 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Instalacja gazowa w Galancie 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
Lookash [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2007, 18:54 Instalacja gazowa w Galancie 2.0 16V
|
|
|
Witam od kilku dni jestem posiadaczem galanta z motorem 2.0 16V. Mam w planach zalozenie do niego sekwencyjnej instalacji gazowej koszt takiej instalacji ok 2.500 tys zl. Ale nie chodzi o koszty tylko wlasnie czy do tego silnikaoplaca sie ze tak powiem "zakladac" gaz.. Czy nie wplynie to na zywotnosc silnika i nie skroci jej.. Czy po prostu nie zniszcze takowa instalacja silnika.. Tego bym chyba nie zniosl Pozdrawiam licze na wasza pomoc i wskazowki |
|
|
|
 |
CZS [Usunięty]
|
Wysłany: 17-09-2007, 19:20
|
|
|
gaz niszczy kazdy silnik cokolwiek by ludzie nie gadali ale ja mam gaz i powiem Ci ze gra warta swieczki moj ma orginalna instalcje mistubishi i ma juz 183,5 tys km i nadal jezdzi i to szybko wszystko gra choc sama instalacja 3 tyg temu mi padła po tych 8 latach uzytkowania ;/ od nowisci bo um nie tylko 3 miesiace ;/ |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-09-2007, 21:05
|
|
|
CZS napisał/a: | gaz niszczy kazdy silnik cokolwiek by ludzie nie gadali ale ja mam gaz i powiem Ci ze gra warta swieczki moj ma orginalna instalcje mistubishi i ma juz 183,5 tys km i nadal jezdzi i to szybko wszystko gra choc sama instalacja 3 tyg temu mi padła po tych 8 latach uzytkowania ;/ od nowisci bo um nie tylko 3 miesiace ;/ |
Coś mi sie kupy nie trzyma, skoro 183 tyś i niec sie nie dzieje, a po 8 latach to masz niezły zysk jazdy na LPG, wiec chyba jest szansa zregenerowac - zrobić przeglad instalacji LPGi smigać dalej. Nic nie jest wieczne.... ale ja tam sie lPG nie obawiam, ekonomia bierze góre, widze to ze wiecej jezdze za te same pieniązki. Na dobrze załozonej sekwencji silkniczkowi nic sie nie stanie.
Pozdrwiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
CZS [Usunięty]
|
Wysłany: 18-09-2007, 22:03
|
|
|
ja tez jestem za gazem ale tej instalacji co mam nie da sie zrobic juz :/ auto sprowadzone z holandi bylem w jedynym warsztacie w mojej okolicy ktory sie zajmuje holendrami i uslyszalem to ze mam ogryginalna instalacje i naprawa tylko w holandi lub MOZE w warszawie a w seriwie mitsu powiedzieli ze nie ma szans zeby mi to zrobili wiec teraz zbieram na polska sekwencje
a ja raczej w pierwsze wypoeidzi zachwlałem to ze nic sie nie dzialo i dopiero po takim czasie pierdło |
|
|
|
 |
szakhal83 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2007, 11:18
|
|
|
CZS, teraz to mnie wystraszyłeś. Właśnie kupiłem gala z oryginalną holenderską instalacją, chodzi na niej równiutko, idzie jak na benzynie i jest super nie pomyślałem tylko o tym, że jak coś piardnie to może być problem z naprawą
Hmmm mam nadzieję, że trochę na niej pojeżdżę mimo wszystko |
|
|
|
 |
|
|