Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
26-09-2006, 12:19
Poradzcie w sprawie Sigmy V6 3.0
Autor Wiadomość
Tdi Gti
[Usunięty]

  Wysłany: 12-05-2006, 11:08   Poradzcie w sprawie Sigmy V6 3.0

Witam,
mam zamiar kupic mitsu Sigma V6 3.0, ale...
zastanawiam sie jaka wersje wybrac, 24v czy 12v?
Ciekaw jestem ktory z nich jest mniej awaryjny i jaka skrzynia biegow jest bardziej odporna na moc silnika?
Dzieki za info,
Pozdrowienia!!!
 
 
kordiank2 
Mitsumaniak
MojTytułJestZaDługi

Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 704
Skąd: Boćki - podlaskie
Wysłany: 29-05-2006, 12:19   

proponuję wersję dwunastozaworową ze skrzynią automatyczną. są same za:
1. w wersjach silnika 6g72 12v nie odnotowano problemów z "notorycznym" wywalaniem uszczelki spod głowicy silnika - co w wersjach 24v stosunkowo często się zdarzało.
2. automat - ogólnie rzecz ujmująć, to mniejsze zużycie silnika, bo jeździsz tak, jak ci na to przelożenia skrzyni pozwalają - ciężko tu wyżyłować obroty na danym biegu, no, chyba, że na biegu N.

ja właśnie taką sigmą pomykam. jeśli już chcę sobie depnąć (np utrzeć nosa jakiemuś fokusowi na światłach), to włączam guzik z napisem power i mam "sportowe" przełożenia, a jak jeszcze depnę poza próg overdriva, to mogę nawet trochę gumy przypalić.

a poza tym, wiesz zapewne, że japońskie bryki mają swoje lepsze wersje, np lepsza honda - to akura, lepsza toyota - to lexus, lepszy nissan - to infinity, a lepsze mitsubishi - to ... SIGMA! :D
_________________
taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być

DZIEŁA na SZTUKI
 
 
diament
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2006, 15:43   

a najlepsze mitsubishi to diamante wersja ls 3.0i 24v v6 takie posiadam od wczoraj sa w polsce tylko takie dwa haha i co wy na to mitsumaniaki

[ Dodano: 10-07-2006, 15:44 ]
dodac chcialem rok produkcji 1992 sprowadzone nowe w 92 z californi
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-07-2006, 21:18   

No to sie może jakiś fotek doczekamy? :mrgreen:
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-07-2006, 21:39   

diament, a ja mam do Ciebie jedną malutką tycitka prośbę - skoro już wszyscy wiedzą że masz Sigmę to weź te wszystkie swoje posty zamieść w jednym temacie i opisz z fotkami swój samochód bo gdzie nie zajrzę widzę że masz Sigmę a i że szukasz tego co też ma taką. :wink:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2006, 05:57   

A ja polecam 24V byle bez ECS -u. Z całym szacunkiem dla kordiank2, wiem co nieco o wydmuchiwaniu uszczelek w Sigmach i nie ma tu ABSOLUTNIE żadnej zależności co do ilości zaworów. Krótko mówiąc "gówniane" uszczelki wydmuchuje tak samo bez względu na posiadaną wersję silnika...
Zgodzę się natomiast z twierdzeniem iż lepszą opcją jest skrzynka automatyczna gdyż:
- trudniej ją zajeżdzić, co nie znaczy iz nie można ;) ,
- w korkach jest niezastąpiąna,
- wyjątkowo trudno jest znaleźć Sigmę z dobrą skrzynką manualną po pierwsze z racji wieku tych aut. Po drugie dlatego, że chyba każdy lubi przycisnąć...a manual w Sigmach jest nienajtrwalszy :(
Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;)

pozdrawiam.
 
 
kordiank2 
Mitsumaniak
MojTytułJestZaDługi

Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 704
Skąd: Boćki - podlaskie
Wysłany: 13-07-2006, 12:01   

Chi-Man napisał/a:
wiem co nieco o wydmuchiwaniu uszczelek w Sigmach i nie ma tu ABSOLUTNIE żadnej zależności co do ilości zaworów. Krótko mówiąc "gówniane" uszczelki wydmuchuje tak samo bez względu na posiadaną wersję silnika...


...ilość zaworów do uszczelek ma tylko to, że silnik 24v ma nieco inny kształt głowicy, a co za tym idzie i inny profil uszczelki pod głowicę. informację o częstszych przypadkach wydmuchiwania wspomnianej uszczelki podaję za warsztatem z wieloletnim doświadczeniem w naprawach różnych xGxx(t)

:D dzięęęki za rispekty, ziom :D
_________________
taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być

DZIEŁA na SZTUKI
 
 
olin 
Nowy Forumowicz
olin

Auto: diamante
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 16
Skąd: lodz
Wysłany: 08-12-2006, 20:11   

CZEMU TEN TEMAT MA TYTUL SIGMA\DIAMANTE,Z CZYTANYCH POSTOW WYNIKA ZE SA DWA W KRAJU,KTO TAK MYSLI NIECH SIE ZACZNIE LECZYC,WIADOMO NA CO.SAM MAM DIAMANTE95 3000V6,I KILKA DNI JADAC Z POZNANIA DO LODZI WIDZIALEM IDENTYCZNEGO,NIESTEY JECHALEM ESPERO I NIE MOGLEM GO DOJSC,REASUMUJAC MOZE ODEZWIE SIE KTOS KTO MA DIAMANTE,BO SWOJEGO KUPILEM NIEDAWNO I MAM PARE PYTAN NA KTORE Z CALYM SZACUNKIEM WLASCICIELE SIGMY RACZEJ NIE ODPOWIEDZA\CHI MAN WIE O CO CHODZI\
_________________
olin2548
 
 
kordiank2 
Mitsumaniak
MojTytułJestZaDługi

Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 704
Skąd: Boćki - podlaskie
Wysłany: 08-12-2006, 21:02   

przypuszcam, że na parę pytań mogłbym odpowiedzieć, bo mam diamante 93 12v wypatroszoną dokumentnie. i tak naprawdę, to poza fizycznymi różnicami w nadwoziu nie widzę jakichś znaczących różnic konstrukcyjnych obu sprzętów - dla mnie to jednak mimo wszystko to samo auto. ciekaw jestem jednak jaką masz niespodziankę, nawet nie próbuję zgadywać. napisz coś więcej.
_________________
taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być

DZIEŁA na SZTUKI
 
 
matkrk1996
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 22:44   

Zdecydowanie polecam wersje 24 zawory wersja 12 zoworowa może faktycznie spala mniej ale nie są to jakieś ogromne różnice znajomy ja miał i się scigalismy i spokojnie go brałem bo wolniej sie zbierał.Dlatego co do elastyczności,przyspieszenia nie ma co się czarować tylko i wyłącznie 24V da Ci pełną rozkosz z jazdy:D
 
 
RIPek
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2007, 03:19   

To jest logiczne ze sigma 205 KM bedze miala lepsze przyspieszenie od 177KM. To jest logiczne ze auto o tej samej masie przelozeniach i aerodynamice ale o roznicy w mocy silnika, rozni sie przyspieszeniem.
Tu by trza jakos punktowo wymierzyc plusy i minusy obu silnikow, bo tu silniki w tym temacie konkuruja nie autko :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.