 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] zawór korekcji wtrysku - oryginał czy zamiennik |
Autor |
Wiadomość |
dadolek [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2008, 18:53 [Cari 1.9TD] zawór korekcji wtrysku - oryginał czy zamiennik
|
|
|
Witam, czytałem trochę i wiem że jest to częsta przypadłość naszych "miśków". Prawdopodobnie mnie też to dopadło i stąd moje pytanko. Czy ktoś wymieniał na zamienik za 250,- (np. allegro) i miał z nim problemy, czy może warto inwestować w oryginał za 700,- a może regenerować za 100,-. Napiszcie jak jest u was ??? |
|
|
|
 |
loidd
Mitsumaniak KMM

Auto: carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 71 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 24-04-2008, 17:15
|
|
|
Kup zamiennik, jednak proponuje kupić go raczej w zakładzie który wymieni ci na miejscu. Unikniesz w ten sposób niespodzianek.
Ja od 3 lat jeżdżę na włoskim zamienniku za 300 zł. |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 24-04-2008, 20:31
|
|
|
kup zamiennik do ori też może paść szybko. ja kupiłem w warsztacie gdzie pompy regenerują zamiennik włoski jakiś (350 PLN) i po ok czterech miesiącach się popsuł zepsuł tak że go nie można było regenerować (a przynajmniej nie opłacało się). |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
loidd
Mitsumaniak KMM

Auto: carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 71 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 25-04-2008, 19:50
|
|
|
Zawór korekcji kata wtrysku jest bardzo czuły na jakość paliwa.
Carisma śmiga za zachodnia granica kilka lat jest ok, zostaje sprowadzona do kraju mija 2-3 m-ce i .bum-zawór kąta wtrysku- dziwne co????
Szczerze mówiąc nie znam przypadku by ktoś nie przerabiał tego problemu po kupnie cari 1.9 TD
Jak pisałem wcześniej - dobry zamiennik , pewne stacje paliwowe ,wymiana filtra paliwa i co 10 tyś dodawać do paliwa środek do czyszczenia układów wtryskowych. |
|
|
|
 |
dadolek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2008, 18:54
|
|
|
Dzienx, tak też chyba zrobię, ale najlepsze i tak jest to, że mechanik pytany o diagnozę przy takich objawach (szarpanie, falujące obroty, dymienie i niskie obroty na zimnym) wskazał na ten zawór i powiedział, że aby się upewnić to trzeba po nim "popukać" jakimś większym kluczem i jeżeli silnik będzie szarpał przy uderzeniach to ten zawór jest uszkodzony. Tak też uczyniłem! I jakież było moje zdziwienie, gdy silnik po kilku uderzeniach (z wyczuciem) zaczął pracować normalnie!!! Teraz mruczy w miarę równo i o wiele lepiej niż przed tym zabiegiem, ale wymiana jest i tak konieczna. |
|
|
|
 |
|
|