 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CB4 1.6] Chodzi jak traktor na niskich obrotach i gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
Szejker [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2008, 11:11 [CB4 1.6] Chodzi jak traktor na niskich obrotach i gaśnie
|
|
|
Mam problem z moim miskiem. Po zrobieniu 500km trasy zostawiłem samochód pod blokiem. Nazajutrz pojechałem do pracy i na parkingu pod firmą samochód zgasł. Po pracy jednak odpaliłem go bez problemu. Dodam, że jest zasilany LPG. Zgasł mi kilka razy w drodze do domu. Miałem trudności z odpaleniem, jednak gdy przełączyłem na benzynę, spokojnie wróciłemdo domu. Potem było tylko gorzej. Gasł już nawet na benzynie. Do odpalenia potrzebowałem kilku przekręceń kluczyka. Teraz wcale nie chce odpalić. Aby wogóle próbować musiałem się podłączyć się do samochodu kumpla, bo akumulator zaczął padać. Po zalaniu paliwem przez gniazda świec i kilku próbach, wykrzesałem z niego iskierke życia. Pracował, jednak dalej nierówno, aż wkońcu się dusił i gasł. Można go wkręcić na wysokie obroty i ładnie pracuje. Problem leży w tych niskich na benzynie i LPG. Znajomy polecił profilaktyczną wymianę filtra paliwa. Tu rodzi się pytanie - gdzie on się znajduję? Do pompy jest trudny dostęp, więc mam nadzieję, że nie tam. Proszę Was o pomoc! Czy ktoś miał już taki przypadek? |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 24-05-2008, 12:25
|
|
|
Do pompy jest bardzo łatwy dostęp (okrągła klapka pod tylną kanapą). Filtr paliwa masz na grodzi, pomiędzy zbiornikiem płynu do spryskiwacza a kolektorem ssącym. Przyczyn może być wiele...Oprócz filtra paliwa lub LPG (wątpie...), elektryka, silniczek krokowy, przpustnica, filtr powietrza |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-05-2008, 18:21
|
|
|
miki4x4 napisał/a: | Do pompy jest bardzo łatwy dostęp (okrągła klapka pod tylną kanapą). |
To klapka do czujnika poziomu paliwa
Szejker, sprawdź szczelność dolotu między filtrem powietrza a przepustnicą |
|
|
|
 |
Szejker [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2008, 08:19 Będzie ciężko...
|
|
|
Jeden ze znajomych mechaników powiedział, że parownik LPG może być trafiony i silnik dostaje oba paliwa. Polecił zakręcić gaz. Mógłbym sprawdzić tą metodę, ale przy próbach uruchomienia zajechałem rozrusznik. Teraz muszę go odkręcić i wstawić nowy. Będzie ciężko. Wymieniał ktoś już rozrusznik? Dołem się chyba nie da, prawda? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-05-2008, 13:24
|
|
|
Szejker napisał/a: | Jeden ze znajomych mechaników powiedział, że parownik LPG może być trafiony i silnik dostaje oba paliwa |
Niemożliwe raczej - przy pracy na Pb dopływ gazu odcinany jest co najmniej 2 elertrozaworami - na butli i na reduktorze.
Filtr paliwa jest na ściance grodziowej silnika - taki metalowy walec długości ok 10cm, średnicy ok 5cm.
Możesz zdjąć wąż z listwy wtryskowej (przelew) i zobaczyć czy przy kręceniu rozrusznikiem leci paliwo.
Na ściance grodziowej jest złącze testowania pompy paliwa - podaje się tam 12V i pompa się włącza - ale sprawdź dokładnie w manualu które, bo jest kilka złącz i jak podepniesz nie tam to coś popalisz.
A iskry gdzieś nie gubi - wtedy szczególnie na wolnych obrotach są problemy i przy ruszaniu. |
|
|
|
 |
Szejker [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2008, 19:41
|
|
|
Iskra jest. Nie wiem tylko, czy zapłon dobrze ustawiony. Ja go nie przestawiałem, wiec chyba sam nie miał prawa... Jesli chodzi o reduktor, to byc może jest uszkodzony... Sprawdziłbym to wszystko gdybym miał sprawny rozrusznik. Właśnie zabieram się za jego wykręcanie. Trudna sprawa. Jak zadzwoniłem do jednego warsztatu, to na samo słowo Mitsubishi chłopak powiedział, że się nie podejmie... |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-05-2008, 09:56
|
|
|
Lepiej że się nie podjął, niż miałby coś sp... bardzo ładny dostęp od spodu samochodu. Z kanału demontaż z 5-10 minut, pamiętaj żeby odłączyć akumulator zanim zaczniesz. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Szejker [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2008, 14:33 Problem rozwiązany
|
|
|
Winowajcą był w dużej mierze aparat zapłonowy + odstrzelony przepływomerz. Po wymianie pracuje OK. Dziś jeszcze odkręce butlę z LPG i sprawdze czy z parownikiem też wszystko OK. Dzieki za pomoc! |
|
|
|
 |
|
|