 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: roch_27 29-09-2008, 20:44 |
Oznaczenie silnika |
Autor |
Wiadomość |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2006, 15:51 Oznaczenie silnika
|
|
|
Mam Galanta z 1991 roku 2 litry z katalizatorem jeden wałek rozrządu, czyli osmio zaworowy, do tej pory myslałem że jest to 4G63. Ale przegladałem manuala i widziałem tam dwa motory bardzo do siebie podobne. Kupuje głowice do swojego samochodu i nie chcę walnąć babola. Bo przyślą mi złą. Prosze o pomoc |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 29-09-2008, 20:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 26-03-2006, 16:03
|
|
|
twój to 4g63 sohc 8v
jest jeszcze 4g63 dohc 16v
w tych latach nie występowały inne silniki 4g63...
musisz szukac 4g63sohc!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
 |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2006, 21:00
|
|
|
Jeszcze jedno pytanie dotyczące głowicy do mojego misia, znalazłem głowicę kompletna ale aż w Legnicy człowiek mi przyśle ale mam trochę cykora czy mnie nie wykręci. Nie mam doswiadczeń z takimi zakupami, twierdzi że daje gwarancję i jakby coś nie pasowało to mogę ją odesłać co wy na to? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-03-2006, 21:01
|
|
|
Rachunek wystawia? Bo jak nie to obiecać można wszystko. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 26-03-2006, 21:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 26-03-2006, 21:14
|
|
|
Gwarancja na pismie (obejmujaca wymiary glowicy i szczelnosc), inaczej nigdy nie kupilbym uzywanej glowicy bez pomiarow....
No i oczywiscie po kupieniu rozebrac na czynniki pierwsze, wymienic wszystko co trzeba, sprawdzic szczelnosc przed montazem, bo po zamontowaniu glowicy do silnika gwarancja mozna sie podetrzec...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
Ostatnio zmieniony przez Bartek 26-03-2006, 21:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2006, 21:21
|
|
|
Bede z nim gadał jutro, zobaczymy co powie. Jeśli jest pewny że głowica jest ok. to wystawi papier. Dzięki za ostrzeżenie czy cena 500,- za kompletna głowicę nie jest podejrzanie niska w wawie kusztuje 800,- |
Ostatnio zmieniony przez kapsel 26-03-2006, 21:23, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-03-2006, 21:26
|
|
|
Za 800 to można cały silnik kupić. |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
kapsel [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2006, 21:29
|
|
|
Za cały silnik w wawie chcą 1200,- ale nie stać mnie teraz na cały motor.
Co do sprawdzania to napewno sprzwdzę przed montażem. Mam jeszce jedno pytanie czy sprawdzać w zakładzie szczelniść samej głowicy czy z zaworami. Bo poprzednią rozwaloną sprawdzałem bez zaworów i klawiatury. |
Ostatnio zmieniony przez kapsel 26-03-2006, 21:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|
|