Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
14-05-2014, 13:30
cari w tdi czy lpg?
Autor Wiadomość
jarq
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2008, 12:02   cari w tdi czy lpg?

Witam

kiedys juz planowałem kupno carismy ale niewyszlo trafila sie okazja 306 w kobi za 5tys z 98...:D (chyba kazdy by z korzystał), no ale niestety słaby silniczek do takiego auta pozatym pali 8-9l. i marze teraz o czyms oszczednym i jednocześnie dynamicznym. Szukam w japoncach najbardziej pdoba mi sie cari ale co wybrac 1,9 tdi czy kupic w benzynie i zagazowac(bo juz za gazowanej niechce niewiadomo co sie trafi)
no iprzedewszystkim jak z kosztami, kupujac tdi jest duza szansa ze poprzedni wlasciciel niedbał oniego jak nalezy i za miesiac dwa do wymiany bedize turbina(koszty spore) pozatym jak wiadomo disel jesli chodzi o czesci jest drozszy, co do gazu to niewiem ile musial bym wydac na dobra instalacje do carismy ale pewnie ok.2000k. No i co najwazniejsze jak silnik bedzie sie spisywal na gazie bedzie mułowaty? awaryjny ? itd..
Wiec ogolne moje ptanie co lepsze jezeli chodzi przedewszysskim o koszta? cari w lpg czy w tdi ?
 
 
Kierownik
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2008, 12:34   

Mułowaty i awaryjny nie powinien być.
Ale ja osobiście odradzam zakładanie gazu. Jak mogę coś doradzić, to kup Carismę z silnikiem wysokoprężnym, choć sam jeżdżę z niskoprężnym 1.8
Kolega miał Carismę z dieslem, teraz jeździ nia jego syn i oboje chwalą to auto!
Znajomy mechanik kupił Subaru z fabryczną instalacją gazową i tez sobie chwali, ale na taki zakładany gaz się krzywi.
Moja opinia jest taka, że musisz pamiętać o tym iż silnik z instalacją gazową niestety cierpi, bo jest "obciążany" silniejszymi wybuchami; a takie coś wypala w miarę szybciej gniazda zaworowe i zaczyna być słychać klawiaturę. trzeba to robić jak najszybciej, bo silnik ma wtedy przedmuchy!

[ Dodano: 20-03-2008, 12:41 ]
jeszcze dodam tylko tyle, że owszem jeśli diesel się zepsuje, to części są droższe, bo cały koszt produkcji silnika diesla jest dużo droższy, ale z drugiej strony powiedz mi co by tam się miało zepsuć? ja Ci powiem tylko tyle, że silnik diesla w Carismie ma mechaniczny wtrysk, a nie elektroniczny, więc nie widzę zbytniej możliwości popsucia się tego, a jeśli nawet, to w obsłudze i naprawie diesel jest o wiele prostszy niz benzynowy (nie trzeba kupować tego elektronicznego wtrysku, mechaniczny można dość szybko naprawić).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.