 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Galant E88A 2,5 V6 4WS wibracje przy hamowaniu |
Autor |
Wiadomość |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2007, 13:31 Galant E88A 2,5 V6 4WS wibracje przy hamowaniu
|
|
|
Witam ja z takim zapytaniem ... Nowe tarcze oryginały, nowe klocki Ferodo i przy hamowaniu z dużych prędkości nadal czuć wibracje macie jakieś pomysły dlaczego.... ? |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 19-09-2007, 13:41
|
|
|
nie sugeruj się tym że założyłeś nowe orginały , one też mogą mieć już wadę fabrtczną. Ściągnij i daj do zmierzenia czy nie ma bicia. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2007, 15:40 Galant E88A 2,5 V6 4WS wibracje przy hamowaniu
|
|
|
Już je mierzyłem i wszystko ok znajomy w Outlanderze miał podobną sytuacje i nie wykrył przyczyny. Ale dzięki za wskazówki Czekoladko pozdrawiam Cię i czekam na info odnośnie części |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
bernie [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2007, 13:19
|
|
|
Miałem zjawisko terkotania i drgania na kierownicy po wymianie przednich tarcz na nówki Brembo + kloce Ferodo Premier. No to zregenerowałem podejrzany whacz przedni, lewy, krzywy. A tu jeszcze nic. I co?
Ano coś tam zaczęło troszku trzeć w prawym tylnym kole. Rozbieram, a tu kloce zjechane i nie pracują z tylnymi tarczami . Tarcze skorodowane (od wewnętrznej strony). No porażka! Szlif tarcz + nowe klocki REMS. Wsiadłem na jazdę próbną, czy już nie trze przynajmniej to tylne koło. Hamuję - a tu szok. Jak masło! Nieźle mnie zadziwiło, że te zrypane tylne tarcze wywoływały drgania i to się magicznie przenosiło na przód - a dałbym się posiekać, że źródło było z przodu. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

|
Wysłany: 21-09-2007, 17:03
|
|
|
bernie, piszesz o E55 - model E88 ma najwieksze hamulce ze wszystkich Galantow. Z tylu ma wieksze tarcze niz Twoj z przodu. Do tego wentylowane.
Tym bardziej nie wiem, jak koledze pomoc...
Natomiast wplyw tylnych tarcz na bicie przy hamowaniu jest znany - nie tylko w E55, ale tez w nowszym modelu.
jak rozumiem kolega piszac o wymianie tarcz mial na mysli wszystkie 4? |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2007, 09:49 Drgania przy hamowaniu
|
|
|
Siostry i bracia Mitsumaniacy wymieniłem wszystkie wahacze z przodu i tuleje - wibracje ustały. Mój mechanik obstawiał że przyczyną były zbyt mocno wybite tuleje więc chyba miał racje bo już hamuje normalnie jak prawdziwy E88 czyli hamulce brzytwa... P.S. Pozdrowienia dla naszych rządowych sk.......eli odpowiedzialnych za stan dróg... Dla ciekawskich dokładnie wszystkie wahacze wymieniałem pod koniec czerwca mamy koniec września i znowu 1,5 tys w plecy... Szkoda że żyjemy w kraju o tak marnej kulturze motoryzacyjnej ze strony ludzi odpowiedzialnych za rządzenie. Ale oni wszyscy pomykają służbówkami więc mają to w d...e.
Pozdrawiam Was wszystkich i dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-09-2007, 12:57
|
|
|
Ja po wymianie tarcz z tyłu na nowe czuje wyrazna poprawe, nie pomogło samo przetocznie przodu, z tylu wstyd sie przyznac, nie było co toczyć, poniżej normy ale ja mam zwykłe tarcze z tyłu.
Jeżeli chodzi o wachacze to robiłem przod jedna strone w maju, teraz drugą - chodzi mi o dolne wachacze. Zmieniłem też koncówki drazków i powiem wam ze to nie ten sam samochód, hamuje sie duzo lepiej, choc moze nie tak jak bym sobie zyczył.
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|