[EA2A 2.0] Grubość okładzin-ręczny hamulec |
Autor |
Wiadomość |
mandro33
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V EA2A
Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 68 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-02-2008, 18:29 [EA2A 2.0] Grubość okładzin-ręczny hamulec
|
|
|
Byłem zmuszony zciągnąc tylną tarczę hamulcową i po zmierzeniu okładzin szczęk ręcznego jest 2mm grubości.Zna moze ktoś nominalny wymiar grubości okładzin szczękowych.Dlatego pytam bo akurat w GALU ręczny nie ma powiązania jakby z hamulcem hydraulicznym i być moze okładziny z oryginalnego materiały nie muszą być wcale o wiele grubsze.Pytam na przyszłość co do ewentualnych kosztów. |
_________________ DARIO |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-02-2008, 08:35
|
|
|
mandro33 napisał/a: | Dlatego pytam bo akurat w GALU ręczny nie ma powiązania jakby z hamulcem hydraulicznym |
ma takie samo powiązanie jak gdzie indziej ...czyli hamujesz tymi samymi okładzinami klocków co w przypadku hamulca nożnego (akurat tutaj hydraulicznego jak dobrze zauważyłeś) |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 05-02-2008, 01:36
|
|
|
akbi, no nie do konca, w galu reczny masz na bębnach a nożny jest tarczowy. Myśle ze grubość okładzin od ręcznego nie ma znaczenia, gdyż hamulec zaciągasz na postoju tak ze zużycie minimalne i nie masz ciągłego tarcia podczas jazdy... no chyba ze dużo na ręcznym jezdzisz to ma znaczenie |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 05-02-2008, 08:55
|
|
|
JaGrab3 napisał/a: | Myśle ze grubość okładzin od ręcznego nie ma znaczenia, gdyż hamulec zaciągasz na postoju |
Tak to pewne.
U mnie dwa razy była zmiana tarczo/bębnów ze względu na min grubość , a szczęki hamulca ręcznego nadal sprawne na rolkach ( stacja diagnostyczna ) |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
SWEEPER
Mitsumaniak
Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 102 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-02-2008, 23:39
|
|
|
A tak przy okazji czy jakiej wielkosci są tarcze tylne w vr4 i czy zaciski tylne są inne? |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 06-02-2008, 09:37
|
|
|
SWEEPER zaciski napewno inne większe 295mm |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
|