 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CK1A 1.3] Nierównomierna moc podczas przyspieszania |
Autor |
Wiadomość |
Foxik [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2008, 20:43 [CK1A 1.3] Nierównomierna moc podczas przyspieszania
|
|
|
Witam. Mam taki oto problem w maim Lancerku: stoję na skrzyżowaniu, zaczynam ruszać a auto jakby zupełnie nie miało mocy a następnie dostaje takiego powera jakby turbosprężarka się załączała. Najgorsze jest to, że nie dzieje się tak za każdym razem. Czasem po odpaleniu auta po nocy silnik jakby pracował na 3 cylindrach, szarpie po dodaniu gazu, brak mocy. Co to może być? Świece NGK wymienione 8 tyś km temu, przewody wysokiego napięcia SEIWA 3 dni temu. Silnik nie bierze oleju. Model 98 lifting, silnik 1.3 12V. Proszę o porady gdzie szukać przyczyny. |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-02-2008, 22:47
|
|
|
Zresetuj kompa, czyli odłącz klemę, następnie przyłącz najlepiej na zimnym silniku, odpal i niech się buja do osiągnięcia około 80-90stopni. W tym czasie wszystko wyłączone, nie dodawaj gazu itp. to powinno pomóc:)
Warto sprawdzić filtr powietrza, paliwa i przepustnicę, może być brudna. |
|
|
|
 |
Foxik [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2008, 00:10
|
|
|
Jak długo musi być odłączona klema akumulatora (plus jak rozumiem), aby zresetować kompa??? Np. 30 sekund będzie ok??? |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 08-02-2008, 03:04
|
|
|
30 sekund ok ale dłużej nie zaszkodzi. Później odpal Lancernika i niech popracuje z 15 min |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-02-2008, 09:25
|
|
|
Foxik napisał/a: | (plus jak rozumiem), | Klema minusowa! |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-02-2008, 20:28
|
|
|
Najpierw trzeba sprawdzić błędy kompa diodą, bo po skasowaniu znikają. Aby skasować ECU odłącza się bezpiecznik ECI pod maską na 10 sekund i to wystarczy. Tak jak napisał Bastek77, czeka się aż silnik osiągnie temperaturę roboczą 90 stopni i włączy się wentylator chłodnicy. Podczas uczenia obrotów, nie dodawajcie gazu. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Apsik [Usunięty]
|
Wysłany: 09-02-2008, 15:02
|
|
|
Witam tak sobie przegladalem wzasadzie 1 raz to forum. Zarejestrowalem sie poniewaz mialem niedawno podobny problem. Po kolei od najprostrzych:
1 sprawdz filtr powietrza, przewody i swiece
2 programowanie przepustnicy ( malo prawdopodobne)
3 test aparatu zaplonowego (po programowaniu przepustnicy moze byc ciezko bo resetujesz bledy a blad czujnika ktory podejrzewam o cale zamieszanie moze byc chwilowy) tu pomoze jedynie podlaczenie do komputera lub inny aparat na probe aa jesli czujnik to bedzie miec zly kat wyprzedzenia zaplonu. Sprawdz dodajac delikatnie i plynnie gazu jesli bedzie zbieral sie lzej niz jak depniesz, dokladnie nie bedzie takiego buczenia silnika jakby go powiedzmy przylewalo to niestety mozesz miec to samo co ja.
Naprawa
1 Nowy aparat zaplonowy - mozliwosci
uzywka- tylko z gwarancja zwrotu po sprawdzeniu (ja szukalem w poblizu zeby odrazu sprawdzic przed zakupem mialem 1 calkiem nie sprawny, 1 z taka sama wada jak moj dopiero 3 jest sprawny)- koszt od 300-500zl
2 Znalazlem tez podrobke 750zl + wysylka daja gwarancje nie pamietam linku
3 aso o cene nie pytaj drogi jak diabli
4 nie znalazlem czlowieka naprawiajacego je |
|
|
|
 |
|
|