Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] Chodzi jak traktor na niskich obrotach i gaśnie
Autor Wiadomość
Szejker
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2008, 11:11   [CB4 1.6] Chodzi jak traktor na niskich obrotach i gaśnie

Mam problem z moim miskiem. Po zrobieniu 500km trasy zostawiłem samochód pod blokiem. Nazajutrz pojechałem do pracy i na parkingu pod firmą samochód zgasł. Po pracy jednak odpaliłem go bez problemu. Dodam, że jest zasilany LPG. Zgasł mi kilka razy w drodze do domu. Miałem trudności z odpaleniem, jednak gdy przełączyłem na benzynę, spokojnie wróciłemdo domu. Potem było tylko gorzej. Gasł już nawet na benzynie. Do odpalenia potrzebowałem kilku przekręceń kluczyka. Teraz wcale nie chce odpalić. Aby wogóle próbować musiałem się podłączyć się do samochodu kumpla, bo akumulator zaczął padać. Po zalaniu paliwem przez gniazda świec i kilku próbach, wykrzesałem z niego iskierke życia. Pracował, jednak dalej nierówno, aż wkońcu się dusił i gasł. Można go wkręcić na wysokie obroty i ładnie pracuje. Problem leży w tych niskich na benzynie i LPG. Znajomy polecił profilaktyczną wymianę filtra paliwa. Tu rodzi się pytanie - gdzie on się znajduję? Do pompy jest trudny dostęp, więc mam nadzieję, że nie tam. Proszę Was o pomoc! Czy ktoś miał już taki przypadek?
 
 
miki4x4 
Mitsumaniak
Miki

Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 467
Skąd: KMY
Wysłany: 24-05-2008, 12:25   

Do pompy jest bardzo łatwy dostęp (okrągła klapka pod tylną kanapą). Filtr paliwa masz na grodzi, pomiędzy zbiornikiem płynu do spryskiwacza a kolektorem ssącym. Przyczyn może być wiele...Oprócz filtra paliwa lub LPG (wątpie...), elektryka, silniczek krokowy, przpustnica, filtr powietrza
_________________
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-05-2008, 18:21   

miki4x4 napisał/a:
Do pompy jest bardzo łatwy dostęp (okrągła klapka pod tylną kanapą).


To klapka do czujnika poziomu paliwa


Szejker, sprawdź szczelność dolotu między filtrem powietrza a przepustnicą
 
 
Szejker
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2008, 08:19   Będzie ciężko...

Jeden ze znajomych mechaników powiedział, że parownik LPG może być trafiony i silnik dostaje oba paliwa. Polecił zakręcić gaz. Mógłbym sprawdzić tą metodę, ale przy próbach uruchomienia zajechałem rozrusznik. Teraz muszę go odkręcić i wstawić nowy. Będzie ciężko. Wymieniał ktoś już rozrusznik? Dołem się chyba nie da, prawda?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-05-2008, 13:24   

Szejker napisał/a:
Jeden ze znajomych mechaników powiedział, że parownik LPG może być trafiony i silnik dostaje oba paliwa


Niemożliwe raczej - przy pracy na Pb dopływ gazu odcinany jest co najmniej 2 elertrozaworami - na butli i na reduktorze.

Filtr paliwa jest na ściance grodziowej silnika - taki metalowy walec długości ok 10cm, średnicy ok 5cm.

Możesz zdjąć wąż z listwy wtryskowej (przelew) i zobaczyć czy przy kręceniu rozrusznikiem leci paliwo.
Na ściance grodziowej jest złącze testowania pompy paliwa - podaje się tam 12V i pompa się włącza - ale sprawdź dokładnie w manualu które, bo jest kilka złącz i jak podepniesz nie tam to coś popalisz.
A iskry gdzieś nie gubi - wtedy szczególnie na wolnych obrotach są problemy i przy ruszaniu.
 
 
Szejker
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2008, 19:41   

Iskra jest. Nie wiem tylko, czy zapłon dobrze ustawiony. Ja go nie przestawiałem, wiec chyba sam nie miał prawa... Jesli chodzi o reduktor, to byc może jest uszkodzony... Sprawdziłbym to wszystko gdybym miał sprawny rozrusznik. Właśnie zabieram się za jego wykręcanie. Trudna sprawa. Jak zadzwoniłem do jednego warsztatu, to na samo słowo Mitsubishi chłopak powiedział, że się nie podejmie...
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-05-2008, 09:56   

Lepiej że się nie podjął, niż miałby coś sp... bardzo ładny dostęp od spodu samochodu. Z kanału demontaż z 5-10 minut, pamiętaj żeby odłączyć akumulator zanim zaczniesz.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Szejker
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2008, 14:33   Problem rozwiązany

Winowajcą był w dużej mierze aparat zapłonowy + odstrzelony przepływomerz. Po wymianie pracuje OK. Dziś jeszcze odkręce butlę z LPG i sprawdze czy z parownikiem też wszystko OK. Dzieki za pomoc!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.