Panowie pomocy |
Autor |
Wiadomość |
trymer24 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2008, 11:34 Panowie pomocy
|
|
|
Witam, czy ma ktoś z szanownych właścicieli najfajnieszych aut na Świecie do sprzedania sprężyny przód so digmy kombi. W całej zafajdanej Łodzi nie mogę ich dostać. Jeśli tak proszę o kontakt:
cztery-m@O2.pl, 697353647
Pozdrawiam:
P.S. posiadam nowe dociski sprzegła bo do mojej sigmusi nei pasowały. |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2008, 14:07
|
|
|
z tego co słyszałem to przody w kombi i sedanie są take same |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2008, 21:45
|
|
|
Jak chwilowo nie miałem amortyzatorów pneumatycznych kupilem zwykłe. Poźniej założyłem nowe pompowane i ecs działa zostały mi sprężyny ze zwykłych amortyzatorów, więc mogę je odstąpić, bo już nigdy mam nadzieję nie wrocę do takowych. |
|
|
|
 |
kotomi
Forumowicz
Auto: Sigma 12V kb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2006 Posty: 114 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 27-04-2008, 08:18
|
|
|
Hej, miałem podobny problem. Pękła mi sprężyna z przodu i do tego w tak niefortunnym miejscu, że przecięla oponę. Znalazłem uzywki w dobrym stanie, a do poszukiwan zmotywowała mnie cena sprężyny w ASO - 1899, 00 (sic!!!!!!!). Jesli nic nie znajdziesz to poszukam adresu producenta sprężyn. Podajesz wymiary i masz nówkę. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Poler5 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2008, 21:54
|
|
|
Są sprężyny u gościa w Grodzisku Mazowieckim albo u innego w Ostrowii Wlkp. U obu kupowałem sprężyny na przód. Ale uwaga, jeśli pęka sprężyna to jest objaw że coś z amorem jest nie tak. Ja wymieniałem 3x sprężynę w lewym przednim kole, potem kupiłem nowy amor i się uspokoiło. Były jakieś naprężenia i sprężyna nie wytrzymywała. Amor niestety KYB za 500zł - taniej nie ma. Info odnośnie telefonów do gości na priva mogę puścić. |
|
|
|
 |
KasjuszPL [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2008, 07:32
|
|
|
Mam podobny problem.Pękła sprężyna z przodu po lewej stronie i uszkodziła przewody hamulcowe. Moja Sigma (12V kombi) jest wyprodukowana w Australii i mam poważny kłopot ponieważ Panowie z serwisu nie mają katalogów na ten kraj i w ten sposób nie mogą znaleźć żadnej części (system podaje komunikat o błędnym numerze auta ).
Proszę o przykładowy numer VIN dla wersji europejskiej.
Sigma 3000 12V manual 1995r.
Jeśli ktoś wie gdzie można tanio dostać taką sprężynę w okolicy Wrocławia, to proszę o kontakt. |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 02-06-2008, 13:10
|
|
|
zajrzyj w post / vin w sigmie / podałem swój aczkolwiek jedna z cyfr informuje o ... nie wiem?? - po prostu - invalid ? |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Umberto [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2008, 19:19
|
|
|
syski napisał/a: | Jak chwilowo nie miałem amortyzatorów pneumatycznych kupilem zwykłe. |
Czyli jakiego producenta? Macie jakieś propozycje?
A czy wymiana pneumatycznych na zwykłe to coś skomplikowanego? Koszty?
Z góry dzięki za wszelkie uwagi! |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 05-06-2008, 00:13
|
|
|
Umberto napisał/a: | syski napisał/a: | Jak chwilowo nie miałem amortyzatorów pneumatycznych kupilem zwykłe. |
Czyli jakiego producenta? Macie jakieś propozycje?
A czy wymiana pneumatycznych na zwykłe to coś skomplikowanego? Koszty?
