owners manual |
Autor |
Wiadomość |
lukino [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2007, 18:16 owners manual
|
|
|
Wlasnie kilka dni temu dostapilem tej przyjemnosci jaka jest posiadanie Sigmy ale brakuje mi do niej instrukcji uzytkownika, w poszukiwaniu tej udalo mi sie, na e-bay-u, znalezc dosc duzo do Diamante, a do Sigmy nic... czy to bedzie odpowiednia instrukcja? kupowac wg rocznika mojej Sigmy, czy poszukac od Sigmy? |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2007, 18:49
|
|
|
Tak, ale jak spojrzysz wyżej na "przyklejony tam masz serwisówki.
Pozdrawiam ! |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 05-12-2007, 22:10
|
|
|
Serwisówki to serwisówki, przydałaby się instrukcja dla zwykłego użytkownika, pare kwestii imo nie jest dla mnie do konca jasnych jak na przykład zachowanie czujnika deszczu albo wiecznie powracajacy temat automatu - wyłączać OD czy nie albo czy dawać na luz na światłach. IMO instrukcja od Diamante Spasuje, jak coś to moge z kolegą kupić na spólke (zawsze to o połowe taniej) i jakoś skserowac - w razie czego mam oryginalną instrukcje Francusko-Niemiecką lub Niemiecką - do wyboru dla kogos kto włada tymi językami |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
lukino [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2007, 23:31
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | Serwisówki to serwisówki, przydałaby się instrukcja dla zwykłego użytkownika |
Wlasciwie to o to mi wlasnie chodzi - tak jak w temacie. czyli cos dla zwyklego owner'a.
Moze ktos ma taka instrukcje, moge pomoc w zeskanowaniu i udostepnieniu w sieci w formie pdf-a, a jak nikt nie ma, to kupuje do Diamante. to tylko pare dolcow kosztuje. |
|
|
|
 |
Tomek210
Forumowicz
Auto: Sigma'96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 109 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-12-2007, 01:11
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | pare kwestii imo nie jest dla mnie do konca jasnych jak na przykład zachowanie czujnika deszczu |
A co to robi? |
_________________ Sigma 24V'96r |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-12-2007, 01:51
|
|
|
no teoretycznie ma sterowac praca wycieraczek w zależności od tego z jaka częstotliwością spadają krople, sam nie byłem świadom istnienia tego wynalazku w Sigmie, zresztą nie dam głowy że takie coś jest (bo nie uświadczyłem działania tegoż) ale z drugiej strony coś mi sie obiło o uszy, pozatym na środku kokpitu u góry zaraz pod szybą jest taki mały plastikowy kwadrat 2 x 2 cm, sprawdzę w instrukcji czy to jest to |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2007, 09:10
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | sam nie byłem świadom istnienia tego wynalazku w Sigmie, zresztą nie dam głowy że takie coś jest (bo nie uświadczyłem działania tegoż) ale z drugiej strony coś mi sie obiło o uszy, poza tym na środku kokpitu u góry zaraz pod szybą jest taki mały plastikowy kwadrat 2 x 2 cm, sprawdzę w instrukcji czy to jest to |
a więc oszczędzę Ci trudu, czujnika deszczu w Sigmie nie ma. A "plastikowy kwadrat", o którym piszesz to czujnik temperatury i nasłonecznienia potrzebny do prawidłowej pracy automatycznej klimatyzacji.
pozdrawiam. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 06-12-2007, 20:23
|
|
|
aha to teraz wszysto jasne |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2007, 21:21
|
|
|
A może chodzi Ci o prędkość wycieraczek które pracują na czsówce w górnych zakresach w zależności od prędkości jazdy. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 07-12-2007, 12:51
|
|
|
a co to jest takie małe ze 2cm długie i 1 cm szerokie na środku podszycia tapicerki dachowej? całosc jest plastikowa zaokrąglona a w środku tego jest blaszka - po bokach są rowki ...normalnie zainteresowało mnie to.pozdro |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-12-2007, 14:08
|
|
|
syski napisał/a: | A może chodzi Ci o prędkość wycieraczek które pracują na czsówce w górnych zakresach w zależności od prędkości jazdy. |
no wlasnie, wydawało mi sie ze czasem pracuja szybciej a czasem wolniej stąd myślalem ze jest czujnik. a jak w ogole jest z tą pracą czasową bo są jakby 2 zakresy, w połowie jest wyczuwalny opór, jak to jest w góre i w dół w stosunku do położenia środkowego? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|