Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Zgasł i już nie odpala
Autor Wiadomość
Page_Hamilton 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: łódź
Wysłany: 02-01-2011, 09:04   [EA2A/W 2.0] Zgasł i już nie odpala

Witam
Ostatnio mam problem z autem. Kiedy przyszły największe mrozy zszedłem do auta, aby je odśnieżyć i odpalić na trochę. Pochodził może z 5 min. i nagle zgasł. Potem już nie dało się go odpalić. Prąd jest, ale rozrusznik strasznie słabo kręci. Próbowałem odpalać z kabli z 2 różnych aut (i przewodów) ale nic to nie dało.
Próbowałem też ruszać kołem pasowym, ponoć jeśli nie drgnie, to silnik mógł zostać zatarty (ale nie wiem od czego).
Jakieś pomysły ? Znam przypadki zamarznięcia oparów benzyny w baku/przewodach, więc może to ? Jeśli tak, to jak się tego pozyć ?
Ostatnio zmieniony przez Owczar 02-01-2011, 12:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 02-01-2011, 09:35   

Słabe kręcenie rozrusznika wcale nie musi oznaczać że silnik się zaciera.
Nie napisałeś jednak czy udało Ci się przekręcić kołem pasowym :)
Sprawdzałeś poziom oleju??
 
 
 
Page_Hamilton 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: łódź
Wysłany: 02-01-2011, 09:37   

Tak, olej był wymieniany w lipcu i jest go sporo. Koło pasowe nie rusza się za Chiny.
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 02-01-2011, 09:39   

Sprawdź rozrząd jeśli tam jest wszystko o.k to zatarcie jest bardzo prawdopodobne :(
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 02-01-2011, 09:53   

Page_Hamilton rozrząd jest ok? Nie sądzę, że jest to zatarcie. Weź go na wyższy bieg i próbuj pchnąć, czy wał się będzie kręcił.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Page_Hamilton 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 19
Skąd: łódź
Wysłany: 02-01-2011, 10:15   

Rozrząd był wymieniany nie przezemnie, ale znowu nie zrobiłem aż tylu km.
Ostatnio zmieniony przez Page_Hamilton 02-01-2011, 10:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zbigi 
Mitsumaniak


Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 210
Skąd: Milanówek
Wysłany: 02-01-2011, 10:32   

Page_Hamilton napisał/a:
Rozrząd był wymieniany nie przezenie, ale znowu nie zrobiłem aż tylu km.


Witaj
Mój kolega też miał taki sam problem. Okazało się, że padł alternator. Padło łożysko i tak go zblokowało, że nie dało przekręcić wałem. Zdjął pasek klinowy i wszystko zaczęło się kręcić.
Zdejmij pasek klinowy od alternatora. Nie pamiętam czy w galancie jest drugi pasek. To co napędza też sprawdź. Najlepiej zdejmij wtedy obydwa. No i na koniec zostaje pompa wody.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 02-01-2011, 11:28   

Sprawdź czy masz wogóle iskrę...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-01-2011, 12:18   

Cytat:
Rozrząd był wymieniany nie przezemnie, ale znowu nie zrobiłem aż tylu km.


Masz fakture i pewność, że licznik nie był kręcony?

Mi to wygląda na rozrząd. Odkręć korek wlewu oleju i zakręć i niech ktoś tam patrzy czy się kręci wałek rozrządu.
 
 
p_bladek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 138
Skąd: Warszawa i okolice
Wysłany: 02-01-2011, 21:25   

Hmm a przypadkiem jak pasek rozrządu padnie to nie powinno być na odwrót, rozrusznik powinien zapitalac że hej. Spróbuj podac dodatkowa masę na silnik, może oryginalna sie urwała, wtedy rozrusznik bedzie kręcił jak przy rozładowanym aku i nie zapali.
_________________
Nie sztuka jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną :D
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 02-01-2011, 22:35   

p_bladek napisał/a:
Hmm a przypadkiem jak pasek rozrządu padnie to nie powinno być na odwrót, rozrusznik powinien zapitalac że hej.


nie ma na to reguły.


Jednak warto jeszcze pościągać paski klinowe i wtedy spróbować zakręcić kołem pasowym na wale :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.