Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PAJERO 3.5 V6
Autor Wiadomość
admiral
[Usunięty]

  Wysłany: 09-06-2008, 14:59   Instrukcja do Pajero `99 3.5l benzyna

Witam serdecznie!
Jestem nowy i dopiero co zakupilem uzywane Pajero `99 ( 5 drzwiowe)
Probuje znalezc do niego instrukcje ale szukajac po roczniku i silniku 3.5l benzyna, okazuje sie (albo moze tylko mi sie wydaje) ze mam jakies rzadki model??? Przeszukalem forum sciagnalem kilka roznych instrukcji, co prawda sporo rzeczy jest podobnych ale to nie moj model. Prosze o pomoc, jestem lekko skolowany.
Pozdrawiam
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2008, 16:00   

My rowniez witamy serdecznie.
Masz mniej spotykane Pajero choc nie unikalne. W ofercie silnikowej II i III generacji byly dostepne wersje z benzynowym 3.5 litrowym silnikiem V6. W budzie dlugiej i krotkiej.
Moc 208 KM (po liftingu zmniejszona do 194 KM) mówi sama za siebie. Super fajny silniczek bez problemów radzi sobie w ruchu miejskim (sprinty spod świateł) :D , jak i w terenie, gdzie "ciągnie" równo od stosunkowo niskich obrotów i daje czesto przydatny przy pokonywaniu ciezszych przeszkod (dlugi podjazd) zapas mocy. Nieco gorzej może bedzie na stacji benzynowej, choć średnie spalanie około 17 l/100 km przy tej masie i osiągach nie jest złym wynikiem. Czesto wlasciciele zagazowuja takie auta. Na forum gdzies juz byly tematy o tym modelu. Proponuje poszukac.
Podsumowuajac, masz mniej polularna wersje silnikowa. Wiecej klopotu z naprawami i czesciami ale za to wieksza frajda z jazdy. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
admiral
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2008, 17:04   

Dzieki za szybka odpowiedz :)
Z pewnoscia dokladnie przeszukam forum.
Rzeczywiscie silnik jest bardzo przyjemny, a mina kierowcow z "ciemnych sportowych" samochodow w czasie ruszania spod swiatel bezcenna :D
Co do spalania to prawda ale wiedzialem co robie, no i poprzedni wlasciciel rowniez go zagazowal ale ja mam zamiar pozwolic mu "oddcychac" tylko benzyna i wymontuje LPG :)
Autko wymaga troche wkladu (poprzednik chyba karczowal nim las :twisted: ) ale zapowiada sie bardzo przyjemnie.
Pozdrawiam
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-06-2008, 17:28   

Admiral to spraw sobie dobre opony szosowe. Jesli autem raczej po czarnym bedziesz smigal a widze, ze takie przeznaczenie dla tego auta szykujesz.

tu pare tematow:
http://www.mitsubishi-gra...ight=pajero+3.5
http://www.mitsubishi-gra...ight=pajero+3.5

a tu szukales instrukcji: http://www.mitsubishi-gra.../index.php?c=22
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
admiral
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2008, 15:18   

Dzieki za linki, przydaly sie :)
Co do przeznaczenia to mimo szczerych chceci wiekszosc czasu bedzie po czarnym, ale jak tylko bedzie mozliwosc to teren, obecnie mam opony AT Bf Goodrich, ale chyba pojde za rada i wymienie na dobre szosowki. Tyle ze narazie jest w serwisie, do zrobienia nieszczelna klima, czujnik ABS i jakies "reperaturki" przy jednym kole, troche elektryki, ze o wymianie rozrzadu nie wspomne :) a po wstepnych wyliczeniach juz wiem ze moge zbankrutowac :D
Lekko zszokowany bylem cena czujnika ABS (w ASO chcieli za niego 800 PLN) :twisted:
Tak wiec opony musza troche poczekac.

pozdrawiam
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-06-2008, 08:31   

Admiral ja smigam tez na oponach typu AT ale mnie na swiatlach prawie wszyscy biora. :lol:
Jest w tym duzo mojej winy bo staram sie jezdzic spokojnie jednak 136 KM w diesel'u to nie to samo co V6. :wink:
Niestety ceny czesci w ASO to tragedia. Pociesze Cie, ktos pare tygodni temu ukradl mi kapsel z felgi. Taki chromowany kawalek plastiku oslaniajacy elementy piasty. Zrobil to na dodatek na sile i polamal wasy przytrzymujace na blaszanym wianuszku. Pewnie wyprodukowanie obu czesci na skale masowa nie kosztuje wiecej niz 1 euro a ja zaplacilem prawie polowe wartosci twojego czujnika. :D
Ciesz sie, ze to nie pompa paliwa albo uklad kierowniczy. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
admiral
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2008, 10:36   

No to mnie pocieszyles bo mi brakuje 2 takich kapsli przy tylnych kolach :badgrin:
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-06-2008, 10:53   

admiral napisał/a:
bo mi brakuje 2 takich kapsli
zapytaj ZbyszkaM2 on powinien cos pomoc. Ja kupwalem w ASO bo mam nowy samochod ale jesli Ci nie zalezy to cos da sie dobrac.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.