 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
brak mocy - "dławienie" silnika przy ruszaniu |
Autor |
Wiadomość |
Oddy [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2008, 20:36 brak mocy - "dławienie" silnika przy ruszaniu
|
|
|
Witam
Mam Lancera 1,6 16V '94. Parę dni temu nagle pojawił się następujacy problem. Silnik dławi sie przy ruszaniu - praktycznie nie można się samochodem poruszać po mieście bo ruszanie przeciaga sie w nieskończonośc. Sytuacja pogarsza się po rozgrzaniu silnika.
Wymieniłem kable i świece i nic nie pomoglo. Dodam jeszcze że mam gaz- wtrysk i tam sytuacja jeszcze gorsza bo praktycznie wogóle nie jeździ.
Co może być przyczyną ?
Dodam jeszcze że to chyba złośliwośc rzeczy martywych bo owego dnia zachwalałem przed zoną jaki to mamy bezawaryjny samochód |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-04-2008, 22:05
|
|
|
U mnie taki efekt był jak padała cewka WN. Moc miał tylko przy 4000RPM. Poniżej tych obrotów nie jechał, powyżej strzelał z rury dymił i śmierdziało parafiną. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Oddy [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2008, 22:52
|
|
|
gdzie mogę ja dostać?? |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 17-04-2008, 09:06
|
|
|
U Japaneze tel.: 602 22 45 84 lub poszukaj na forum w dziale kupię/sprzedam może ktoś sprzedaje CA0 lub CB0 na części.
Edit: Najpierw upewnij się co do usterki. Sciągnij service manual z działu download i pomierz: cewkę, przewody, moduł zapłonowy, obejrzyj kopułkę i palec rozdzielacza. Spotkaj się z kimś, kto ma taki sam silnik, przełóżcie aparat zapłonowy, to jakieś 5 minut (2 nakrętki 12mm, 2 wtyczki, 4 kable WN.) Pamiętaj żeby zaznaczyć flamastrem położenia obu aparatów, nie trzeba będzie ustawiać zapłonu po demontażu. Ja bym ci pomógł , ale nie mam pojęcia czy 4G13 ma ten sam aparat zapłonowy co 4G92. Popytaj o CB0/CA0 1.6 w dziale regionalnym.
Kondensatory w komputerze zmieniłeś? Jeżeli nie mogę ci wymienić (za darmo oczywiście, kondensatory sam kupisz) |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-04-2008, 16:30
|
|
|
wichura1 napisał/a: | nie mam pojęcia czy 4G13 ma ten sam aparat zapłonowy co 4G92 | Jest inny. |
|
|
|
 |
Oddy [Usunięty]
|
Wysłany: 18-04-2008, 23:05
|
|
|
JUż jeździ:) Nie wiem co było ale zaczął jeździć jak za dobrych czasów. Dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
|
|