Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] krokowy - spostrzezenie..
Autor Wiadomość
cris007
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2006, 13:33   [CA1A 1.3] krokowy - spostrzezenie..

pisze zeby sie podzielic dziwnym spostrzezeniem w zwiazku z
silnikiem krokowym. otoz ostatnio wyczyscilem przepustnice i po
zamotnowaniu jej spowrotem zapomnialem podlaczyc wtyczke od krokowego
(6 pinowa) i przejechalem okolo 20 km. silnik zachowywal sie
dokladnie jak zawsze czyli falowaly obroty. jak to mozliwe ze on
chodzi tak samo po wlaczeniu wtyczki jak i po wyjeciu? czy to znaczy
ze silniczek jest uszkodzony i po prostu nie dziala dlatego dla silnika nie ma roznicy?
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-09-2007, 13:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 25-04-2006, 16:41   

No jak ślicznie...

Sam sobie bardzo szybko dałeś odpowiedź na pytanie....

Pierwsz zasada - odłączasz.... nie ma różnicy w pracy... tzn. że najprawdopodobniej zwalone... w drugiej kolejności sprawdzasz czy to cos jest woogóle zasilane... a później decydujesz co robić :twisted:

Pozdro
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-04-2006, 18:55   

Widziałem się dziś z Krzyśkiem.
Ewidentnie ma efekty zbyt wysokich obrotów od zbyt dużej ilości powietrza - czyli pętla w stylu: 1200-1700 rpm. Ale problemem jest, że nie występuje to zawsze, lecz tylko czasami - np. po 10 odpaleniu lub czasem przy przegazowaniu. A jak coś nie jest łatwo powtarzalne, to trudno to zdiagnozować.
Najepiew sprawdzimy jeszcze silniczek (bo niestety miernik z OBI okazał się niesprawny), a potem zrobimy regulację. Problemem jest też to, że śrubka od obrotów jest... delikatnie mówiąc niepełnosprawna :)
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2006, 18:57   

a moze gdzies od dolu jest lekko peknieta traba slonia? i lapie lewe powietrze?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-04-2006, 19:02   

To 4G13 z '94 - nie ma przepływomierza w filtrze - teoretycznie mogłoby trąby słonia nie być (no nie licząc zjawisk falowych w dolocie).
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2006, 19:03   

:shock: kazdy dzien uczy mnie czegos nowego :mrgreen:
a gazu kolega nie ma?
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2006, 19:05   

Krzyzak napisał/a:
Problemem jest też to, że śrubka od obrotów jest... delikatnie mówiąc niepełnosprawna :)
Kluczem chemicznym ją! :twisted: Grześku w Grudziądzu takie specyfiki rozdawał. Działa - sprawdzone epileptycznie - nawet na śrubkę zgrubną i wyrobione śrubki mocujące kopułkę.
 
 
cris007
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2006, 19:38   

widze ze sie panowie zaangazowali w cala sprawe :D az mi sie milo zrobilo jak wszedlem na forum a tu tyle odpowiedzi :) hehe..bardzo dziekuje Darkowi za pomoc..mam nadzieje ze cos zdzialamy. ogolem to zaje.. z niego czlowiek.. tylko dziekowac..
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 25-04-2006, 21:18   

cris007 napisał/a:
widze ze sie panowie zaangazowali w cala sprawe :D az mi sie milo zrobilo jak wszedlem na forum a tu tyle odpowiedzi :) hehe..bardzo dziekuje Darkowi za pomoc..mam nadzieje ze cos zdzialamy. ogolem to zaje.. z niego czlowiek.. tylko dziekowac..


ze tak sobie pozwole na maly off - wszyscy mam mitsu i wszyscy jestesmy fajni :wink:
i... do zobaczenia na spocie :D
_________________
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-04-2006, 09:35   

cris007 napisał/a:
ogolem to zaje.. z niego czlowiek.. tylko dziekowac..

:oops: - się już czerwienię....
myślę, że zwalczymy problem, tylko musisz coś zrobić z tą śrubką
Grzesiu - jej niepełnosprawność polega na tym, że od góry wcięcia na śrubokręt... nie istnieją. Na pewno jakiś wd40 pójdzie, ale i tak nie wiem, czy da się jeszcze nią kręcić.

Ponadto instrukcja mówi, co następuje: "jeśli śrubki SAS i fixed SAS są ustawione prawidłowe a nawet max. dławienie obrotów śrubką SAS nic nie da, to prawdopodobnie uszkodzony jest bypas i należy wymienić zespół przepustnicy". Tego nie da przeskoczyć...

Wiem, że Krzysiek miał głupie pomysły, żeby sprzedać auto, ale mam nadzieję, że nie dopuścimy do tego. Zresztą - jego przepiękna dziewczyna pewnie też ten pomysł mu wybije z głowy. Jak się okazuje ona też jest fanką Misia.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2006, 10:00   

Krzyzak napisał/a:
Grzesiu - jej niepełnosprawność polega na tym, że od góry wcięcia na śrubokręt... nie istnieją. Na pewno jakiś wd40 pójdzie, ale i tak nie wiem, czy da się jeszcze nią kręcić.
A czy nie można wykęcić (choćby wykrętakiem) tej śrubki i zastąpic ją nową? Zabieg u jakiegoś ślusarzapewnie kosztowałby pewnie ze 20 PLN, ale byłby spokój...
 
 
cris007
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2006, 10:07   

martwi mnie cala ta sprawa z tym bypasem bo z tego co wiem to wlanie ustawilem ta nieszczesna srubke na maksymalne dlawienie obrotow..i nic.. a przepustnice jak sprawdzalem ciezko dostac, a do tego te ceny... porazka.. ale mam nadzieje ze da sie cos z tym zrobic. zobaczymy.
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2006, 10:10   

ha! ciezko dostac, ale latwo zdemontowac i gruntownie przeczyscic - odmoczyc w
benzynie ekstrakcyjnej i syfki jak reka odjal nawet z niektorych bypassow :mrgreen:
 
 
cris007
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2006, 10:20   

czyscilem ale sprobuje jeszcze raz. czy mozna ja cala zmoczyc? bo nie chce tam nic uszkodzic. wiem ze przepustnica jest dwuczesciowa i pod spodem sa 4 sruby ktore pozwalaja odzielic dolna czesc (ta z wtyczka). ta czesc gdzie jest wtyczka to raczej slabo moczyc :D
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2006, 10:44   

kurcze, ja mam troszke inna a takiej jak Twoja to nie widzialem na oczy ale wydaje mi
sie ze powinienes odkrecic wszystko co nie jest metalowe. inaczej mozna zaszkodzic -
elementy gumowe duzo szybciej parcieja, a ne mowiac juz o tym ze wszelkiego rodzaju
TPS czy IPS mozna w ten sposob zamordowac :| takze wykrecaj ile wlezie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.