 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jaki olej do ASB? |
Autor |
Wiadomość |
pol165256 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2007, 22:37 Jaki olej do ASB?
|
|
|
Witam, mialem dzisiaj dosc nie ciekawą sytuacje na drodze - jakis po...eb wymusil mi pierwszenstwo i musialem wjechac na pobocze, nie dosc ze pogiąłem zderzak i maske bo zatrzymałem sie na znaku to jeszcze cos mi walnęło od dołu w skrzynie biegów i zrobiła sie tam dziurka, udalo mi sie dojechac do domu bez problemu po jakiejs godzinie-dwóch olej całkowicie uciekł ze skrzyni, i teraz mam dwa pytania: jak zakleić tą dziurke (jest naprawde mała) i jaki olej kupić do skrzynki tzn jaki polecacie a jaki odradzacie. Jest to sigma z 1992r. v6 24v
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 00:50
|
|
|
Witam,
wyrazy współczucia, ale cóż zdarza się najlepszym
Jeśli dziurka o której piszesz jest w misce olejowej, można ją najzwyczajniej pospawać gdyż miska jest stalowa.
W kwestii oleju odpowiedź znajdziesz >>>TU<<< - należy używać funkcji "szukaj"
Pozdrawiam.
ps: post będę musiał usunąć gdyż nie wnosi nic nowego do tematu, a i tak robi się w naszym dziale bałagan...i nieuchronnie będę musiał coś z tym zrobić... |
|
|
|
 |
pol165256 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2007, 11:01
|
|
|
dziurka nie jest w misce olejowej tylko w skrzyni biegów.
i jeszcze jedno pytanko mi sie nasunelo - czy jezeli nie mam oleju w skrzyni to moge zmienic bieg z P na N, bo ciezko mi bedzie ruszyc samochód jak stoi na P, i czy moge go odpalic bez oleju w skrzyni?
[ Dodano: 08-12-2007, 22:50 ]
czy moze mi ktos pomóc? |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2007, 02:28
|
|
|
Witam.
Jeśli dziurka jest w skrzyni i na prawdę nie jest duża, możesz spróbować użyć Poxyliny lub podobnego w działaniu Magnum Stal. Są to tzw. plasteliny epoxydowe, po związaniu są twarde jak metal i odporne na powszechnie stosowane chemikalia. Ważne jest aby przed nałożeniem powierzchnia była odtłuszczona i w miarę porowata.
Jeśli zaś chodzi o holowanie to nawet musisz przełączyć z P na N, inaczej nie pojedzie A smarowania i tak nie będzie bo w automacie na biegu neutralnym pompa smarowania nie pracuje. Dlatego też prędkość holowania powinna być ograniczona do minimum (nie wyższa niż 40-50 km/h). Osobiście zalecał bym holowanie z uniesioną przednią osią, ale to wymaga odpowiedniego sprzętu.
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez Chi-Man 09-12-2007, 12:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pol165256 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2007, 11:21
|
|
|
no dzieki:) holowanie akurat odbedzie sie przy użyciu lawety wiec nie ma problemu:) wiem ze musze przelaczyc na N, tylko ze nie wiedzialem czy przy braku oleju jest to bezpieczne:) wiec po przełączeniu na luz moge bez problemu odpalic samochód?
Serdecznie dziekuje za pomoc:) |
|
|
|
 |
Chi-Man [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2007, 12:13
|
|
|
Witam,
tak na biegu "N" możesz śmiało uruchomić silnik. Skrzynia jest w tej pozycji częściowo wysprzęglona.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|