Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CK1A 1.3] Nierównomierna moc podczas przyspieszania
Autor Wiadomość
Foxik
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2008, 20:43   [CK1A 1.3] Nierównomierna moc podczas przyspieszania

Witam. Mam taki oto problem w maim Lancerku: stoję na skrzyżowaniu, zaczynam ruszać a auto jakby zupełnie nie miało mocy a następnie dostaje takiego powera jakby turbosprężarka się załączała. Najgorsze jest to, że nie dzieje się tak za każdym razem. Czasem po odpaleniu auta po nocy silnik jakby pracował na 3 cylindrach, szarpie po dodaniu gazu, brak mocy. Co to może być? Świece NGK wymienione 8 tyś km temu, przewody wysokiego napięcia SEIWA 3 dni temu. Silnik nie bierze oleju. Model 98 lifting, silnik 1.3 12V. Proszę o porady gdzie szukać przyczyny.
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2008, 22:47   

Zresetuj kompa, czyli odłącz klemę, następnie przyłącz najlepiej na zimnym silniku, odpal i niech się buja do osiągnięcia około 80-90stopni. W tym czasie wszystko wyłączone, nie dodawaj gazu itp. to powinno pomóc:)
Warto sprawdzić filtr powietrza, paliwa i przepustnicę, może być brudna.
 
 
Foxik
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2008, 00:10   

Jak długo musi być odłączona klema akumulatora (plus jak rozumiem), aby zresetować kompa??? Np. 30 sekund będzie ok???
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 08-02-2008, 03:04   

30 sekund ok ale dłużej nie zaszkodzi. Później odpal Lancernika i niech popracuje z 15 min :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-02-2008, 09:25   

Foxik napisał/a:
(plus jak rozumiem),
Klema minusowa!
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-02-2008, 20:28   

Najpierw trzeba sprawdzić błędy kompa diodą, bo po skasowaniu znikają. Aby skasować ECU odłącza się bezpiecznik ECI pod maską na 10 sekund i to wystarczy. Tak jak napisał Bastek77, czeka się aż silnik osiągnie temperaturę roboczą 90 stopni i włączy się wentylator chłodnicy. Podczas uczenia obrotów, nie dodawajcie gazu.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Apsik
[Usunięty]

Wysłany: 09-02-2008, 15:02   

Witam tak sobie przegladalem wzasadzie 1 raz to forum. Zarejestrowalem sie poniewaz mialem niedawno podobny problem. Po kolei od najprostrzych:
1 sprawdz filtr powietrza, przewody i swiece
2 programowanie przepustnicy ( malo prawdopodobne)
3 test aparatu zaplonowego (po programowaniu przepustnicy moze byc ciezko bo resetujesz bledy a blad czujnika ktory podejrzewam o cale zamieszanie moze byc chwilowy) tu pomoze jedynie podlaczenie do komputera lub inny aparat na probe aa jesli czujnik to bedzie miec zly kat wyprzedzenia zaplonu. Sprawdz dodajac delikatnie i plynnie gazu jesli bedzie zbieral sie lzej niz jak depniesz, dokladnie nie bedzie takiego buczenia silnika jakby go powiedzmy przylewalo to niestety mozesz miec to samo co ja.
Naprawa
1 Nowy aparat zaplonowy :( - mozliwosci
uzywka- tylko z gwarancja zwrotu po sprawdzeniu (ja szukalem w poblizu zeby odrazu sprawdzic przed zakupem mialem 1 calkiem nie sprawny, 1 z taka sama wada jak moj dopiero 3 jest sprawny)- koszt od 300-500zl
2 Znalazlem tez podrobke 750zl + wysylka daja gwarancje nie pamietam linku
3 aso o cene nie pytaj :P drogi jak diabli
4 nie znalazlem czlowieka naprawiajacego je
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.