Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Audio w Colcie C50.
Autor Wiadomość
dlamer
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2007, 17:58   Audio w Colcie C50.

Witam ,

Przymierzam się powoli do zainstalowania systemu audio w Colciawce. W temacie jestem zielony jednak od kilku dni sporo czytam na temat car-audio. Przygotowałem sobie plan tejże instalacji i chciałbym poddać go pod dyskusje.

Główne założenia:
- niedrogo
- solidnie
- dobrze grający przód , zero tyłu

A więc, w pierwszej kolejności przyszło wybierać radioodtwarzacz. Jako limit cenowy ustaliłem 300zl (lub lekko ponad) , wybrałem kilka modeli , obejrzałem je w MediaMarktach i innych takich i ze względu na wzornictwo wybrałem modele Sony (Gt-200 , GT-212 , GT-30RN ).

Plan instalacji jest taki:
Kod:

(gdzieś na przednim słupku) tweeter ---+
                                       | 
(w miejscach fabrycznych)  10cm -------+---- zwrotnica 3-drożna -----(lewy kanał) radioodtwarzacz
                                       |
(w drzwiach, z dystansem ) 16cm -------+

Prawa strona analogicznie.

Jako głośniki wybrałem :
16cm: http://www.allegro.pl/ite...gwarancji_.html
10cm: http://www.allegro.pl/ite...n_fa_sklep.html
tweetery : nie wybrałem jeszcze

Chciałbym do tego wytłumić drzwi tymi całymi matami samoprzylepnymi.

Całość wyliczyłem ,że nie będzie kosztować więcej niż 600zl ,a powinno to jakoś w miare poprawnie grać.