Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik przepływu(?) paliwa - potrzebne informacje
Autor Wiadomość
spy02
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2007, 10:29   Czujnik przepływu(?) paliwa - potrzebne informacje

witam. od jakiegoś czasu samochód gaśnie mi na niskich obrotach. stwierdzono, że winny jest czujnik, który widoczny jest na zdjęciach:

http://img117.imageshack....s7300054rp0.jpg
http://img444.imageshack....s7300055nv8.jpg
http://img337.imageshack....s7300056gy7.jpg
http://img527.imageshack....s7300057yq7.jpg

numery widniejące na nim to:
91671
5202

prosiłbym o informację, gdzie można takowy kupić.
pozdrawiam
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 03-11-2007, 14:04   

Zadzwoń np. do Japaneze i zapytaj czy ma. Najprostsze rozwiązania są najwygodniejsze :) - namiary w ,,polecani sprzedawcy''
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-11-2007, 14:58   

spy02 napisał/a:
Czujnik przepływu(?) paliwa


Pierwsze słyszę o takim urządzeniu :wink:

Na moje oko to czujnik podciśnienia w dolocie (który w silniku 1,3 zastępuje przepływomierz). Wkręcany jest w kolektor ssący od przodu.
Druga sprawa, to bardzo wątpię aby on był przyczyną gaśnięcia na niskich obrotach.

http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=2316

Wyreguluj jak w tej procedurze, albo wydrukuj i niech regulują sami.
Wspomniane złącze ustawiania zapłonu wisi na ściance grodziowej (brązowa zaślepka)
 
 
Szejker
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2007, 20:58   Mam podobnie

Kiedy zapalam Miska na benzynie, to przez pierwsze 30 sekund chodzi normalnie, potem obroty zaczynaja spadac ponizej tysiaca, silnik zaczyna nierowno pracowac, az wreszcie gasnie. Zastanawiam sie co to jest. Na gazie pracuje normalnie. Obstawiam, ze to wlasnie przeplywomierz, albo sonda lambda. Jezeli ktos wie co to moze byc to niech da znac. Ja moge sie mylic co do podejrzen... Z gory dzieki!
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 12-11-2007, 10:16   

Szejker, moze to byc przeplywomierz, ale moze tez brudna przepustnica.
Sciagnij i zobacz jak wyglada "plaster".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.