Przesunięty przez: zbyszekm2 12-03-2008, 16:58 |
Most przedni (rurka elastyczna urwana) prośba o podpowiedz ? |
Autor |
Wiadomość |
Arecki [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2007, 00:47 Most przedni (rurka elastyczna urwana) prośba o podpowiedz ?
|
|
|
Witam
Pajero II 95' 3.0 V6 181 PS.
W przeniesieniu napędu przednim (patrzac w kierunku przednim oczywiście pod samochodem to od układu różnicowego trochę w prawą strone) rurka elastyczna - gumowa jest urwana (rurka elastyczna powinna być podłączona do mostu) - czy ktoś wie co tam powinno w niej być (czy płyn jakiś jeśli tak to jaki - czy powietrze ?).
Jeszcze poproszę o podpowiedz jakie ma ona zadanie i do czego potrzebna jest w Pajero ?
Moje domysły to że do kontroli trakcji - bo taka lampka świeci się u mnie na stałe.
Pozdrawiam Arek. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-11-2007, 07:18
|
|
|
Napisz dokladnie gdzie co i jak. Skad do kad ta rurka jest poprowadzona. Z przodu nie masz sztywnego mostu tylko niezalezne zawieszenie oparte na drazkach skretnych. Moge spekulowac, ze to wezyk od wspomagania ukladu kierowniczego i wtedy powinien miec plyn. Moze byc odpowietrzenie ale to w standardzie konczylo sie zaworkiem w glowce mostu wtedy powinno byc powietrze. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-11-2007, 07:33 Re: Most przedni (rurka elastyczna urwana) prośba o podpowie
|
|
|
Arecki napisał/a: | Witam
Pajero II 95' 3.0 V6 181 PS.
W przeniesieniu napędu przednim (patrzac w kierunku przednim oczywiście pod samochodem to od układu różnicowego trochę w prawą strone) rurka elastyczna - gumowa jest urwana (rurka elastyczna powinna być podłączona do mostu) - czy ktoś wie co tam powinno w niej być (czy płyn jakiś jeśli tak to jaki - czy powietrze ?).
Jeszcze poproszę o podpowiedz jakie ma ona zadanie i do czego potrzebna jest w Pajero ?
Moje domysły to że do kontroli trakcji - bo taka lampka świeci się u mnie na stałe.
Pozdrawiam Arek. |
W niej jest powietrze.
W żadnym pajero do 98 roku nie było kontroli trakcji.
Dzięki tej rurce mozna zapiąc przód. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Arecki [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2007, 10:17
|
|
|
Dzieki za odpowiedz.
Dziś zamontuję rurkę - czy coś trzeba jeszcze robić po złożeniu (może jakiś restart czy kalibracja ?)
Na desce z lewej strony świeci się kontrolka auta jakby był w poślizgu - przy oponach fale.
To to ABS a nie kontrola trakcji rozumiem (bo nie ma szans na kontrolr trakcji w tym roczniku) ?
Czy przy błedach ABS-u (sprawdzałem że nie bardzo dziala ABS) diagnozuje się podlanczajac pod komputer ? - czy profilaktycznie sprawdzić wszystkie czujniki przy kolach i polaczenia z nimi ( i jak wymienie, zakladam urwany czujnik to ma szanse na dzialanie ABS bez interwencji dodatkowej ) ?
Pozdrawiam Arek. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-11-2007, 10:36
|
|
|
Jak kontrolka od ABS-u przestanie sygnalizowac usterke to sprawdz sam czy Ci zaczal dzialac. Nie ma koniecznosci podlaczac pod komputer. Dodam, ze to dosc powszechna awaria i czujniki ABS padaly czesto i gesto. Wiec moze sie okazac po podlaczeniu, ze sam czujnik jest zwalony i sygnalizuje blad. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|