moc 12v |
Autor |
Wiadomość |
Szymon82
Mitsumaniak Szymon
Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 201 Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
|
Wysłany: 23-11-2007, 21:28 moc 12v
|
|
|
Witam! Czy na rynek niemiecki silniki 3.0 12 v były jakoś osłabiane ze względów podatkowych - w dokumentach niemieckich mam wbitą moc 125 KW.
...gdzie się zatem podziało 7 KM? |
Ostatnio zmieniony przez Szymon82 24-11-2007, 17:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-11-2007, 22:17
|
|
|
125 KW daje 169,95....KM i w moim dowodzie też jest tyle |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2008, 16:20 Re: moc 12v
|
|
|
Szymon82 napisał/a: | Witam! Czy na rynek niemiecki silniki 3.0 12 v były jakoś osłabiane ze względów podatkowych - w dokumentach niemieckich mam wbitą moc 125 KW.
...gdzie się zatem podziało 7 KM? |
a co, szukasz 3 sek. do setki które ci gdzieś umknęły?? hehehe nooo proszę Cie, przy tej mocy to jest taka różnica jakbyś do skrzynki jabłek dołożył jeszcze jedno |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2008, 17:02
|
|
|
Herdi napisał/a: | hehehe nooo proszę Cie, przy tej mocy to jest taka różnica jakbyś do skrzynki jabłek dołożył jeszcze jedno |
Hah to było dobre - dawno się tak nie ubawiłem na tym forum Nawiasem mówiąc bardzo trafne porównanie...
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-01-2008, 21:32
|
|
|
Z drugiej strony mocy nigdy za wiele ale i tak nie ma co narzekać
W Pajero i Hyundaiu te silniki miały o 20-30 koni mniej |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 12-01-2008, 21:36
|
|
|
...pewnie pobiegły poskubać trawki...a tak poważnie to w autkach z tyloma wiosnami w kołach to statystycznie 20% koni i tak gdzieś się rozbiega.pozdro |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-01-2008, 21:38
|
|
|
Fabrycznie miały tyle - Pajero 150 - mniejsze wysilenie a Sonata 145 - dodatkowo inna konstrukcja układu dolotowego. Nie mówie już o stratach związanych ze zużyciem silnika |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|