Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Od paru dni testuje i prawie koncze
Autor Wiadomość
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 01-04-2006, 19:02   Od paru dni testuje i prawie koncze

Wpadła mi w rączki przedwczoraj ciekawa polska konsturkcja, mianowicie jest to elektryczna turbina spręzająca powietrze w układzie dolotowym, kiedyś już takie urządzenia były ale tam był jakiś mały wiatraczek jak z procesora na komputerze, teraz jest kilka sporych łopatek z dosć sporym silnikiem magnetycznym.

To urządzonko powstało w labolatorium badawczym studentów jednej z starszych krakowskich uczelni, urządzenie jest proste i mozna zamontować praktycznie w kazdym samochodzie benzynowym posiadającym wtrysk i komputero oraz sonde lambde.

Działa na prostej zasadzie gdyż niepotrzeba przy tym wymieniać komputera ani zmieniać programu obsługującymi mieszanke.
urządzenie jest wstanie dać cisnienie max do 0,4-0,5 bara
w moim aucie udało się ustawić to na 0,3 ale to kwestia na ile rezerwy standardowego komputera pozwolą wzbogacić mieszanke, urzadzenie bada skład mieszanki i potencjometrem mozna ją regulować, są tam trzy kontrolne diody, jedna pokazuje ze jest za uboga, jedna pokazuje ze jest idealna a jedna ze jest za bogata, stroimy to podczas jazdy dokręcając na maxa ile się uda ustawić przy zaswieconej drugiej diodzie, gdy już zapali się nam trzecia dioda uzyskujemy informacje ze przekroczylismy tą rezerwe daną przez fabryke, (urządzenie to dobrze działa też na LPG i niema problemów z gasnięciem samochodu), wtedy nalezy o poł obrotu zmniejszyć potencjometrem mieszanke.
co uzyskałem w ten sposob, ano po dwu dniach testów G-tech pokazał ze przyspieszenie z standardoych 11 sekund zmalało do 9 sekund, a prędkoć v max z 190 wzrosła do 219 więc niejest zle, jeszcze się bawimy z ustawieniami, niedługo pewnie pojawi się oficjalna informacja o tej "suszarce"
zaletą tego kompresorka ma być cena,nieprzekraczająca 500zł.
Postaram się jeszcze dziś wrzucić fotki jak to zostało zamontowane i wnajbliższych dniach umowie się na hamownie i porównam wykresy z przed i po.
wreszcie jakiś wmiare tani sposbob na podniesienie bezpieczne i tanie mocy naszego samochodu, super rozwiązanie dla tych co niepotrzebują poważnych przeróbek do sportu samochodowego tylko do jazdy na codzien, inną zaletą tego jest to ze mozna to wyłaczyć i jeździć z tym tylko wtedy gdy tego chcemy.

zaraz wkleje fotki tylko zuce na serwer

[ Dodano: 01-04-2006, 19:08 ]


tak wygląda samo uządzonko, jest lekkie ale naszczescie solidne, niewiem jak bedzie pracowało z gazem bez blosa, podobno może auto gasnąc, ja blosa mam i wszystko jest wporządku, musiałem jednak wyciąć obudowe puszki filtra zeby dostępu duzej ilosci powietrza nic nieblokowało

a oto foto z jazdy


niewiecie kiedy forum mitsubishiklubu znów zacznie działac?? chciałem to chłopaka pokazać, tyle czasu skryałem to wtajemnicy i teraz się pochwalić niemoge
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
Ostatnio zmieniony przez TommiCrazy 01-04-2006, 19:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2006, 20:41   

spoko zabawka ciekawe jak by to się sprawiało z sekwęcją w moim eclipsie ?? może zaczne się za tym rozglądać :) morzna to gdzieś namierzyć ??
podobne konstrukcje kosztują o wiele więcej :(
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 01-04-2006, 23:21   

tommi a galanty takie jak twoj w primaaprilis nie maja kontrolki rezerwy ?? :P
czy poprostu przy zgaszonym aucie i przesunietych wskazowkach sie nie swieci :P
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2006, 10:10   

Zdjecie tyz piknie zrobione przy takiej predkosci :wink:
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2006, 11:40   

a ja głupi się dałem nabrać
myślałem że to coś takiego w taniej wersji
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 02-04-2006, 11:56   

Stary to są liczniki zGali ok 90' jak by sie taki wkrecił na takie obroty (np mój pisze tylko na przykładzie mojego GALA prośba nie krzyczeć) to by trzeba było części po okolicy zbierać.
No to sie doczekałem ale zaraz dostane :)
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 02-04-2006, 14:10   

no co wkręcic was chciałem :D przynajmniej się napracowałem z tym zdięciem troche :D fszystko to fotomontaż :)

[ Dodano: 02-04-2006, 14:24 ]
Matejko napisał/a:
tommi a galanty takie jak twoj w primaaprilis nie maja kontrolki rezerwy ?? :P
czy poprostu przy zgaszonym aucie i przesunietych wskazowkach sie nie swieci :P


zdięcie było zrobione w czasie jazdy tylko przy małej prędkosci, a wskazówka temp pokazuje prawde :) na rezerwie jechałem :) ale kontrolka zapalała się tylko z góry
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-04-2006, 22:24   

EDIT: foto usunięte na prośbę autora :)

to już nie jest fotomontaż ;) to Vito sąsiada :D niestety, albo stety więcej nie poleci :D :mrgreen: [/i]
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
Ostatnio zmieniony przez Chooper 03-04-2006, 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 02-04-2006, 23:35   

heheh kumpel mial vito 2.3 w benzynie i szlo wiecej :D
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-04-2006, 09:01   

ten to jakiś diesel :P
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.