 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
remont silnika |
Autor |
Wiadomość |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2006, 14:17 remont silnika
|
|
|
nadszedł ten czas i pozostawiłem auto w serwisie na zmiane uszczelek i pierścionków
brał mi 2 l oleju 10w 40 na 10 tyś
no i troszke wody ubywało
mam fotki tylko niewiem jak wstawić
zaczełem ten temat bo u nas dział świeci pustkami
[ Dodano: 18-05-2006, 18:19 ]
no i się okazało w głowicy są rozwalone prowadnice głowica do remątu
pierścionki do zmiany , mam nadzieje że teraz będzie jeździć dobrze i olejki nie będzie
ciągną , czy uszczelki firmy TAKOMA czy jakoś tak są dobre czy takie sobie ??
[ Dodano: 25-05-2006, 14:24 ]
dzisiaj jade po odbiór zobaczymy co to będzie i ile mnie skasują
[ Dodano: 26-05-2006, 09:01 ]
no i odebrałem narazie zrobiłem ok 100 km wsio jeździ co do oleju to się okarze
a z kieszeni ubyło mi 1250 zł za wymiane pierścieni ,uszczelek głowicy płyny oleje
i za kompleksową robote głowicy , do wymiany poszły dwie prowadnice zaworowe ,
teraz czas pokarze czy kasa nie poszła na marne
[ Dodano: 10-06-2006, 21:17 ]
zrobiłem ok 2,2 tyś km i ubyło mi ok 300- może 400 ml oleju niewiem czy to norma na dotarciu ??
[ Dodano: 17-07-2006, 19:01 ]
zrobiłem eclipsem już ponad 6,5 tyś olejek spieprza jak dawniej
gdzie na podkarpaciu szukaś dobrego fachowca od mitsu ??
takiego żeby silnik wzioł i miał pojęcie co trzeba zrobić , żeby
miał maszyny ( ewętualne tulejowanie czy coś takiego ) |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 27-08-2006, 20:35
|
|
|
W oplach jak brało olej to sie uszczelniacze zaworowe wymieniało i przestawało brać ale jak tutaj to nie wiem. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2006, 20:40
|
|
|
saphire napisał/a: | W oplach jak brało olej to sie uszczelniacze zaworowe wymieniało i przestawało brać ale jak tutaj to nie wiem. |
wydaje mi się że tu jak zaczyna brać olej to silnik trzeba zmienić |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-08-2006, 12:32
|
|
|
dany-ct, źle Ci się wydaje - przede wszystkim zmienic uszczelniacze zaworowe na nowe (nie najtańsze) i dalej jeździć. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 28-08-2006, 12:46
|
|
|
4g63 dohc i tak będzie żarł olej i tak. minimalne ilości ale zawsze. hubeert : pamiętasz mikera? on wyremontował cały silnik na NAJLEPSZYCH częściach a i tak mu wpieprzał olej (jak dobrze pamiętam to nawet do litra na 1000 km przy butowaniu), ten typ tak ma po prostu. jak nie wali na niebiesko, silnik nie słabnie, zawory nie są upaprane w oleju to czym się przejmować, dolewać i jeździć. |
|
|
|
 |
dany-ct [Usunięty]
|
Wysłany: 28-08-2006, 22:29
|
|
|
wkuża mnie to że przed remątem brał mniej
a uszczelniacze takomy założyłęm niby najleprze nie są ale od JC chyba leprze |
|
|
|
 |
|
|