Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
owners manual
Autor Wiadomość
lukino
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 18:16   owners manual

Wlasnie kilka dni temu dostapilem tej przyjemnosci jaka jest posiadanie Sigmy ale brakuje mi do niej instrukcji uzytkownika, w poszukiwaniu tej udalo mi sie, na e-bay-u, znalezc dosc duzo do Diamante, a do Sigmy nic... czy to bedzie odpowiednia instrukcja? kupowac wg rocznika mojej Sigmy, czy poszukac od Sigmy?
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 18:49   

Tak, ale jak spojrzysz wyżej na "przyklejony tam masz serwisówki.

Pozdrawiam ! :wink:
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 05-12-2007, 22:10   

Serwisówki to serwisówki, przydałaby się instrukcja dla zwykłego użytkownika, pare kwestii imo nie jest dla mnie do konca jasnych jak na przykład zachowanie czujnika deszczu albo wiecznie powracajacy temat automatu - wyłączać OD czy nie albo czy dawać na luz na światłach. IMO instrukcja od Diamante Spasuje, jak coś to moge z kolegą kupić na spólke (zawsze to o połowe taniej) i jakoś skserowac - w razie czego mam oryginalną instrukcje Francusko-Niemiecką lub Niemiecką - do wyboru dla kogos kto włada tymi językami
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
lukino
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2007, 23:31   

lukasz12 napisał/a:
Serwisówki to serwisówki, przydałaby się instrukcja dla zwykłego użytkownika

Wlasciwie to o to mi wlasnie chodzi - tak jak w temacie. czyli cos dla zwyklego owner'a.

Moze ktos ma taka instrukcje, moge pomoc w zeskanowaniu i udostepnieniu w sieci w formie pdf-a, a jak nikt nie ma, to kupuje do Diamante. to tylko pare dolcow kosztuje.
 
 
Tomek210 
Forumowicz

Auto: Sigma'96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 109
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-12-2007, 01:11   

lukasz12 napisał/a:
pare kwestii imo nie jest dla mnie do konca jasnych jak na przykład zachowanie czujnika deszczu


A co to robi? :)
_________________
Sigma 24V'96r
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 06-12-2007, 01:51   

no teoretycznie ma sterowac praca wycieraczek w zależności od tego z jaka częstotliwością spadają krople, sam nie byłem świadom istnienia tego wynalazku w Sigmie, zresztą nie dam głowy że takie coś jest (bo nie uświadczyłem działania tegoż) ale z drugiej strony coś mi sie obiło o uszy, pozatym na środku kokpitu u góry zaraz pod szybą jest taki mały plastikowy kwadrat 2 x 2 cm, sprawdzę w instrukcji czy to jest to
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2007, 09:10   

lukasz12 napisał/a:
sam nie byłem świadom istnienia tego wynalazku w Sigmie, zresztą nie dam głowy że takie coś jest (bo nie uświadczyłem działania tegoż) ale z drugiej strony coś mi sie obiło o uszy, poza tym na środku kokpitu u góry zaraz pod szybą jest taki mały plastikowy kwadrat 2 x 2 cm, sprawdzę w instrukcji czy to jest to


a więc oszczędzę Ci trudu, czujnika deszczu w Sigmie nie ma. A "plastikowy kwadrat", o którym piszesz to czujnik temperatury i nasłonecznienia potrzebny do prawidłowej pracy automatycznej klimatyzacji.

pozdrawiam.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 06-12-2007, 20:23   

aha to teraz wszysto jasne :-)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2007, 21:21   

A może chodzi Ci o prędkość wycieraczek które pracują na czsówce w górnych zakresach w zależności od prędkości jazdy. :wink:
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 07-12-2007, 12:51   

a co to jest takie małe ze 2cm długie i 1 cm szerokie na środku podszycia tapicerki dachowej? całosc jest plastikowa zaokrąglona a w środku tego jest blaszka - po bokach są rowki ...normalnie zainteresowało mnie to.pozdro
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 07-12-2007, 14:08   

syski napisał/a:
A może chodzi Ci o prędkość wycieraczek które pracują na czsówce w górnych zakresach w zależności od prędkości jazdy. :wink:

no wlasnie, wydawało mi sie ze czasem pracuja szybciej a czasem wolniej stąd myślalem ze jest czujnik. a jak w ogole jest z tą pracą czasową bo są jakby 2 zakresy, w połowie jest wyczuwalny opór, jak to jest w góre i w dół w stosunku do położenia środkowego?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.