Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z silnikiem
Autor Wiadomość
WB10
[Usunięty]

  Wysłany: 22-04-2008, 00:39   problem z silnikiem

Witam wszystkich.
Wczoraj mechanik przyprowadził mi moje Pajero 2.5 TD po wymianie głowicy która była pęknięta. Zauważyliśmy, że po odpaleniu silnik nierówno pracuje, ale kiedy zdejmie się przewód podciśnieniowy chodzi równo. Zastanawiam się wraz z mechanikiem jaka może być tego przyczyna. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie z waszej strony.
Pozdrawiam Wojtek
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-04-2008, 06:49   

wężyki podciśnieniowe są dwa, a więc który ściągasz i jest OK?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
WB10
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2008, 11:24   

Dzięki za odzew.
Jest to wężyk od zaworu recyrkulacyjnego spalin EGR, mechanik twierdzi że można go zatkać lub odłączyć, rozmawiał ze znajomym fachmanem i twierdzi że wie o co chodzi. Za godzinę do niego jadę i po powrocie się odezwę.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-04-2008, 14:23   

czyli masz popsuty zawór EGR,
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
WB10
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2008, 09:56   

Wczoraj zajechałem do mechanika i okazało się że objawy same ustąpiły (mam nadzieję że na stałe). Jego kolega stwierdził że przyczyną takiego stanu rzeczy mogło być jakieś zanieczyszczenie w wężyku podciśnieniowym. A tak w ogóle zdziwiły mnie te problemy gdyż przed wymianą głowicy wszystko było w porządku. Pojeżdżę trochę dłużej i okaże się czy to chwilowa poprawa czy nie. Dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.