Ciekawostka o Galu EA1A |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-11-2007, 23:31 Ciekawostka o Galu EA1A
|
|
|
Znalazłem taką ciekawostkę w biuletynie MMC z 2000 roku:
"Najlepiej sprzedającym się modelem Galanta w Japoni w 1999 roku był... Galant EA1A z silnikiem 1.8 GDI i skrzynią INVECS II"
Kurcze..., jednak Japońce to dziwny naród A myślałem że EA1A/W występowały już pod japońską nazwą (coś na A), a nie pod nazwą Galant. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 04-11-2007, 00:41
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | 1.8 GDI i skrzynią INVECS II" |
to byly takie silniki montowane w EA ? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 04-11-2007, 11:59
|
|
|
No to przecież dokładnie to co ja mam w Cari mojej |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 04-11-2007, 22:25
|
|
|
No ... były takie Galanty, poniżej link do strony z danymi z 1998:
specyfikacje Galanta
Faktycznie silnik jaki znamy z Cari . Cóż, ma podobną moc co benzynowa "dwójka" więc i dynamika pewnie podobna. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 05-11-2007, 01:21
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | No ... były takie Galanty, poniżej link do strony z danymi z 1998:
specyfikacje Galanta
Faktycznie silnik jaki znamy z Cari . Cóż, ma podobną moc co benzynowa "dwójka" więc i dynamika pewnie podobna. |
O kurcze... 4G64 ze skrzynia 4WD. Chlopaki w USA zabili by miec dostep do czesci z tego modelu. Bylo by bardzo przydatne przy konwersji do 4WD w Eclipsie 3G. Bardzo interesujace. |
|
|
|
 |
bokciu [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2007, 17:20
|
|
|
Tez chce taki komputer Nawet nie wiedzialem ,ze cos takiego istnieje |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 06-11-2007, 18:43
|
|
|
bokciu napisał/a: | Tez chce taki komputer Nawet nie wiedzialem ,ze cos takiego istnieje |
licznik km w 1998 tez do tego elektroniczny ale zegary zwykłe a nie HiContrast |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
zombi [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2007, 10:13
|
|
|
niestety na Europe zzawsze laduja odpadki a tak na serio to ta duza klim robi robote pieknie wyglada |
|
|
|
 |
OLV
Forumowicz MitsuManiak

Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2007 Posty: 117 Skąd: Gdansk
|
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 16-11-2007, 10:54
|
|
|
Jezdzilem takim Galantem w USA. Powiem szczerze ze bez rewelacji. Z silnikem 2.4L to on jest zdecydowanie za slaby. Muli jak osiol na alpejskich stokach. Jak dla mnie to wyglad jego troche za "boxy". Choc nie powiem bo widzialem Rally-art i prezentowal sie dosc ciekawie. Jakby niepatrzec to sa te same konstrukcje co w Eclipsie 4G i na przykladzie Eclipsy mowi sie ze silnik 2.4L jest troche za slaby. 3.8L nie watpliwie jest to cos to warto by miec - dopuki nie martwisz sie o paliwo - 12.8L po miescie... a pewnie jest wiecej, ale za to prawie 260 KM.... |
|
|
|
 |
OLV
Forumowicz MitsuManiak

Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Cze 2007 Posty: 117 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 16-11-2007, 11:19
|
|
|
Muli sie bo moment obrotowy ma na 4.700 czy cos takiego MASAKRA
Moj Misiek choc z miejszym silnikiem tez budzi sie dopiero po 4 tys.obrotow
Tym trzeba sie nauczyc jezdzic |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 16-11-2007, 12:15
|
|
|
bokciu napisał/a: | Tez chce taki komputer Nawet nie wiedzialem ,ze cos takiego istnieje | ale o jakim komputerze mówisz
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 16-11-2007, 12:34
|
|
|
Pewnie chodzi o klimatronic... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 16-11-2007, 12:39
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Pewnie chodzi o klimatronic... | dlatego pytam- bo taki klimatronik z funkcją Navi już był opisywany na forum
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
|