Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
płyn z chłodnicy ucieka!!!
Autor Wiadomość
tackin
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2008, 16:29   płyn z chłodnicy ucieka!!!

nie wiem co jest ale ciagle w zbiorniczku wyrównawczym prawie nie ma płynu.wyciekow nie widze,mechanior tez nie zauwazył-stwierdził ze to moze byc zapowietrzony układ.ostatnio temperatura silnika skoczyła na czerwone pole!
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 24-02-2008, 17:27   

a kiedy ostatnio sprawdzałeś poziom płynu? uzupełnij poziom płynu na zimnym silniku, odpowietrz układ i obserwuj czy dalej płynu ubywa. wykreć korek z chłodnicy na zimnym silniku a druga osoba niech odpali silnik i przegazuje. jeśli zobaczysz bąbelki powietrza to uszczelka pod głowicą padła. masz białą maź na korku wlewu oleju ?
_________________
CA0
Galant II
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 24-02-2008, 17:29   

Zacznij od sprawdzenia czy plyn nie wydostaje sie na zewnatrz. Podstaw na noc pod auto cos w rodzaju tektury, tak zeby obejmowalo cala komore silnika. Rano sprawdz czy nie ma wycieku. Jesli go nie bedzie to niedobrze. Zobacz tez czy na bagnecie nie widac sladu wody, i sprawdź korek, ktorym wlewa sie olej do silnika. Musi byc czarny od oleju. Jesli ma na sobie biala maź to moze oznaczac tylko jedno. Padla uszczelka pod glowica.
Pisales tez ze tem. wskoczyla na czerwone. To wlasnie typowy objaw. Dziwne ze mechanik nic nie stwierdzil
_________________
Wspomnienie...
Ostatnio zmieniony przez akbi 25-02-2008, 10:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
flexa1
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2008, 09:15   

witam miałem ten sam problem wycieków brak a w zbiorniczku nie ma płynu po odkręceniu korka chłodnicy stan max okazuje się że korek od chłodnicy do wymiany pobierał płyn ze zbiorniczka a w drugą stronę nie było przepływu
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2008, 14:25   

A tu nie jest tak ze zbiornik sie dopiero napelni jak przeleje sie w chlodnicy? A jak bedzie za duzo w zbiorniku to wypluje na zewnatrz? Wg mnie to ile jest w zbiornik dla tego ukladu nie ma wogole znaczenia a liczy sie to ile jest w chlodnicy.
 
 
tackin
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2008, 18:40   

witam,zadnej białej mazi nie ma ,ani na bagnecie zadnej wody.ostatnio w zbiorniczku wyrownawczym było minimalnie płynu a w chłodnicy pod sam korek.
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-02-2008, 19:38   

Cytat:
ostatnio w zbiorniczku wyrownawczym było minimalnie płynu a w chłodnicy pod sam korek.
Taki poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym , był na zimnym silniku :?: , na gorącym powinien być pod MAX :)
_________________
 
 
tackin
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2008, 17:25   

Sprawdzałem na zimnym silniku.Sprawdzałem dzis czy cos nie kapie pod spodem,nic nie było.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-02-2008, 22:42   

A zobacz na gorącym silniku czy nic nie kapie. Jak mi padała pompa, to na zimnym też potrafiło nie kapać. Jednak po przejechaniu jakiegoś odcinka wyciek był dobrze widoczny.
Może masz małą nieszczelność w układzie i przy większym ciśnieniu ucieka Ci płyn w ilościach których nie zauważasz, a które na dłuższą metę powodują widoczny ubytek.
Może warto po przejechaniu paru km położyć jakiś karton pod silnik i wtedy sprawdzać skąd cieknie...
 
 
pelson_hk 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi (93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 72
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 07-03-2008, 16:48   

mi tez caly czas ten plyn uciekal ze zbiorniczka, pod samochodem sucho bylo, ale przyszedl czas na wymiane uszczelki pod glowica i jest gitara, tylko od razu po wymianie uszczelki dolalem plynu miedzy min a max i jest gicior, a na bagnecie nie mialem zadnych kropelek i bialej mazi tez nie bylo na korku obczaj uszczelke :!: :D
_________________
http://pelson-hk.fotosik.pl/
 
 
menadzer
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2008, 16:36   

Tak,popieram kolegę pelson_hk. U mnie też była taka sytuacja. Pojechałem do mechanika, on pokazał mi niebieski nalot, jaki zostawia płyn chłodniczy. Uszczelka pod głowicą była do wymiany. Płyn się sączył od strony aparatu zapłonowego. Ale tylko podczas jazdy. Na postoju nic nie ciekło. Poszukaj niebieskiego nalotu wokół głowicy.
 
 
Doniu
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2008, 14:52   

menadzer napisał/a:
Tak,popieram kolegę pelson_hk. U mnie też była taka sytuacja. Pojechałem do mechanika, on pokazał mi niebieski nalot, jaki zostawia płyn chłodniczy. Uszczelka pod głowicą była do wymiany.

Dokładnie jak piszesz.
Ja miałem tak samo. Sporo mi ubywało ze zbiorniczka a w garażu sucho. Okazało się, że uszczelka pod głowicą padła bo właśnie na bieżąco jak wypływa płyn to wyparowuje i zostawia nalot.
Sposób na kartonik pod autem sprawdza się tylko w przypadku wycieków oleju.
 
 
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 18-03-2008, 09:34   

hej wam... a skoro juz zbieram kaske na wymiane uszczelki to czy od razu wymienic rozrzad? Od ostatniej wymiany rozrzadu z pompa i napinaczem przejechalem 39 tys. Podejrzewam ze jeszcze z 10 zrobie zanim sie za to wezme..
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-03-2008, 13:06   

Xiff napisał/a:
skoro juz zbieram kaske na wymiane uszczelki
Jedź do mechanika i niech "na żywo" popatrzy czy to rzeczywiście uszczelka pod głowicą jest do wymiany. To jest niemały koszt, więc po co się niepotrzebnie narażać na wydatki.
 
 
tackin
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2008, 19:57   

juz mi nie ucieka płyn-wymieniłem pompe wody i jest ok:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.