Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Świece sportowe do protoniątka
Autor Wiadomość
bastek69 
Forumowicz

Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 75
Skąd: Sosnowiec
  Wysłany: 29-03-2008, 20:48   Świece sportowe do protoniątka

Witam....
mam od niedawna Protoniątko i chciałbym je troszeczke jeszcze "udynamicznić" :D
mam w nim silniczek 1,5 4G15R i mam zapytowanie czy ... lub raczej jakie mógłbym zamontować świece sportowe... i jeśli wie ktoś w okolicach Krakowa gdzie mógłbym je ewentualnie dostać??....

Pozdrawiam :D
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-03-2008, 08:25   

bastek69 napisał/a:
jakie mógłbym zamontować świece sportowe... i jeśli wie ktoś w okolicach Krakowa gdzie mógłbym je ewentualnie dostać??....
Zapomnij o takich pomysłach. Załóż oryginalne, wg katalogu świece NGK i będziesz miał spokój i najlepsze przyśpieszenie. Sportowe świece można zakładać do malucha, Poloneza albo innych badziewi, które tak i tak ledwo co chodzą.
 
 
bastek69 
Forumowicz

Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 75
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-03-2008, 20:11   

hmm.... no posłucham rady choć myślałem, że to dobry pomysł ;) ...
no więc co by tu pokąbinować można żeby go tak nie dławiło bydloka jak sie mu z niskich obrotów doda więcej gazu (np.przy wyprzedzaniu).... no oczywiście po za ciągłym trzymaniem go na wysokich obrotach ;p
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-03-2008, 23:30   

bastek69 napisał/a:
hmm.... no posłucham rady choć myślałem, że to dobry pomysł
Cieszę się, że zrozumiałeś.
bastek69 napisał/a:
no więc co by tu pokąbinować można żeby go tak nie dławiło bydloka jak sie mu z niskich obrotów doda więcej gazu (np.przy wyprzedzaniu).... no oczywiście po za ciągłym trzymaniem go na wysokich obrotach
To silnik japoński, który uwielbia wysokie obroty i to na nich spala mniej paliwka niż przy "zamulaniu" (oczywiście nie mówię o "żyłowaniu" do odcięcia zapłonu). Tak, tak to prawda... To jest to z czego śmieją się właściciele niemieckich aut, czyli "kosiarka" :mrgreen:
 
 
bastek69 
Forumowicz

Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 75
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-03-2008, 23:34   

:lol: no sie wie !! :D ...
to że miśki lubią wysokie obroty to wiem :D ... są wręcz do nich stworzone :D ....
ale widzisz... jade za kolesiem co "zamula" na czwartym biegu 50-60 km/h , chce go wyprzedzić .... dodaje gazu a on sie dusi...
i właśnie tego duszenia chciałbym sie w jakiś możliwy sposób pozbyć ;)
 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 01-04-2008, 08:52   

jak chcesz świece lepsze niż NGK to zapytaj o NGK BIC (best in class), przeważnie są odpowiedniki zwykłych , mają takie długie oznaczenia coś jak BPR6EIX i cena za jedną tak jak za 4 VLine
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-04-2008, 23:51   

bastek69 napisał/a:
ale widzisz... jade za kolesiem co "zamula" na czwartym biegu 50-60 km/h , chce go wyprzedzić .... dodaje gazu a on sie dusi...
i właśnie tego duszenia chciałbym sie w jakiś możliwy sposób pozbyć
Nie widzę problemu. Redukcja na "dwójkę' i pedał gazu w podłogę :mrgreen:
 
 
tojota18 
Nowy Forumowicz

Auto: Proton 418 coupe
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Płock
Wysłany: 09-04-2009, 15:27   

jak chcesz ciągnąć porządnie z dołu w protonie to ratuje tylko kompresor:P droga sprawa ale działa:P
 
 
bastek69 
Forumowicz

Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 75
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 11-04-2009, 23:11   

prędzej niż kompresor wsadze do niego silnik od Colta GTi jak znajde dawce ;) . . . .
 
 
 
FrogsterPL 
Nowy Forumowicz


Auto: Toyota Yaris 1.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 9
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 27-04-2009, 23:26   

Zawsze można też wsadzić 4G93, Protony 318 GTI w końcu mają właśnie taki, tyle że wzmocniony do 135 KM (co i tak jest chyba wynikiem o 5 KM słabszym niż w Colcie GTI, ale to się wytnie xD) :D

EDIT:

Przepraszam za wprowadzenie w błąd, dopiero mi uświadomiono, że Colt GTI i Satria/318 GTI mają ten sam silnik...
_________________
Daewoo, Ford, Lotus & Proton Fan
 
 
 
bastek69 
Forumowicz

Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 75
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 01-05-2009, 16:17   

wszystko pięknie ładnie tylko znajdź mi najpierw taki silnik w dobrym stanie razem ze skrzynią biegów :(

ja planuje znaleźć gdzieś rozbitka CA0 Gti i będzie to moja skarbnica części dla Protona :) .... tylko cichosza bo mnie Coltmaniacy za te słowa powieszą na sośnie nie powiem za jaką część ciała ;p
 
 
 
tojota18 
Nowy Forumowicz

Auto: Proton 418 coupe
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 19
Skąd: Płock
Wysłany: 02-05-2009, 17:49   

ja mam właśnie ten silniczek w swoim protonie i powiem ci że z dołu też padaka od 4 tyś to dopiero porządnie czuć siedzenie na plecach:P także jakieś modyfikacje elektroniczne by pomogły ale na tym w ogóle sie nie znam :( albo typowo sportowy wylot, konkretny dolot i też już czuć przyrost:)
 
 
bastek69 
Forumowicz

Auto: Proton
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 75
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 03-05-2009, 00:37   

no właśnie w opisie widziałem że masz Protona 418 ;)
fajna sprawa... tylko wiesz z tymi dolotami i wylotami to nie takie hop siup jak by sie wydawało....
bo ja np. u siebie mam stożek, strumiennice zamiast katalizatora i końcowy prosty tłumik ala mugen...
powiem tak że faktycznie sie polepszyło przyspieszanie "od dołu".... ale z tego stożka nie jestem do końca zadowolony bo mam mnóstwo syfu w silniku...
teraz to już mi to szczerze mówiąc nie robi różnicy bo silniczek i tak bierze olej i troche nim pluje gdzie nie gdzie więc nadaje sie raczej tylko do remontu ale już go dojeżdże tyle ile będzie to możliwe i później zamiast kapitalke robić to sobie załatwie 4g93 ze skrzynią i osprzętem ;)
licze że u mnie będzie to śmigać jak należy bo w końcu 135-140 koni (w zależności od źródła) na ok900 kg masy własnej to już rozsądna gromadka :)

ale póki co to moge się tylko teoretycznie do tego przygotowywać bo jeszcze nie mam funduszy na tyle a kce teraz na lato zrobić do końca blacharke.

Protonik rozwoził ze mną pizze po krakowie od roku i troche mi go delikatnie mówiąc poobijano na parkingach :/
teraz zamierzam go pomalować prawdopodobnie brokacikiem jakimś fajnym :)
tylko najpierw wymiana zderzaków bo mam popękane.
tylni spróbuję spasować od CA0 bo mam zamiar tablice rejestracyjną przenieść na dół a klape zaspawać i zamalować....

oj ale ze mnie gaduła..... ;)
 
 
 
hubert101285
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2009, 14:01   

Do swojego protoniątka stosuję świece DENSO i myślę, że są lepsze od NGK, które ciężko jest dostać oryginał japoński a z DENSO nie ma tego problemu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.