Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
brak mocy - "dławienie" silnika przy ruszaniu
Autor Wiadomość
Oddy
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2008, 20:36   brak mocy - "dławienie" silnika przy ruszaniu

Witam
Mam Lancera 1,6 16V '94. Parę dni temu nagle pojawił się następujacy problem. Silnik dławi sie przy ruszaniu - praktycznie nie można się samochodem poruszać po mieście bo ruszanie przeciaga sie w nieskończonośc. Sytuacja pogarsza się po rozgrzaniu silnika.
Wymieniłem kable i świece i nic nie pomoglo. Dodam jeszcze że mam gaz- wtrysk i tam sytuacja jeszcze gorsza bo praktycznie wogóle nie jeździ.
Co może być przyczyną ?
Dodam jeszcze że to chyba złośliwośc rzeczy martywych bo owego dnia zachwalałem przed zoną jaki to mamy bezawaryjny samochód :)
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-04-2008, 22:05   

U mnie taki efekt był jak padała cewka WN. Moc miał tylko przy 4000RPM. Poniżej tych obrotów nie jechał, powyżej strzelał z rury dymił i śmierdziało parafiną.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Oddy
[Usunięty]

Wysłany: 16-04-2008, 22:52   

gdzie mogę ja dostać??
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-04-2008, 09:06   

U Japaneze tel.: 602 22 45 84 lub poszukaj na forum w dziale kupię/sprzedam może ktoś sprzedaje CA0 lub CB0 na części.

Edit:
Najpierw upewnij się co do usterki. Sciągnij service manual z działu download i pomierz: cewkę, przewody, moduł zapłonowy, obejrzyj kopułkę i palec rozdzielacza. Spotkaj się z kimś, kto ma taki sam silnik, przełóżcie aparat zapłonowy, to jakieś 5 minut (2 nakrętki 12mm, 2 wtyczki, 4 kable WN.) Pamiętaj żeby zaznaczyć flamastrem położenia obu aparatów, nie trzeba będzie ustawiać zapłonu po demontażu. Ja bym ci pomógł , ale nie mam pojęcia czy 4G13 ma ten sam aparat zapłonowy co 4G92. Popytaj o CB0/CA0 1.6 w dziale regionalnym.

Kondensatory w komputerze zmieniłeś? Jeżeli nie mogę ci wymienić (za darmo oczywiście, kondensatory sam kupisz)
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-04-2008, 16:30   

wichura1 napisał/a:
nie mam pojęcia czy 4G13 ma ten sam aparat zapłonowy co 4G92
Jest inny.
 
 
Oddy
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2008, 23:05   

JUż jeździ:) Nie wiem co było ale zaczął jeździć jak za dobrych czasów. Dzięki za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.