Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] zawór korekcji wtrysku - oryginał czy zamiennik
Autor Wiadomość
dadolek
[Usunięty]

Wysłany: 23-04-2008, 18:53   [Cari 1.9TD] zawór korekcji wtrysku - oryginał czy zamiennik

Witam, czytałem trochę i wiem że jest to częsta przypadłość naszych "miśków". Prawdopodobnie mnie też to dopadło i stąd moje pytanko. Czy ktoś wymieniał na zamienik za 250,- (np. allegro) i miał z nim problemy, czy może warto inwestować w oryginał za 700,- a może regenerować za 100,-. Napiszcie jak jest u was ???
 
 
loidd 
Mitsumaniak
KMM


Auto: carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 71
Skąd: pomorskie
Wysłany: 24-04-2008, 17:15   

Kup zamiennik, jednak proponuje kupić go raczej w zakładzie który wymieni ci na miejscu. Unikniesz w ten sposób niespodzianek.
Ja od 3 lat jeżdżę na włoskim zamienniku za 300 zł.
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 24-04-2008, 20:31   

kup zamiennik do ori też może paść szybko. ja kupiłem w warsztacie gdzie pompy regenerują zamiennik włoski jakiś (350 PLN) i po ok czterech miesiącach się popsuł zepsuł tak że go nie można było regenerować (a przynajmniej nie opłacało się).
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
loidd 
Mitsumaniak
KMM


Auto: carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 71
Skąd: pomorskie
Wysłany: 25-04-2008, 19:50   

Zawór korekcji kata wtrysku jest bardzo czuły na jakość paliwa.
Carisma śmiga za zachodnia granica kilka lat jest ok, zostaje sprowadzona do kraju mija 2-3 m-ce i .bum-zawór kąta wtrysku- dziwne co????
Szczerze mówiąc nie znam przypadku by ktoś nie przerabiał tego problemu po kupnie cari 1.9 TD

Jak pisałem wcześniej - dobry zamiennik , pewne stacje paliwowe ,wymiana filtra paliwa i co 10 tyś dodawać do paliwa środek do czyszczenia układów wtryskowych. :)
 
 
dadolek
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2008, 18:54   

Dzienx, tak też chyba zrobię, ale najlepsze i tak jest to, że mechanik pytany o diagnozę przy takich objawach (szarpanie, falujące obroty, dymienie i niskie obroty na zimnym) wskazał na ten zawór i powiedział, że aby się upewnić to trzeba po nim "popukać" jakimś większym kluczem ;) i jeżeli silnik będzie szarpał przy uderzeniach to ten zawór jest uszkodzony. Tak też uczyniłem! I jakież było moje zdziwienie, gdy silnik po kilku uderzeniach (z wyczuciem) zaczął pracować normalnie!!! Teraz mruczy w miarę równo i o wiele lepiej niż przed tym zabiegiem, ale wymiana jest i tak konieczna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.