[E34A 1.8TD] potrzebuję dokładnych danych |
Autor |
Wiadomość |
zinouzi [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 18:01 [E34A 1.8TD] potrzebuję dokładnych danych
|
|
|
mam galanta z 91 1,8 td chcę go zrobić na orginał z dnia zakupu nie wiem co wcześniej było przy nim zmieniane jerzeli ktoś ma opisy tego modelu dobre zdięci przydatne do rekonstrukcji to będę wdzięczny.
Mój misiek jeździ siłnik ma zdrowy pomimo 360 tyś nakręconych bardziej mi chodzi o szczegóły karoserji i wnętrza jak i dokładne oznaczenie modelu
do kraju prawdopodobnie był ściągnięty z belgji
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Kawishi [Usunięty]
|
Wysłany: 19-10-2007, 12:56
|
|
|
Mój Galancik z 92 tez był ściagni ęty z Belgi i jego poprzedni włąściciel nie jeździł tez dużo (240tys w tym 8000 moich od maja;) - w sumie wszystko jest oryginalne - napisz dokładnie z czym masz problem to zrobie fotę alebo pomogę w inny sposób w jaki będę potrafił. |
|
|
|
 |
zinouzi [Usunięty]
|
Wysłany: 19-10-2007, 13:17
|
|
|
ja swojego mam od 8 lat nakręciłem nim ok 300 000 miałem go sprzedawać ale z sentymentu postanowiłem go odnowić
intetesują mnie foldery tego modelu zdięć naściągałem sobie z netu ale nie ma pewności czy coś nie było tuningowane zresztą zdięcia nie są opisywane więc nigdy nie masz pewności czy to ta wersja z tym silnikiem co cię interesuje |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Darvin [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2007, 14:01
|
|
|
Witam!
Właśnie zakupiłem M G 1,8 TD 91 i mam problem z elektryką cały czas wycieka mi gdzieś podobno 3,5 A mimo że samochód stoi, co powoduje że po kilku godzinach stania nie da rady już odpalić. Dzielni mechanicy nie wiedzą co i dlaczego to powoduje. Więc jeśli ktoś z szanownych posiadaczy takiego cacka ma dostęp do schematu elektryki to będę bardzo wdzięczny bo pomoże mi to poszukać problemu na własną rękę.
Z góry dzięki.
Mój mail to mangerman@gmail.com
PS: a może ktoś miał takowy problem, wyniuchałem że jak zdejmę jeden z bezpieczników to zjawisko zanika (znaczy utraty prądu) jest to 30 A bezpiecznik od zapłonu. |
|
|
|
 |
zinouzi [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2007, 15:21
|
|
|
a za co odpowiedzialny jest ten bezpiecznik |
|
|
|
 |
Darvin [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2007, 18:14
|
|
|
Wydaje się ze zasilanie silnika bo jak go się wyjmie to silnik przestaje pracować, a na deklu od bezpieczniku napisane jest ign i coś jeszcze. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 27-10-2007, 19:45
|
|
|
Wyslalem schematy do galusia. IGN Ignision zasila stacyjke z bezpiecznika w komorze silnika #5 (30A) a pozniej skrzynke wewnatrz samochodu z bezpiecznikami. Bezpiecznik #5 daje prad takze to alternatora (pewnie wzbudzenie) |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Darvin [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2007, 12:22
|
|
|
Dzięki wielkie schematy dotarły teraz zostaje studiowanie i szukanie przyczyn. |
|
|
|
 |
|