Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik 6A12 mivec
Autor Wiadomość
RadGtr
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 13:17   silnik 6A12 mivec

Witam,
zastanawiam sie czy silnik 6A12 (2.0v6 150KM), ktory siedzi w moim Galancie E54A
mozna zastapic 6A12 mivec (200KM lub mocniejszy z turbo)?

cos takiego np.

http://search.ebay.co.uk/...ntrypage=search

Bardzo bylbym wdzieczny za jakiekolwiek informacje.
PS. Czy znacie jakies vr4 z lat 1993-1996 z kiera po lewej?

Pozdro

[ Dodano: 24-09-2007, 10:04 ]
naprawdę nikt nic nie wie? smutno mi.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 07-10-2007, 14:56   

Witam.
Powiem CI szczerze, że dość cieężko jest znaleść jakiegokolwoek gala VR4 z lat 1993-96. Najcześciej jednak występują z kierownicą po prawej stronie... Zastanawiam się czy w ogóle były dostępne w europie, (nie licząć Anglii) Jeżeli tak to w niewielkiej ilości. Co do przekładki to czemu nie, zawsze jest taka możliwość, tyle, że tzreba się zastanowić czy też są chęci i fuundusze :P Ja też bardzo chciałem u siebie coś takiego zrobić jednak zabrakło mki tego drugiego ;)
Pozdrawiam!
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
RadGtr
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2007, 17:07   

a moze bez przekładki?
kupic z kiera po prawej i sprobować zarejestrować jako unikat i wynalazek na skale krajową?
całe vr4. 2.0l v6 twin turbo, pychota.
pozdro
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 11-10-2007, 19:55   Re: silnik 6A12 mivec

RadGtr napisał/a:
Witam,
zastanawiam sie czy silnik 6A12 (2.0v6 150KM), ktory siedzi w moim Galancie E54A
mozna zastapic 6A12 mivec (200KM lub mocniejszy z turbo)?

cos takiego np.

http://search.ebay.co.uk/...ntrypage=search

Bardzo bylbym wdzieczny za jakiekolwiek informacje.
PS. Czy znacie jakies vr4 z lat 1993-1996 z kiera po lewej?

Pozdro

[ Dodano: 24-09-2007, 10:04 ]
naprawdę nikt nic nie wie? smutno mi.


Co do miveca z FTO mam całe FTO na podwórku w mivecu.Patrz:
http://lkt.pl/viewtopic.php?t=5453
Silnik naprawdę godny. Jednak nie kupuj samego silnika bo będziesz miał problem. Potrzebujesz kompletu z całą wiązką, ECU, skrzynią itd. tzw. komplet na Swapa(między 5-8 tys). Nie wierzę, że ogarnie Ci ktoś Miveca bez wiązki i kompa. Pomysł przedni jednak widziałbym go w Colcie :finga: A jak chcesz pojeździć, posłuchać dam Ci namiary na kumpla z Poznania, jeździ pierwszym FTO LHD(deskę mam w ofercie na stanie). A jak z wagą twego gala bo nieobeznany jestem?
6a12tt to bardzo dobry pomysł :mrgreen: jednak uwierz, że nawet w Japonii trudny do nabycia(Swap). W Anglii zdarzają się całe vr4 już za 2000 funta jednak nie wiadomo w jakim stanie.
Pozdrawiam, jak masz jakieś pytania to dawaj dalej, służę pomocą.
 
 
RadGtr
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2007, 11:47   

witam,
myślałem, że miło by było zbudować dla siebie vr4 w budzie E5x na bazie modelu z 4WD i 4WS
(2.0 albo 2.5 v6). Pozniej tak jak mowisz autoR komplet na Swapa i mamy pierwsze vr4 z kiera po lewej w... Europie? Poprawcie mnie jeśli to nieprawda. Nie jestem pewien czy taka operacja jest wykonalna. Ale swoją drogą czytając o modelu Legnum autoR, mysle ze sa szanse zrobić coś takiego solidnie - swoją drogą szacunek dla ciebie za prawdziwe vr4 zarejestrowane w Polsce.
Jeżeli chodzi o mivec do Galanta (mój z 2.0v6 1995 to 1320kg) to koszta są duże a różnica w osiągach po wykonaniu tego swapa wątpliwa, 150KM>200KM w przednim napędzie.
A mając 6A12tt napęd na 4 kola, cztery koła skrętne i 260KM (niecałe 6s do 100km/h).
Ewentualne koszty są spore, ale posiadanie takiego auta to satysfakcja napewno olbrzymia. A i wartość takiego rarytasu w idealnym stanie może z upływem lat rosnąć.
Pozdrawiam
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2007, 17:26   

Jak będziesz zdecydowany na swapa to daj znać. Zgłębimy temat twojej budy i myślę, że coś da się zbudować. 6a13tt w 4x4 widziałem nawet w FTO. Nie widzę problemu. Problemem dla niektórych i czasami jest złożyć coś do kupy, po raz pierwszy, a ten temat pewnie przerabiała brać z kraju kwitnącej wiśni albo australijczycy lub inne wyspiarstwo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.