Z góry dzięki za wszelkie uwagi! |
Nic specjalnie skomplikowanego, tak jak wymiana kazdych amortyzatorów, z tym że z tyłu jest strasznie ciasno i trzeba się trochę napocić przy wyciąganiu bo jest dosłownie po 0,5 cm między nadkolem a amortyzatorem. Pozatym do zwykłych amortyzatorów podobno trzeba inne sprężny. Koszty? Ja dałem 100 za wymiane obu. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Umberto [Usunięty]
|
Wysłany: 05-06-2008, 11:23
|
|
|
Chi-Man napisał/a: | do zrobienia jest ECS (same pneumatyczne amortyzatory to koszt około 2000 zł - o ile ciągle są w promocji), |
Gdzie proponujecie zapytać o te "promocyjne" amory?
Noszę się z zamiarem zrobienia w końcu tego "sportowego" zawieszenia ale decydującą role odegrają (jak niemal zawsze) koszty. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 05-06-2008, 11:30
|
|
|
Umberto napisał/a: | Chi-Man napisał/a: | do zrobienia jest ECS (same pneumatyczne amortyzatory to koszt około 2000 zł - o ile ciągle są w promocji), |
Gdzie proponujecie zapytać o te "promocyjne" amory?
Noszę się z zamiarem zrobienia w końcu tego "sportowego" zawieszenia ale decydującą role odegrają (jak niemal zawsze) koszty. |
Promocyjnie amortyzatory załatwiał kolega SLAW którego teraz nie ma w Polsce bo wyjechał do Irlandii. Ja się załapałem na ostatnie dni kiedy był w Polsce. Ogólnie nie jest to tania zabawa bo promocyjnie wyszło mi po 650 zł za sztuke - 1300 za sam przód. Tylne amory nie były na promocji wiec cena jw - 2000 zł ale ja miałem swoje sprawne z innego auta. Niestety u mnie wymiana amortyzatorów nie rozwiązała problemu - coś jest sknocone albo z instalacja elektryczną albo z Bóg wie czym bo system wariuje. Więc po próbach doprowadzenia tego do stanu używalności dałem sobie spokoj - wymieniałem i komputer, i czujniki i nie pomogło bylo dalej tak samo. Być moze problemem są kable ale jak mowie - nie mam czasu zeby rozpruwac auto. Stanęło na tym że po prostu mam dobite powietrze do całego układu więc auto jest przynajmniej miękkie ale system nie działa - jak odepniesz komputer to nie swieci sie dioda alarm i nie bedzie denerwowac. Możesz spróbować poszukać używanych pewnie będą tańsze a powinny się nadawać. Ogólnie - tania zabawa to nie jest i ci którym to działa to nieliczni szczęśliwcy |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Umberto [Usunięty]
|
Wysłany: 05-06-2008, 11:35
|
|
|
Dzięki łukasz, o promocji od Slawa słyszałem, niestety - nie załapałem się
Na pewno trzeba też wymienić sprężyny przy wymianie pneumatycznych amorów na "zwykłe"?
Zawsze to jakieś rozwiązanie - zamiast "sportowego" normalnie działające "zwykłe" zawieszenie.
Czy się mylę? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 05-06-2008, 12:20
|
|
|
mozna spokojnie wymienić amortyzatory pneumatyczne na zwykłe, trzeba tez wymienic spręzyny bo te od pneumatycznych sa chyba za miekkie - z tego co wiem to z amortyzatorami nie ma problemy - kayaby sa do dostania 198 zł za sztuke na tył, 330 na przód, w intercarsie mi kolega znalazł (to jest cena hurtowa dla sprzedawców, cena detaliczna jest wyższa). Problem moze być tylko ze sprężnami bo nie spotkałem się nigdzie. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Umberto [Usunięty]
|
Wysłany: 05-06-2008, 13:55
|
|
|
U mojego znajomka Monroe przód po 390zł szt. a tył 240zł szt. |
|
|
|
 |
kotomi
Forumowicz
Auto: Sigma 12V kb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2006 Posty: 114 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
|