Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] wycena naprawy
Autor Wiadomość
adamk4
[Usunięty]

Wysłany: 24-12-2007, 20:03   [Cari 1.9TD] wycena naprawy

witam. mam powazny problem ze skrzynia. chcialbym sie dowiedziec ile w serwisie wzieli by za wymiane synchronizatora na 5-tym biegu, cieknie mi tez olej ze skrzyni prawdopodobnie to wymiana simeringu i mam luzy na lewarku, pewnie trzeba by bylo wymienic tulejki wybieraka.
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 24-12-2007, 22:51   

Tulejki wybieraka wymienisz sam (wystarczy umieć posługiwać się podstawowymi narzędziami warsztatowymi) koszt tulejek ok 50 zł (kup od volvo v/s 40 są te same a tańsze) simering na wybieraku (bo o ten chyba chodzi) myślę że ok 20-30 zł a synchronizator to już nie mam pojęcia, zależy też od serwisu czy ASO czy inny.
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
adamk4
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2007, 08:11   

czy te tulejki moga byc http://moto.allegro.pl/it...lvo_s_v_40.html
czy skrzynie trzeba bedzie wyciagac zeby sie dostac do zimeringu? synchronizator w serwisie kosztuje 260 zl
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 25-12-2007, 19:35   

Tak o te tulejki właśnie chodzi. Simering jest od spodu skrzyni więc wystarczy kanał naprawczy ale do synchronizatora to chyba trzeba będzie ją wymontować b w samochodzie to dość trudne zadanie jeśli nawet niewykonalne. Chociaż nie wiem czy czasami 5 bieg nie jest "poza skrzynią" wystarczy ściągnąć koło lewe i odkręcić dekiel i pod nim są koła żębate do któregoś biegu tylko nie pamiętam do którego (chodzi mi po głowie wsteczny, pierwszy lub piąty) . Popytaj gdzieś może któryś Mitsumaniak wie albo w jakimś warsztacie.
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Daruś
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2008, 22:16   

Ajjj...dzieki panowie...mam wlasnie ten sam problem...ale juz bede wiedzial co na niego zaradzic...tak wlasnie myslalem...mam problemy z 5tym i wstecznym biegiem(trzeba je "wbijac") powodem sa te nieszczesne tulejki??
 
 
roshal
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2008, 10:48   

Dokładnie :rolleyes:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.