 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Od paru dni testuje i prawie koncze |
Autor |
Wiadomość |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 01-04-2006, 19:02 Od paru dni testuje i prawie koncze
|
|
|
Wpadła mi w rączki przedwczoraj ciekawa polska konsturkcja, mianowicie jest to elektryczna turbina spręzająca powietrze w układzie dolotowym, kiedyś już takie urządzenia były ale tam był jakiś mały wiatraczek jak z procesora na komputerze, teraz jest kilka sporych łopatek z dosć sporym silnikiem magnetycznym.
To urządzonko powstało w labolatorium badawczym studentów jednej z starszych krakowskich uczelni, urządzenie jest proste i mozna zamontować praktycznie w kazdym samochodzie benzynowym posiadającym wtrysk i komputero oraz sonde lambde.
Działa na prostej zasadzie gdyż niepotrzeba przy tym wymieniać komputera ani zmieniać programu obsługującymi mieszanke.
urządzenie jest wstanie dać cisnienie max do 0,4-0,5 bara
w moim aucie udało się ustawić to na 0,3 ale to kwestia na ile rezerwy standardowego komputera pozwolą wzbogacić mieszanke, urzadzenie bada skład mieszanki i potencjometrem mozna ją regulować, są tam trzy kontrolne diody, jedna pokazuje ze jest za uboga, jedna pokazuje ze jest idealna a jedna ze jest za bogata, stroimy to podczas jazdy dokręcając na maxa ile się uda ustawić przy zaswieconej drugiej diodzie, gdy już zapali się nam trzecia dioda uzyskujemy informacje ze przekroczylismy tą rezerwe daną przez fabryke, (urządzenie to dobrze działa też na LPG i niema problemów z gasnięciem samochodu), wtedy nalezy o poł obrotu zmniejszyć potencjometrem mieszanke.
co uzyskałem w ten sposob, ano po dwu dniach testów G-tech pokazał ze przyspieszenie z standardoych 11 sekund zmalało do 9 sekund, a prędkoć v max z 190 wzrosła do 219 więc niejest zle, jeszcze się bawimy z ustawieniami, niedługo pewnie pojawi się oficjalna informacja o tej "suszarce"
zaletą tego kompresorka ma być cena,nieprzekraczająca 500zł.
Postaram się jeszcze dziś wrzucić fotki jak to zostało zamontowane i wnajbliższych dniach umowie się na hamownie i porównam wykresy z przed i po.
wreszcie jakiś wmiare tani sposbob na podniesienie bezpieczne i tanie mocy naszego samochodu, super rozwiązanie dla tych co niepotrzebują poważnych przeróbek do sportu samochodowego tylko do jazdy na codzien, inną zaletą tego jest to ze mozna to wyłaczyć i jeździć z tym tylko wtedy gdy tego chcemy.
zaraz wkleje fotki tylko zuce na serwer
[ Dodano: 01-04-2006, 19:08 ]
tak wygląda samo uządzonko, jest lekkie ale naszczescie solidne, niewiem jak bedzie pracowało z gazem bez blosa, podobno może auto gasnąc, ja blosa mam i wszystko jest wporządku, musiałem jednak wyciąć obudowe puszki filtra zeby dostępu duzej ilosci powietrza nic nieblokowało
a oto foto z jazdy
niewiecie kiedy forum mitsubishiklubu znów zacznie działac?? chciałem to chłopaka pokazać, tyle czasu skryałem to wtajemnicy i teraz się pochwalić niemoge |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
Ostatnio zmieniony przez TommiCrazy 01-04-2006, 19:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2006, 20:41
|
|
|
spoko zabawka ciekawe jak by to się sprawiało z sekwęcją w moim eclipsie ?? może zaczne się za tym rozglądać morzna to gdzieś namierzyć ??
podobne konstrukcje kosztują o wiele więcej |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 01-04-2006, 23:21
|
|
|
tommi a galanty takie jak twoj w primaaprilis nie maja kontrolki rezerwy ??
czy poprostu przy zgaszonym aucie i przesunietych wskazowkach sie nie swieci |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
cimon102 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2006, 10:10
|
|
|
Zdjecie tyz piknie zrobione przy takiej predkosci |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 02-04-2006, 14:10
|
|
|
no co wkręcic was chciałem przynajmniej się napracowałem z tym zdięciem troche fszystko to fotomontaż
[ Dodano: 02-04-2006, 14:24 ]
Matejko napisał/a: | tommi a galanty takie jak twoj w primaaprilis nie maja kontrolki rezerwy ??
czy poprostu przy zgaszonym aucie i przesunietych wskazowkach sie nie swieci |
zdięcie było zrobione w czasie jazdy tylko przy małej prędkosci, a wskazówka temp pokazuje prawde na rezerwie jechałem ale kontrolka zapalała się tylko z góry |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-04-2006, 22:24
|
|
|
EDIT: foto usunięte na prośbę autora
to już nie jest fotomontaż to Vito sąsiada niestety, albo stety więcej nie poleci [/i] |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
Ostatnio zmieniony przez Chooper 03-04-2006, 18:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 02-04-2006, 23:35
|
|
|
heheh kumpel mial vito 2.3 w benzynie i szlo wiecej |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-04-2006, 09:01
|
|
|
ten to jakiś diesel |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
|
|