdzie i za ile i czy wogole mozna takie cóś zregenerować?
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
kokoksik 
Forumowicz
żubrCzasemSieStawia


Auto: galant 2,0 97r. EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Pińczów
Wysłany: 22-07-2008, 12:53   

Mam to samo poprostu dostaje szału :evil: Wczoraj restartowałem komputer w miśku bo złapałem błęda ( obroty falowały i spadały do 500 nieraz to aż gasł) Ale wracając do tematu:
odpaliłem silnik pod blokiem i tak zaczął piszczeć że pół bloku wyszło zobaczyć co się dzieje a druga połowa patrzyła w oknach :oops: Na początku pomyślałem ze jakieś łożysko sie zarzyna Postanowiłem to sprawdzić taką samą metoda jak to sprawdził taisho czyli metodą wodną i przestało do póki polewałem jak przestałem to zpowrotem jazgot

Ps: jaki pasek byście polecali żeby tego jazgotu nie buło :roll:
_________________
kokoksik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.