Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
żarzy się kontolka "akumulator"
Autor Wiadomość
nusia
[Usunięty]

Wysłany: 18-04-2008, 09:37   żarzy się kontolka "akumulator"

Witam wszystkich

znów mam problem z moim Lancerkiem. Najpierw, 4 mies temu zaczynał fixować, przerywał podczas jazdy, gasł. Były podejrzenia silniczka krokowego - został wyczyszczony. Ale za bardzo nie pomogło, w lutym padł. Podejrzenie aparatu zapłonowego. Okazało się w końcu, że to komputer. Został on wymieniony. Od tego czasu już nie jeżdzi tak jak wcześniej. Obroty bardzo falują i cały czas żarzy się kontolka "akumulator". czasem jaśniej czasem prawie wcale. Akumulator w międzyczasie (nie wiem czy to istotne) też padł i został wymieniony.
Dziś Misiek nie wyjechał. Przy ruszaniu i manewrach (kręcenie kierownicą) na odcinku mniej więcej 40 metrów pod blokiem zdążył mi zgasnąć 4 razy. Strach nie pozwolił mi nim wyjechać na ulicę. Jak dodawałam gazu było jakby lepiej, ale jak tylko puściłam obroty spadały na 500 i zaraz przygasał. Co go boli?? może ktoś wie?? z góry dziękuję za wszelkie uwagi.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-04-2008, 10:24   

nusia napisał/a:
Co go boli?? może ktoś wie??

Przyczyna raczej prozaiczna - oczyść i podokręcaj wszystkie złącza elektryczne alternatora oraz drugie końce tych przewodów. Można psiknąć do czyszczenia preparatem elektrotechnicznym, ale nie zwalnia on z mechanicznej ingerencji,
Objaw zdecydowanie pasuje na niestabilny styk.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-04-2008, 10:36   

piknij na PW do Krzyżaka, on nieźle kuma te rzeczy, ja ze swojej strony dam mu znać o temacie... pozdro

[ Dodano: 18-04-2008, 13:14 ]
oki gadałem z Krzyżakiem, zalecane czynności:
1. sprawdź napięcie ładowania (powinno być w granicach około 14 V)
2. Jeśli jest mniej, to do sprawdzenia alternator (konkretnie szczotki)
3. Jeśli do tego momnetu jest wszystko oki, to daj na PW (do mnie) nr VIN autka (z dowodu) to porównamy go z katalogiem jaki powinien być dokładnie nr katalogowy komputera, a następnie sprawdzimy czy zgadza się z tym w twoim samochodzie.

pozdrawiam
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-04-2008, 00:29   

A co z tym starym komputerem? Czy w nowym wymieniono kondensatory elektrolityczne? Jeżeli masz jeszcze ten stary komputer mogę ci wymienić kondensatory, może ożyje. We wszystkich komputerach Lancerów i Coltów CB0/CA0 jest wada fabryczna ujawniająca się po kilkunastu latach (bardzo niskiej jakości kondensatory elektrolityczne).
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
nusia
[Usunięty]

Wysłany: 21-04-2008, 12:48   odnośnie kontrolki

Do kolegów powyżej

tak jak napisałam na pw, starego kompa nie mam wziął go gość,który przywiózł "nowy". Chyba w złej przegródce zamieściłam post, bo koledzy sugerują, że mam C6x (1,5 GlXi 92r) jeśli tak to sorki, ale dziękuję za wszelkie podpowiedzi, czekam na dalsze. Byłabym też wdzięczna za jakieś namiary do dobrego elektryka? czy mechanika w Poznaniu lub okolicach jeśli ktoś zna. Na pw podałam też numer Vin. to tak informacyjnie.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-04-2008, 13:26   

Pomierzyć napięcie ładowania, ewentualnie zmienić szczotki mogę ci , pod firmą w której pracuję. a co do pomiarów czujnika temperatury silnika muszę znaleźć sposób w manualu.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.