Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
drgania kierownicy przy predkosci 110
Autor Wiadomość
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 12-05-2008, 14:43   drgania kierownicy przy predkosci 110

Witam
Jechałem ostatnio w trasie i zauważyłem ze, kiedy przekraczam 110 zaczyna mi drgać kierownica (takie bicia) nie ma to wpływu na prędkość, bo specjalnie się rozpędziłem obojętnie czy jade 110 czy 140 drgania SA takie same. Ustają, kiedy przekraczam 180


pozdrawiam
rafal
_________________

 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 12-05-2008, 14:46   

tak, a powyzej 300 to juz nic nie drga...

a tak powaznie, ja ostatnio tez to zauwazylem, ale nie zawsze...niedawno opony zmienilem z zimowek na letnie i chyba po tej zmienie tak sie dzieje-moze zle wywazone kola?
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-05-2008, 15:23   

pepi,:
1. koła wyważone??
2. felgi proste ...alusy 17" lubią się giąć
3. i jakie masz opony?? nowe, czy założone letnie po zimowym sezonie??
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 20:46   

no ja podobnie mam chociaz nie wiem czy przestaje przy 180 :) w serwisie mi mowili ze wahacze krzywe do wymiany to moze tez cos ma wspolnego.
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 22:30   

M4mooT napisał/a:
no ja podobnie mam chociaz nie wiem czy przestaje przy 180 :) w serwisie mi mowili ze wahacze krzywe do wymiany to moze tez cos ma wspolnego.


A ktore masz krzywe te wahacze? Bo z przodu w galu to skrzywic mozna jednynie gorne wahacze (podkowy), tak mi sie wydaje. Prosty i dolny wygiety sa tak grube (odlewane albo kute) ze skrzywic sie chyba nie dadza. No chyba ze jakis porzadny dzwon.
 
 
M4mooT
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2008, 23:18   

axg napisał/a:


A ktore masz krzywe te wahacze? Bo z przodu w galu to skrzywic mozna jednynie gorne wahacze (podkowy), tak mi sie wydaje. Prosty i dolny wygiety sa tak grube (odlewane albo kute) ze skrzywic sie chyba nie dadza. No chyba ze jakis porzadny dzwon.


no napisalem wlasnie :P krzywe :D 8)

swoja droga to proste da sie skrzywic bo wymieniany byl przed zima prawy przedni prosty.
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 13-05-2008, 14:21   

witam

dzis wyważyłem kola i po problemie nic nie drga:)
dzieki wielkie

pozdrawiam
rafal
_________________

 
 
 
axg
[Usunięty]

Wysłany: 13-05-2008, 15:49   

M4mooT napisał/a:

no napisalem wlasnie :P krzywe :D 8)

swoja droga to proste da sie skrzywic bo wymieniany byl przed zima prawy przedni prosty.


fakt, moj blad :oops:
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 26-06-2008, 12:46   

mi drga kierownica przy 120 i potem ok. 140 przestaje... koła mam nowe 205/55/16... wyważone... geometria ustawiona...
akbi napisał/a:
i jakie masz opony?? nowe, czy założone letnie po zimowym sezonie??

jaka jest zależność... może nowe oponki muszą się ułożyć czy coś w ty stylu...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-06-2008, 13:24   

pompec napisał/a:
jaka jest zależność... może nowe oponki muszą się ułożyć czy coś w ty stylu...

nie ... używane, które są składowane (podczas nie ich sezony) czasami się ...deformują.
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 26-06-2008, 15:50   

to ja już nie wiem... mechanik (Auto TW) mówi, że wszystko w zawieszeniu ok... wyważenie ok... geometria ok... a drga...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 26-06-2008, 22:46   

Oj mówią zapewniają, a pojedz do innego oponiarza niech sprawdzi wyważenie....jezeli takie jest drganie w wiekszosci przypadków trzeba doważyć koło, lub pożadnie ułożyć na feldze - zasada taka im mniej odważników potrzeba do wywazenia tym lepiej.
Dam ci przykład, byłem kiedys u oponiarza - taki stara szkoła- strasznie sie guzdrał, ale co - wywaza mi koło - wyszło cos koło 30-40 g dowazenia - ten zdjął koło z wywazaki, wypuscil powietrze i obrocił opone na feldze, dopompował wyważa - i wyszło 0g, koło bezobciążnikowe.... Jak sie chce to sie zrobi na cacy.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2008, 00:48   

u mnie po prostowaniu alu nadal bilo :!: wczoraj wieczorkiem doszly pierscienie centrujace mam nadzieje ze to wyleczy te dolegliwosc

[ Dodano: 01-07-2008, 06:41 ]
pierscienie zalozone i efekt zaden ponowne odwiedziny u wulkanizatora sprawdzenie kol od str pasazera wywazanko na zero plus spr str kierowcy i nadal lata kiera zastanawiam sie czy mozliwey jest wplyw krzywych tarcz bo ewidentnie czuc przy hamowaniu pulsowanie mechaniker stwierdzil ze nie sa zbyt cienkie ale mysle o wymianie musze obadac temat przetoczenia (za ile w mojej okolicy)
 
 
michalsiak 
Mitsumaniak
michalsiak

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 115
Skąd: Zbąszynek
Wysłany: 05-07-2008, 00:04   

Cytat:
zastanawiam sie czy mozliwey jest wplyw krzywych tarcz bo ewidentnie czuc przy hamowaniu pulsowanie


u mnie efekt podobny, przy hamowaniu wibracje , przy 120 wibracje - koła wywyażone, opony nowe, na zimowych to samo. Wkurzyłem się podjechałem do dużego oponiarza który ma maszyne do toczenia tarcz na aucie. Zapłaciłem 60 zł koleś bardzo fachowo mi tarcze wyrównał i teraz już nic nie bije.

Polecam - 40 minut roboty kasa żadna a jaka przyjemność. Tylko teraz przez 500 km kazał grzecznie hamować :-)
_________________
michalsiak
 
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 05-07-2008, 03:15   

u mnie były źle wyważone koła (w dwóch miejscach: FeuVert i Noe\rauto)... teraz już spokój od bicia przy dużych prędkościach... mam natomiast jeszzce jeden niewielki objaw przy mniejszych prędkościach... mianowicie jak się leko skręci kierownicą (do pierwszego "małego" oporu) to czuć takie leciutkie cykliczne bujanie kierownicą (ale naprawdę leciutkie i ledwo wyczówalne)... wyważenie już jest ok (zresztą biłoby przy wyższych prędkościach)... zbierzność chyba też ok... (mierzona w dwóch warszatach - wyniki podobne)... objaw występuje zarówno podczas przyspieszania jak i z wciśniętym sprzęgłem...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.