 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CB4 1.6] Nowy lancer, diagnostyka, obroty |
Autor |
Wiadomość |
xiller [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2008, 17:46 [CB4 1.6] Nowy lancer, diagnostyka, obroty
|
|
|
Witam
Na początku chciałem się przywitać, bo to mój pierwszy post . Dzisiaj odebralem z wymiany oleju mojego swiezo zakupionego Lancera (1994 rok 1,6) no i na poczatek spotkala mnie przykra niespodzianka:
Przy wlaczaniu sprzegla podczas jazdy obroty spadaja do 200-300 i faluja, zdarzylo sie tez pare razy ze silnik zgasl. Samochod byl na warsztacie a czytalem ze to moze byc wina odlaczenia akumulatora (raczej byl odlaczany). Przy zapaleniu silnika obroty na biegu jalowym utrzymuja sie w okolicach 800-900 wiec sa ok. Czy takie "uczenie" ECU dlugo potrwa? Kiedy moge zaczac sie martwic tymi obrotami?
Inna sprawa to to ze mialem pusty bak praktycznie i po nalaniu 8 litrow benzyny zgasla dioda rezerwy, ale wskaznik sie nie podniosl. Domniemam ze moze byc zepsuty. Co w takim wypadku zrobic?
I jeszcze jedno pytanie. Samochod jest wyposazony w klimatyzacje i przycisk od niej jest dwustopniowy, po pierwszym wcisnieciu swieci sie pomaranczowa dioda, po drugim zielona. Na jakiej zasadzie to dziala?
serdecznie pozdrawiam i z gory dziekuje za zainteresowanie. |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 04-04-2008, 18:43
|
|
|
1. jesli sam nie "nauczysz"'ECU, to taka samonauka bedzie trwala przez ok 10/15km jazdy
2. Jesli masz w zbiorniku tylko 8l to wskazowka Ci sie nie podniesie ... wskazowka na "zero" oznacza, ze masz jeszcze ok 10l. Dziwie sie tylko, ze kontrolka Ci zgasla, ale wobec tego pewnie zaraz sie ponownie zapali. Wlej 20l to zobaczysz czy wszystko dziala, poza tym jezdzenie na oparach zdecydowanie grozi uszkodzeniem pompy paliwowej. |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
xiller [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2008, 19:37
|
|
|
Dzięki, wszystko jutro sprawdzę |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-04-2008, 19:58
|
|
|
xiller napisał/a: | jeszcze jedno pytanie. Samochod jest wyposazony w klimatyzacje i przycisk od niej jest dwustopniowy, po pierwszym wcisnieciu swieci sie pomaranczowa dioda, po drugim zielona. Na jakiej zasadzie to dziala? |
To pierwszy i drugi bieg
Obok tego przycisku masz jeszcze dźwignię, przy włączonej klimie powinna być przestawiona "do góry" na niebieski kolor. Pokrętło od ogrzewania oczywiście na niebiesko - czyli zimno brr |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
xiller [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2008, 14:32
|
|
|
Obroty ustalily sie na przyzwoitym poziomie i juz nie gasnie Paliwowskaz tez juz sie podniosl Pozostaje oddawac sie przyjemnosc i testowaniu.
Wielki dzieki za rady.
Nie wiem czy to dobre miejsce na to, ale sie pochwale:
 |
|
|
|
 |
|
|