Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MitsubishiRunner95/1.8/122 LPG[bieg jalowy-spadajace obroty]
Autor Wiadomość
rob26
[Usunięty]

  Wysłany: 17-06-2008, 13:16   MitsubishiRunner95/1.8/122 LPG[bieg jalowy-spadajace obroty]

Witam.
Pisze z prosba o podpowiedz.
Jestem wlascicielem Runnera od 6 miesiecy.
To moje pierwsze auto.
Wymieniony uklad wydechowy, klocki, akumulator.
Naprawa ukladu zaplonowego, skrzyni biegow...Podregulowana elektryka.
Autko bardzo pokochalem :) ale juz zaczyna mi do niego brakowac cierpliwosci...
Teraz caly czas nim jezdze i aktualnie sprawuje sie oki.
Ale na biegu jalowym spadaja obroty.
Na gazie jest ok ( jestem laikiem, ale mam stary model instalacji gazowej) jak sie silnik nagrzeje ok 1000 i jest stabilny.
Na benzynie jazda jest nerwowa. Spadaja szybko i stojac dluzsza chwile potrafi zgasnac.
Mechanik podkrecil mi go na tzw. LINCE i jest lepiej ale problem nie zniknal...

Generalnie jezdze i jest ok ale nie daje mi to spokoju...

Bede wdzieczny za jakakolwiek rade.
Pozdrawiam.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-06-2008, 16:15   

rob26, w Mitsubishi nie regulujemy obrotów na lince - ZAPAMIĘTAJ. Większość danych regulacyjnych masz opisanych na stronie naszego klubowego kolegi Krzyżaka. stronie naszego klubowego kolegi Krzyżaka
Jest tam cała masa niezbędnych informacji które pomogą Ci uporać się z autkiem lepiej, niż większość mechaników Ci to zrobi.

Powinieneś zacząć od:
1. Czyszczenie przepustnicy.
2. Kontrola stanu i sprawności silniczka krokowego.
3. Regulacja wolnych obrotów na benzynie.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
andrewm 
Nowy Forumowicz

Auto: space runner 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 15
Skąd: ---
Wysłany: 23-11-2008, 08:00   

Ja tez bym stawal na krokowy zapewne trzpien jest brudny i wolniej reaguje na zniany stad to gasniecie na jalowym, na gazie zapewne silnik krokowy od gazu troszeczke ratuje sytuacje wzbogacajac mieszanke
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.